Απολύθηκε η περιφερειακή διευθύντρια της αλυσίδας σούπερ μάρκετ My Market, που προκάλεσε σάλο με την επιστολή της στους εργαζόμενους, στην οποία ζητούσε από τους υφισταμένους της να χαμογελούν.
Εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε την απομάκρυνση της συγκεκριμένης διευθύντριας.
«Λειτούργησε μεμονωμένα, αναγκαστήκαμε να την απομακρύνουμε» είπε στο news it.«Λόγω των προβλημάτων που δημιούργησε η στάση της στην εταιρία, λειτουργώντας μεμονωμένα και χωρίς να υπάρχει οποιαδήποτε κατεύθυνση ή οδηγία από την εταιρία, αναγκαστήκαμε να την απομακρύνουμε από τα καθήκοντά της».
Η επιστολή της προς τους εργαζόμενους είχε προκαλέσει σωρεία αρνητικών σχολίων και έγινε viral στα social media.
Στο έγγραφο που έστειλε η πρώην, πλέον, διευθύντρια πωλήσεων αναφέρονταν οι εξής λόγοι για τους οποίους, κατά την ίδια, οι εργαζόμενοι όφειλαν να χαμογελούν:
-Επειδή έχετε δουλειά.
-Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300€ θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).
-Επειδή εργάζεστε σε μία εταιρεία που σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας.
-Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε.
-Επειδή πληρώνεστε για αυτό.
-Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.
-Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε.
Ανυπομονώ να δω την ανταπόκρισή σας στα αποτελέσματα του μυστικού επισκέπτη που θα γίνει μέσα στον μήνα».
Η απάντηση της εταιρίας όπως δόθηκε στο LIFO.gr
«Σε συνέχεια της σχετικής ανάρτησης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι το συγκεκριμένο και μεμονωμένο περιστατικό δεν εκφράζει και δε συνάδει με την κουλτούρα, φιλοσοφία και τρόπο λειτουργίας της αλυσίδας και των 10700 εργαζομένων της εταιρείας. Οι άνθρωποί μας ήταν από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας μέχρι και σήμερα - και μετά από την συγχώνευση με τη Βερόπουλος - ό,τι πιο πολύτιμο είχαμε και θα έχουμε. Όλα όσα έχουμε καταφέρει ανήκουν σε όλους μας και τους ευχαριστούμε πολύ γι' αυτό».
σχόλια