Ζιλιέτ Μπινός: «Αρκετά με τον Γουάινστιν»

Ζιλιέτ Μπινός: «Αρκετά με τον Γουάινστιν» Facebook Twitter
ΕΡΑ
3

Στον Χάρβεϊ Γουάινστιν αναφέρθηκε σήμερα η Ζιλιέτ Μπινός υποστηρίζοντας πως η υπόθεση πρέπει να αφεθεί στη δικαιοσύνη.

Μιλώντας στην εναρκτήρια συνέντευξη Τύπου του κινηματογραφικού φεστιβάλ του Βερολίνου, όπου διατελεί πρόεδρος της επιτροπής για την φετινή διοργάνωση, η Μπινός ανέφερε πως δεν αντιμετώπισε προβλήματα κατά τη μακροχρόνια σχέση της με τον παραγωγό. 

Υπενθυμίζεται πως ο Χάρβεϊ Γουάινστιν κατηγορείται από δεκάδες γυναίκες ηθοποιούς για σεξουαλική παρενόχληση. Εκείνος αρνείται οποιοδήποτε περιστατικό μη συναινετικής συνεύρεσης. 

«Σχεδόν θέλω να πω να ηρεμήσει το μυαλό και η καρδιά του. Προσπαθώ να έρθω στη θέση του», δήλωσε η Γαλλίδα ηθοποιός.

«Πέρασε πολλά, πιστεύω. Όλοι είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν για την υπόθεσή του. Αρκετά όμως. Ας κάνει η δικαιοσύνη τη δουλειά της.»

«Δεν είχα ποτέ προβλήματα μαζί του, αλλά μπορούσα να διακρίνω πως είχε προβλήματα. Ως παραγωγός ήταν καταπληκτικός, τις περισσότερες φορές. Νομίζω πως ήταν ένας σπουδαίος παραγωγός», είπε η Μπινός προσθέτοντας πως αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε παρότι είναι δύσκολο για μερικούς σκηνοθέτες, ηθοποιούς και ειδικά γυναίκες ηθοποιούς. 

Η Γαλλίδα ηθοποιός ξεκαθάρισε ωστόσο πως η δικαιοσύνη πρέπει να κάνει αυτό που χρειάζεται. 

Η Μπινός είχε δουλέψει μαζί με τον παραγωγό στις ταινίες «Σοκολά» και «Ο Άγγλος Ασθενής» για την οποία κέρδισε Όσκαρ. 

Σε συνέντευξή της πριν από δύο χρόνια είχε αναφέρει πως είχε πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από έναν άλλο παραγωγό, και «έκτοτε έμαθε να είναι υπεύθυνη». 

 

Με πληροφορίες από Guardian

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

3 σχόλια
Τι ακριβώς εννοεί, όταν λέει "έμαθα να είμαι υπεύθυνη"; Ότι όσες έχουν πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης είναι ανεύθυνες; Ότι μπορείς να αποφύγεις το χούφτωμα, πρήξιμο, εκβιασμό, τηλέφωνα που δεν έχουν σχέση με δουλειά, κακίες όταν δεν του κάτσεις, συκοφαντία κάτσεις δεν κάτσεις και ένα σωρό άλλα πράγματα, που εμπεριέχονται στον όρο σεξουαλική παρενόχληση, εάν είσαι υπεύθυνη; Είναι απαράδεκτο, να αφήνει έστω και μία υπόνοια, πως οι γυναίκες που πέφτουν θύματα τέτοιων συμπεριφορών, είναι ανεύθυνες. Εν ολίγοις ότι δίνουν δικαιώματα και ότι αν θέλουν (οι γυναίκες), μπορούν να αποφύγουν την κατάσταση αυτή. Ότι δηλαδή είναι στο χέρι της γυναίκας και μόνο.....Έχασα πάσα ιδέα. Τελικά οι Γαλλίδες δε μας τα λένε και τόσο καλά
Λέει η Ζιλιέτ Μπινός: 1) "Σχεδόν θέλω να πω να ηρεμήσει το μυαλό και η καρδιά του. Προσπαθώ να έρθω στη θέση του.(...)Πέρασε πολλά, πιστεύω." Το να ηρεμήσει το μυαλό και η καρδιά των θυμάτων του, τα οποία έχουν περάσει σεξουαλική παρενόχληση ή ακόμα και βιασμό, δεν την ενδιαφέρει; Δεν μπορεί να έρθει στην θέση των θυμάτων; 2) "Νομίζω πως ήταν ένας σπουδαίος παραγωγός. (...) αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε" Δηλαδή το ότι ήταν καλός στην δουλειά του πρέπει να αποτελέσει στοιχείο υπεράσπισης; Με ποια λογική; 3) {είχε πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από έναν άλλο παραγωγό, και «έκτοτε έμαθε να είναι υπεύθυνη»} Τι εννοεί; Ότι ήταν ανεύθυνη, γι αυτό υπέστη σεξουαλική παρενόχληση;