Απολύθηκε η διευθύντρια των My Market που ζητούσε υποχρεωτικά χαμόγελα

Απολύθηκε η διευθύντρια των My Market που ζητούσε υποχρεωτικά χαμόγελα Facebook Twitter
21

Απολύθηκε η περιφερειακή διευθύντρια της αλυσίδας σούπερ μάρκετ My Market, που προκάλεσε σάλο με την επιστολή της στους εργαζόμενους, στην οποία ζητούσε από τους υφισταμένους της να χαμογελούν.

Εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε την απομάκρυνση της συγκεκριμένης διευθύντριας. 

«Λειτούργησε μεμονωμένα, αναγκαστήκαμε να την απομακρύνουμε» είπε στο news it.«Λόγω των προβλημάτων που δημιούργησε η στάση της στην εταιρία, λειτουργώντας μεμονωμένα και χωρίς να υπάρχει οποιαδήποτε κατεύθυνση ή οδηγία από την εταιρία, αναγκαστήκαμε να την απομακρύνουμε από τα καθήκοντά της».

Η επιστολή της προς τους εργαζόμενους είχε προκαλέσει σωρεία αρνητικών σχολίων και έγινε viral στα social media. 

Στο έγγραφο που έστειλε η πρώην, πλέον, διευθύντρια πωλήσεων αναφέρονταν οι εξής λόγοι για τους οποίους, κατά την ίδια, οι εργαζόμενοι όφειλαν να χαμογελούν: 

-Επειδή έχετε δουλειά.

-Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300€ θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).

-Επειδή εργάζεστε σε μία εταιρεία που σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας.

-Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε.

-Επειδή πληρώνεστε για αυτό.

-Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.

-Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε.

Ανυπομονώ να δω την ανταπόκρισή σας στα αποτελέσματα του μυστικού επισκέπτη που θα γίνει μέσα στον μήνα».

Η απάντηση της εταιρίας όπως δόθηκε στο LIFO.gr

 

«Σε συνέχεια της σχετικής ανάρτησης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι το συγκεκριμένο και μεμονωμένο περιστατικό δεν εκφράζει και δε συνάδει με την κουλτούρα, φιλοσοφία και τρόπο λειτουργίας της αλυσίδας και των 10700 εργαζομένων της εταιρείας. Οι άνθρωποί μας ήταν από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας μέχρι και σήμερα - και μετά από την συγχώνευση με τη Βερόπουλος - ό,τι πιο πολύτιμο είχαμε και θα έχουμε. Όλα όσα έχουμε καταφέρει ανήκουν σε όλους μας και τους ευχαριστούμε πολύ γι' αυτό».

Ελλάδα
21

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

14 σχόλια
Απολύθηκε για να μην χαλάσει τη φήμη, τα 300 ευρώ όμως δεν αποφασίζει η συγκεκριμένη διευθύντρια οτι είναι ο βασικός, οπότε είναι λίγο υποκρισία. Και έχω περιέργεια να δω αν η δημοσιοποίηση είχε αντίκτυπο στους εργαοζμενους. (ελπίζω πως όχι)
Αφού "δε συνάδει με την κουλτούρα", γιατί την κρατούσαν; Ή μήπως με τη συμπεριφορά της δε θα είχε προκαλέσει παρόμοια περιστατικά στο παρελθόν, που απλά δεν θα είδαν το φως της δημοσιότητας όπως (ευτυχώς) αυτό;
Νομίζω ότι οι υπάλληλοι της εταιρίας θα πρέπει να συντάξουν έναν μακροσκελή κατάλογο με τους λόγους για τους οποίους η εν λόγω διευθύντρια "θα πρέπει να χαμογελάει" όταν θα περάσει από το λογιστήριο...
αυτο ειναι δικαιοσυνη ?ειναι δυνατον να ειναι καποιος ευχαριστημενος απ αυτην την επιλογη της εργοδοσιας για την αποδοση των ευθυνων?Υπαρχουν αλλοι τροποι που δεν περιεχουν απολυσεις και διασυρμους [εκτος εαν επροκειτο για παγιωμενη συμπεριφορα εκ μερους της
Τέτοια ραβασάκια από την εργοδοσία και τα διευθυντικά στελέχη δεν είναι καινούργιο φρούτο. Κυκλοφορούν χρόνια τώρα. Προσωπικά γνωρίζω περιστατικό με αναλόγου ύφους σημείωμα που παραδόθηκε στο προσωπικό πριν δύο δεκαετίες σε επιχείρηση εστίασης στην Κηφισιά που δεν ήταν καν υποκατάστημα αλυσίδας franchise. Αλλά τότε δεν υπήρχε facebook και twitter. Ούτε κρίση. Σκέψου τώρα τι γίνεται με τον φόβο της απόλυσης. Η διευθύντρια ήταν απλώς ο αποδιοπομπαίος τράγος.
Την απέλυσαν γιατί δεν ξέρει μαθηματικά. 300 ευρώ δεν είναι 300 τοις εκατό περισσότερα από το 0, αφού οτιδήποτε διαιρείται ή πολλαπλασιάζεται με το 0 είναι 0. Πώς μπορεί μια τόσο άσχετη με την απλή αριθμητική να την έχουν κάνει διευθύντρια;
Τόσες μέρες σκεφτόμουν ακριβώς το ίδιο... Πώς γίνεται άτομα με μηδενική αντίληψη ακόμα και για τόσο απλές μαθηματικές έννοιες, να φτάνουν σε διευθυντικές θέσεις.. Και όσο σκέφτομαι πόσοι πτυχιούχοι από "κάτω της" δουλεύουν με 300€...
Για τους 300άρηδες πάντως, μάλλον δεν λειτούργησε μεμονωμένα η εν λόγω κυρία.Δεν φρόντισε όμως να μας διαφωτίσει και η εταιρία για το ζήτημα αυτό... Υπάρχουν; Υπό ποιές συνθήκες και όρους; Μερική απασχόληση;
Χμ, αφού απολύθηκε, όλα καλα.Δεν πιστεύω να είστε τιποτα κακοπροαίρετοι, που σκέφτονται πως δεν ήταν μεμονωμένο φαίνόμενο και πως η εταιρεία είχε γνώση και ανεχόταν αυτές τις συμπεριφορές, ε; Ε;
Πάντα υπάρχει κάποιος "μ@λ@κας υπηρεσίας" ο οποίος την πληρώνει, λειτουργώντας σαν ασφάλεια που καίγεται για να σωθεί το (ηλεκτρικό και όχι μόνο)σύστημα. Το αστείο είναι είναι ότι ο εν λόγω το αγνοεί μέχρι εκείνη την μοιραία στιγμή και κορδώνεται νομίζοντας ότι είναι φοβερός και τρομερός επιτυχημένος μάνατζερ, εκφραστής της "αριστείας" κλπ...
Γάτε, ισοπεδώνεις big time χρησιμοποιώντας την έννοια της "αριστείας" (που τόσο έχει συκοφαντηθεί προς όφελος της μετριοκρατίας - μην πω χειριστοκρατίας) για να την προσδώσεις στην απολυθείσα διευθύντρια. Και χάνεις το δίκιο σου όσον αφορά την συγκεκριμένη υπόθεση. Αυτογκόλ.
Δεν μου λέει απολύτως τίποτα η απόλυση της. Ούτε με ικανοποιεί στο ελάχιστο ούτε μου δίνει αισιοδοξία. Και ένα παιδί μπορεί να καταλάβει ότι δεν ήταν μεμονωμένο περιστατικό και αυτόβουλη η ενέργεια μιας διευθύντριας. Η ουσία μένει. 300€ για να ζήσουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι και να τρέμουν μην τα χάσουν και αυτά και να λένε και ευχαριστώ. Όσον αφορά τα χαμόγελα καλώς τα ζητάει η επιχείρηση αλλά ρε γαμωτο ας δημιουργηθούν με κάποιο τρόπο συνθήκες που να βοηθάνε τους εργαζόμενους να χαμογελάμε και λίγο πιο αυθόρμητα. 300€ με φόβο δεν είναι εργασία. Ομηρία είναι και δεν μπορείς να ζητάς από ένα όμηρο να χαμογελάσει εύκολα.
Το μισθό των υπαλλήλων γνωρίζουμε όλοι ότι δεν πρόκειται να τον αυξήσουν - μου άρεσε η λεπτή ειρωνεία στο σχόλιό σας! Το ευχάριστο είναι ότι έστω και σε συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα η ανοησία τιμωρείται (επειδή βλάπτει τις πωλήσεις, όχι για κάποιο άλλο λόγο ...)