ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
11.8.2018 | 03:00

Αδιέξοδο

Θέλω να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο και σπάω το κεφάλι μου hybrid ή diesel. Επειδή κάνω πολλά ταξίδια με συνεφέρει το πετρελαίο αλλα φοβάμαι με όλα αυτα που ακούω περί κατάργησης μην το πάρω και μου μείνει άχρηστο. Πέραν αυτού οι εποχές είναι πολύ δύσκολες για να ρισκάρω χρήματα με ιδρώτα κερδισμένα. Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω και επιθυμεί ας με συμβουλέψειΕυχαριστώ εκ των προτέρων
10
 
 
 
 
σχόλια
Εαν υβριδικό εννοείς βενζίνη και ηλεκτροκινητηρας μακραν καλυτερη επιλογη... Και ρίχνεις και 1200 βάζεις αεριο και έχεις 3 σε 1 και μάλιστα το ενα πιο φθηνό και με λιγότερες φθορές στον κινητήρα (αεριο) απο οτι το diesel! Το diesel όντως παει προς κατάργηση οχι αμεσα ομως, η τιμη του ανεβαίνει ισως φτασει στο μελλον αυτη της βενζίνης και θα αυξηθούν τα τέλη σε αυτά τα αμαξια λογο ΕΕ...Το μονο αρνητικό ειναι οτι εχει μεγαλύτερη κατανάλωση αλλα σε βάθος χρόνου θα βγεις περισσότερο κερδισμένος με το αεριο παρα με το ντίζελ...
Όχι αέριο βρε παιδιά και μάλιστα σε καινούργια αυτοκίνητα. Δεν διαφωνώ ότι είναι οικονομικό αλλά η φθορά του κινητήρα μόνο μικρή δεν είναι. Μετά από 70.000ΚΜ το δικό μου καταστράφηκε και δεν είναι το μόνο.Τα diesel από euro6 και πάνω δεν πάνε προς κατάργηση και για κάποιον που διανύει πάνω από 20.000 χιλιόμετρα τον χρόνο είναι μια πολύ καλή λύση.Για τα υβριδικά δεν γνωρίζω πολλα αλλά πλέον ακόμα και τα αμιγώς βενζινοκίνητα έχουν πολύ καλές επιδόσεις με πολύ χαμηλότερο κόστος σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετία.
Καταρχας πρεπει να μας πει για τι χρήση ειναι... Ταξιδια? Μεσα στην πολη? Κλπ2ον προβλήματα δημιουργούνται στα αμφιβολου ποιοτητας μηχανήματα αεριου (μπουκάλες κλπ)! Συνηθως εμφανίζονται σε κινεζικα και βουλγαρικα! Τα καλύτερα ειναι Ιταλικα και Γαλλικά! Και 3ον είναι και θέμα συντήρησης της εγκατάστασης! Οτι δεν συντηρείται στην ωρα τους θα εμφανισει πρόβλημα καποια στιγμη Το φυσικό αεριο είναι το πιο καθαρο καύσιμο συνεπώς δεν φθειρει σχεδον καθολου τον κινητήρα!Τα diesel για να μείνουν στην κυκλοφορία θα πρέπει να μειώσουν τους ρύπους που παράγουν... Μεχρι στιγμης δεν εχουν λυσει αυτο το πρόβλημα (παρα μονο εχουν τοποθετήσει αυτοκαθαριζομενο φιλτρο που το κόστος των αμαξιών αυτων είναι ψηλό αλλα και για την συντήρηση του)!
Nevo star το σύστημα σε αυτοκίνητο άψογα συντηρημένο και πριν και μετά το αέριο. Κίνηση μέσα και έξω από την πόλη. Είναι οικονομικό αλλά δεν είναι για όλα τα αυτοκίνητα. Αν είναι εργοστασιακό αλλάζει το πράγμα αλλά οι επιλογές είναι λίγες εκεί. Για τα diesel μίλησα για κινητήρες euro 6 και μετά, πλέον τα νέα ντιζελοκινητα αυτούς φορούν και πληρούν τις προϋποθέσεις για κίνηση σε οποιαδήποτε πόλη ακόμα και στο εξωτερικό.
Η nevo star εχει σύστημα πολωνικής προέλευσης οποτε όπως καταλαβαίνεις δεν ειναι και τα πιο αξιόπιστα, οχι βέβαια και τα χειροτερα! Απο τα καλυτερα συστηματα αεριου ειναι το brc που έρχεται απο Ιταλια και πληρως αξιοπιστα!Τα euro6 εχουν να κανουν συγκεκριμένους τυπους ρύπων και οχι για ολους! Ειναι καλυτερα ναι μεν για τους ρύπους που εινακ αμμεσα επιβλαβείς για τους ανθρώπους αλλα δεν εχουν λύσει το πρόβλημα με τους ρύπους που ειναι αμμεσα επιβλαβείς για το περιβάλλον... Ειναι χαρακτηριστικο οτι τα συγκεκριμένα ντιζελοκινητα εκπέμπουν 10 φορες περισσοτερα οξειδια του αζωτου απο οτι τα φορτηγά και τα λεωφορεία που κινούνται με πετρέλαιο, τα οποια βοηθούν στην καταστροφή της οζονοσφαιρας και την δημιουργία της όξινης βροχής... Γι αυτο πάνε για κατάργηση στην ΕΕ ολα τα ντιζελ, αν δεν βρεθεί λύση...Επίσης τα euro6 (οπως και τα euro5) χρειάζονται περισσότερη συντήρηση (καθαρισμός τους φιλτρου αναζωογονοποιησης) οπότε απο αποψη κόστους δεν συμφέρει...
Βρε bluesea και εγω ξερω ατομο που εχει βάλει αεριο (ιταλικο) εδω και 5 χρονια στο επαγγελματικό του αμαξι (που σημαινει καθημερινη χρήση μεσα στην πόλη) δεν του εχει βγει κανενα προβλημα και το κόστος κινησης του εχει βγει στο μισο απο οτι με την βενζίνη! Απλα πλήρωσαν πολυ καλο σύστημα (1400 ευρω) για να ειναι σίγουροι! Τα αμαξια που δεν παίρνουν αεριο ειναι πολυ λίγα και κυριως παλιά, στα καινούργια αμάξια ειναι πιο ευκολο (δεν μπορώ να σου πω τεχνικά τι εννοώ γιατι ίσως να μην εχεις την γνώση)!Εν πάση περιπτώσει, πρέπει να ξέρουμε γιατι χρηση το θέλει... Η απαγόρευση που λες οντως δεν ισχύει για τα καινούργια μοντελα, αλλα επειδη δεν λύθηκε το πρόβλημα ως προς τις επιπτώσεις στο περιβάλλον, αν δεν βρεθεί λύση θα καταργηθεί η κυκλοφορία τους ή θα αυξηθούν πολύ τα τελη κυκλοφοριας τους...Για μενα αξίζει να δωσει χρήματα σε ενα υβριδικό αμαξι παρα σε ενα ντιζελ στο οποίο το μέλλον τους ειναι αμφίρροπο...
Υβριδικό λοιπόν...εκεί στρέφονται οι περισσότερες εταιρείες η αλήθεια. Είναι όπως όλα δείχνουν το μέλλον. Βέβαια όλα εξαρτώνται από την οδήγηση, με νευρική οδήγηση μεσα στην πόλη ούτε αυτά είναι οικονομικά. Και εκτός πόλης η διαφορά με τα συμβατικά δεν είναι μεγάλη, ίσως και καμιά. Επίσης δεν είναι όλα απαλλαγμένα από τέλη κυκλοφορίας αν και σαφώς μειωμένα. Επομένως για το μέλλον και εδώ δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για το τι θα ισχύσει. Δεν γνωρίζω καθόλου κόστος συντήρησης.
Εγω συμφωνώ με τον Argonautis. Διευκρινίζω όμως τα εξής: το αέριο καταστρέφει τον κινητήρα ΜΟΝΟ σε περίπτωση που δεν έχει γίνει η σωστή εγκατάσταση απο πολύ εξειδικευμένο συνεργείο. Καλύτερα λίγο πιο ακριβά αλλά σε έμπειρο τεχνίτη. Επίσης, τα diesel είναι λίγο αβέβαιο το μέλλον τους, κρίμα να επενδύσεις άδικα. Και τέλος, αυτό που εχω ανακαλύψει με πολύ ψάξιμο για μένα ειναι ότι τα υβριδικά δεν συμφέρουν καθόλου ανθρώπους που οδηγούν απότομα και νευρικά. Τότε, καταναλώνουν περισσότερο κι απο απλή βενζίνη.
Oχι ρε συ. Ποια καταργηση; Μαλακιε ςειναι αυτα. Σε 30-40 χρονια μπορει να γινει αυτο και αν. Παιζονται πολλα συμφεροντα.Το υβριδικο μπορει να σου κανει αποσβεση, αλλα χρειαζεται 7-10 χρονια. Αν δεν εχει κεφαλαιο τωρα, παρε το ντιζελακι να κανεις τη δουλεια σου.
Scroll to top icon