Συγγνώμη, αλλά η απαγγελία ποιημάτων είναι όντως βαρετή και για τα παιδιά και για τους ενήλικες. άλλο να εξηγείς τι γορτάζουμε τα Χριστούγεννα και άλλο να βάζεις τα παιδιά να αποστηθίζουν ποιήματα.Επιπλέον, ναι ο Χριστιανισμός είναι συνυφασμένος ως ένα σημείο με τις ελληνικές παραδόσεις, αλλά τώρα σε σύγκριση με παλιότερα πολύ λιγότερες οικογένειες είναι τόσο κοντά στην εκκλησία και πλέον τα παιδιά έχουν πιο κριτική σκέψη και δυσκολεύονται να πιστέψουν στα παραμυθάκια περί Χριστού.Η διδασκαλία πρέπει να εξελίσσεται παράλληλα με την κοινωνία και όχι να παραμένουμε στάσιμοι σε πρακτικές προηγούμενου αιώνα.Τέλος, στο σχολείο πρέπει να διδάσκονται βασικές γνώσεις και όχι να γίνεται προπαγάνδα θρησκειών (είτε χριστιανικών είτε ισλαμικών).Βλέπεις από κείμενα κι εδώ στις Εξομολογήσεις οτι οι μισοί δεν ξέρουν βασική ορθογραφία, διαβάζεις κείμενα και σου βγαίνουν τα μάτια, κι εσύ κολλάς στα ποιηματάκια; Όσο για το Μακεδονικό, γιατί αντί να τους ζαλίζετε με θρησκευτική προπαγάνδα, γιατί δεν αφιερώνετε την ίδια ώρα να εξηγήσετε εσείς στα παιδιά με απλά και κατνοητά λόγια γιατί είναι τόσο σημαντικό και τι εμπεριέχεται στη συνθήκη των Πρεσπών, αντί να απαιτείτε από μικρά παιδιά να διαβάσουν κάτι τόσο δυσνόητο και να το επεξεργαστούν κιόλας;
29.11.2018 | 18:40
Αδιάφοροι Έλληνες.
Δώσαμε σήμερα ποιήματα στα παιδιά για τα Χριστούγεννα. Τα περισσότερα ελληνόπουλα άρχισαν να δυσανασχετούν και να φωνάζουν ''πάλι ποιήματα να μάθουμε απ' έξω, πάλι πρόβες, πάλι γεννήθηκε ο Χριστός''. Οι πρόσφυγες πάλι είχαν εκστασιαστεί. Κρατούσαν τα χαρτιά με τα ποιήματα λες και ήταν χρυσός και συλλάβιζαν τις λέξεις. Δύο απ' αυτούς ρώτησαν αν τα ποιήματα αναφέρονταν στον ''Χριστούλη''. Λεπτομέρειες. Η ουσία είναι ότι δεν μας καίγεται καρφί για τα ήθη και έθιμα της χώρας μας και την ίδια στιγμή ρίχνουμε ευθύνες στους πολιτικούς ότι ξεπουλάνε τη χώρα. Εμείς ως Έλληνες τι κάνουμε; Συλλαλητήρια για τη Μακεδονία; Πόσοι από τους μαθητές που διαδήλωσαν σήμερα, έχουν διαβάσει μισή σελίδα από τη συμφωνία των Πρεσπών και δεν πήραν μόνο ως αφορμή το γεγονός για να χάσουν μάθημα;
15