Ζιλιέτ Μπινός: «Αρκετά με τον Γουάινστιν»

Ζιλιέτ Μπινός: «Αρκετά με τον Γουάινστιν» Facebook Twitter
ΕΡΑ
3

Στον Χάρβεϊ Γουάινστιν αναφέρθηκε σήμερα η Ζιλιέτ Μπινός υποστηρίζοντας πως η υπόθεση πρέπει να αφεθεί στη δικαιοσύνη.

Μιλώντας στην εναρκτήρια συνέντευξη Τύπου του κινηματογραφικού φεστιβάλ του Βερολίνου, όπου διατελεί πρόεδρος της επιτροπής για την φετινή διοργάνωση, η Μπινός ανέφερε πως δεν αντιμετώπισε προβλήματα κατά τη μακροχρόνια σχέση της με τον παραγωγό. 

Υπενθυμίζεται πως ο Χάρβεϊ Γουάινστιν κατηγορείται από δεκάδες γυναίκες ηθοποιούς για σεξουαλική παρενόχληση. Εκείνος αρνείται οποιοδήποτε περιστατικό μη συναινετικής συνεύρεσης. 

«Σχεδόν θέλω να πω να ηρεμήσει το μυαλό και η καρδιά του. Προσπαθώ να έρθω στη θέση του», δήλωσε η Γαλλίδα ηθοποιός.

«Πέρασε πολλά, πιστεύω. Όλοι είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν για την υπόθεσή του. Αρκετά όμως. Ας κάνει η δικαιοσύνη τη δουλειά της.»

«Δεν είχα ποτέ προβλήματα μαζί του, αλλά μπορούσα να διακρίνω πως είχε προβλήματα. Ως παραγωγός ήταν καταπληκτικός, τις περισσότερες φορές. Νομίζω πως ήταν ένας σπουδαίος παραγωγός», είπε η Μπινός προσθέτοντας πως αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε παρότι είναι δύσκολο για μερικούς σκηνοθέτες, ηθοποιούς και ειδικά γυναίκες ηθοποιούς. 

Η Γαλλίδα ηθοποιός ξεκαθάρισε ωστόσο πως η δικαιοσύνη πρέπει να κάνει αυτό που χρειάζεται. 

Η Μπινός είχε δουλέψει μαζί με τον παραγωγό στις ταινίες «Σοκολά» και «Ο Άγγλος Ασθενής» για την οποία κέρδισε Όσκαρ. 

Σε συνέντευξή της πριν από δύο χρόνια είχε αναφέρει πως είχε πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από έναν άλλο παραγωγό, και «έκτοτε έμαθε να είναι υπεύθυνη». 

 

Με πληροφορίες από Guardian

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καζαντζίδης, Ρασούλοφ και Μουφάσα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Καζαντζίδης, Ρασούλοφ και Μουφάσα από αύριο στους κινηματογράφους

Η στρωτή μουσική βιογραφία του Στέλιου Καζαντζίδη, η ηχηρή πολιτική δήλωση του Ρασούλοφ, το origin story του βασιλιά των λιονταριών Μουφάσα και τρεις ακόμα προτάσεις εγκαινιάζουν την εορταστική σεζόν στους κινηματογράφους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Οι άγριες μέρες μας»: Παγκόσμια πρεμιέρα για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Βασίλη Κεκάτου στην Berlinale

Πολιτισμός / «Οι άγριες μέρες μας»: Παγκόσμια πρεμιέρα στην Berlinale για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Βασίλη Κεκάτου

Στο διαγωνιστικό τμήμα Generation του 75ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου θα συμμετάσχει το πολυαναμενόμενο μεγάλου μήκους ντεμπούτο του βραβευμένου Έλληνα σκηνοθέτη.
LIFO NEWSROOM
Αθέατο Μουσείο: «Η μόνη της ζωής του Αφροδίτη» στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Πολιτισμός / Το θραύσμα ενός ελληνιστικού αγάλματος της Αφροδίτης εκτίθεται για πρώτη φορά στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Το Αθέατο Μουσείο, η επιτυχημένη δράση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου που προβάλλει επιλεγμένες αρχαιότητες από τον κόσμο των αποθηκών, συνομιλεί με τη θεά Αφροδίτη. 
LIFO NEWSROOM
Δημήτρης Ήμελλος: Τον αποχαιρετούν στα social - «Τώρα είσαι στην αγκαλιά του Θεού με τον μπαμπά» λέει η αδελφή του

Πολιτισμός / Δημήτρης Ήμελλος: Τον αποχαιρετούν στα social - «Τώρα είσαι στην αγκαλιά του Θεού με τον μπαμπά» λέει η αδελφή του

Από τους πιο ταλαντούχους και πολυδιάστατους καλλιτέχνες της ελληνικής θεατρικής σκηνής, υπηρέτησε την τέχνη του με επιμονή, προσήλωση και συνέπεια
LIFO NEWSROOM
«Όλα θα πάνε καλά» λένε τα νέα έργα τέχνης του Γιάννη Βαρελά στο Ωνάσειο

Εικαστικά / «Όλα θα πάνε καλά» λένε τα νέα έργα τέχνης του Γιάννη Βαρελά στο Ωνάσειο

Τρεις νέες δημιουργίες του Έλληνα εικαστικού μαζί με έργα από τη συλλογή του Ιδρύματος Ωνάση βρίσκονται πλέον τοποθετημένα στους χώρους του Ωνάσειου Νοσοκομείου.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Μικρά Ασία: Αναστηλώνεται η πρωτοχριστιανική εκκλησία στην αρχαία Κνίδο

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αναστηλώνεται η πρωτοχριστιανική εκκλησία στην αρχαία Κνίδο

Η Κνίδος, που φέρεται να έχει ιδρυθεί από τον πατέρα του Πελασγού, καρπώνεται την καταγωγή αξιοσημείωτων μορφών της αρχαιότητας όπως ο μαθηματικός Εύδοξος και ο Σώστρατος, κατασκευαστής του Φάρου της Αλεξανδρείας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Τι ακριβώς εννοεί, όταν λέει "έμαθα να είμαι υπεύθυνη"; Ότι όσες έχουν πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης είναι ανεύθυνες; Ότι μπορείς να αποφύγεις το χούφτωμα, πρήξιμο, εκβιασμό, τηλέφωνα που δεν έχουν σχέση με δουλειά, κακίες όταν δεν του κάτσεις, συκοφαντία κάτσεις δεν κάτσεις και ένα σωρό άλλα πράγματα, που εμπεριέχονται στον όρο σεξουαλική παρενόχληση, εάν είσαι υπεύθυνη; Είναι απαράδεκτο, να αφήνει έστω και μία υπόνοια, πως οι γυναίκες που πέφτουν θύματα τέτοιων συμπεριφορών, είναι ανεύθυνες. Εν ολίγοις ότι δίνουν δικαιώματα και ότι αν θέλουν (οι γυναίκες), μπορούν να αποφύγουν την κατάσταση αυτή. Ότι δηλαδή είναι στο χέρι της γυναίκας και μόνο.....Έχασα πάσα ιδέα. Τελικά οι Γαλλίδες δε μας τα λένε και τόσο καλά
Λέει η Ζιλιέτ Μπινός: 1) "Σχεδόν θέλω να πω να ηρεμήσει το μυαλό και η καρδιά του. Προσπαθώ να έρθω στη θέση του.(...)Πέρασε πολλά, πιστεύω." Το να ηρεμήσει το μυαλό και η καρδιά των θυμάτων του, τα οποία έχουν περάσει σεξουαλική παρενόχληση ή ακόμα και βιασμό, δεν την ενδιαφέρει; Δεν μπορεί να έρθει στην θέση των θυμάτων; 2) "Νομίζω πως ήταν ένας σπουδαίος παραγωγός. (...) αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε" Δηλαδή το ότι ήταν καλός στην δουλειά του πρέπει να αποτελέσει στοιχείο υπεράσπισης; Με ποια λογική; 3) {είχε πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από έναν άλλο παραγωγό, και «έκτοτε έμαθε να είναι υπεύθυνη»} Τι εννοεί; Ότι ήταν ανεύθυνη, γι αυτό υπέστη σεξουαλική παρενόχληση;