Χατζηδάκης: Εκτός λειτουργίας το 40% των συρμών του μετρό

Χατζηδάκης: Εκτός λειτουργίας το 40% των συρμών του μετρό Facebook Twitter
2

«Πάνω από το 40% των συρμών του μετρό της Αθήνας (28 από τους 67 συρμούς στις γραμμές 2 και 3) είναι εκτός λειτουργίας» σύμφωνα με τον Κωστή Χατζηδάκη.

«Οι Αθηναίοι βιώνουν μία αφάνταστη καθημερινή ταλαιπωρία λόγω της αραίωσης των δρομολογίων του μετρό, αλλά το αυτί της κυβέρνησης και της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ δεν ιδρώνει», προσθέτει ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας. 

Σε ερώτησή του προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, ο Κ. Χατζηδάκης κατηγορεί την κυβέρνηση πως κατάφερε να απαξιώσει ακόμα και το μετρό της Αθήνας προσθέτοντας πως οι Αθηναίοι -εκτός από την ταλαιπωρία που υφίστανται στις ουρές για να προμηθευτούν ηλεκτρονικά εισιτήρια- βιώνουν και τη συνεχή υποβάθμιση των υπηρεσιών του μετρό και την απαξίωση του συγκοινωνιακού του έργου.

«Οι Αθηναίοι ήταν περήφανοι για το μετρό της Αθήνας. Ήταν το πιο αξιόπιστο συγκοινωνιακό μέσο της πρωτεύουσας και οι συρμοί του διέρχονταν ανά 2 ή 3 λεπτά από τους σταθμούς, στις ώρες αιχμής. Δυστυχώς τα τελευταία 2 χρόνια η κατάσταση άλλαξε δραματικά: Τα δρομολόγια μειώνονται συνεχώς με αποτέλεσμα στις ώρες αιχμής πολλοί συρμοί να διέρχονται από τους σταθμούς μετά από 5, 7 ή και 10 λεπτά. Στις αποβάθρες επικρατεί συνωστισμός. Οι συρμοί περνούν ασφυκτικά γεμάτοι και συχνά οι επιβάτες υποχρεούνται να περιμένουν επόμενο συρμό για να επιβιβαστούν. Οι πολίτες διαμαρτύρονται και κάποιες φορές διαπληκτίζονται με το προσωπικό της ΣΤΑΣΥ. Αυτή είναι η καθημερινότητα του μετρό επί ΣΥΡΙΖΑ» δηλώνει ο κ. Χατζηδάκης επισημαίνοντας πως πριν από ένα χρόνο, κυριακάτικη εφημερίδα είχε αποκαλύψει ότι βρίσκονταν εκτός λειτουργίας 22 από τους 67 συρμούς στις γραμμές 2 και 3 του μετρό.

«Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθήνας (ΣΕΛΜΑ) προειδοποιούσε τότε για την τραγική έλλειψη ανταλλακτικών (από τροχούς και φρένα μέχρι λαμπτήρες και πυροσβεστήρες) και τη συνεχή υποβάθμιση των εργασιών συντήρησης του μετρό που απειλούσε την ομαλή λειτουργία των δρομολογίων του. Ένα χρόνο μετά η κατάσταση χειροτέρεψε ακόμα περισσότερο. Με ανακοίνωσή του το ΣΕΛΜΑ στις 20 Μαρτίου 2019 αποκαλύπτει ότι λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών και της κακής συντήρησης πλέον οι παροπλισμένοι συρμοί έφτασαν τους 28» λέει χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της ΝΔ.

Ο Κωστής Χατζηδάκης με την ερώτησή του ζητά να ενημερωθεί για τα μέτρα που σκοπεύει να λάβει το υπουργείο Υποδομών και η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ώστε επιτέλους να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα των παροπλισμένων συρμών του μετρό.

Επίσης ζητά στοιχεία: α) για την εξέλιξη των δαπανών της ΣΤΑΣΥ για ανταλλακτικά, συντήρηση και επισκευές β) για τον αριθμό των δρομολογίων που πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση στις γραμμές 2 και 3 του μετρό και την εξέλιξη τους τα τελευταία χρόνια.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτική
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αντιπολιτευτικά πυρά για το «κυβερνητικό φιάσκο ΕΟΔΑΣΑΑΜ»: «Εντείνουν την καχυποψία των πολιτών»

Πολιτική / Αντιπολιτευτικά πυρά για το «κυβερνητικό φιάσκο ΕΟΔΑΣΑΑΜ»: «Εντείνουν την καχυποψία των πολιτών»

Από «ιερό ευαγγέλιο εθνικής αυτογνωσίας» μετατράπηκε σε φιάσκο της κυβέρνησης, λέει το ΠΑΣΟΚ - «Η κυβέρνηση επιχειρεί δολοφονία χαρακτήρα εναντίον όσων έψαχναν την αλήθεια εδώ και δύο χρόνια», λέει ο ΣΥΡΙΖΑ
LIFO NEWSROOM
Κυρανάκης: Αξιολογούμε όλους τους εργαζόμενους στα σταθμαρχεία - Εντοπίστηκαν δύο με ναρκωτικά

Πολιτική / Κυρανάκης: Αξιολογούμε όλους τους εργαζόμενους στα σταθμαρχεία - Απομακρύνθηκαν δύο με ναρκωτικά

Κατά την επαναξιολόγηση εντοπίστηκαν δύο υπάλληλοι που είχαν στην κατοχή τους ναρκωτικά και απομακρύνθηκαν από τις θέσεις τους, δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών
LIFO NEWSROOM
Politico: Η Ελλάδα ανακοινώνει «ριζικό» μετασχηματισμό της αμυντικής στρατηγικής ύψους 25 δισ. ευρώ

Πολιτική / Politico: Η Ελλάδα ανακοινώνει «ριζικό» μετασχηματισμό της αμυντικής στρατηγικής ύψους 25 δισ. ευρώ

Η Ελλάδα, βγαίνοντας από τη δεκαετή οικονομική κρίση, προσπαθεί να προσαρμοστεί στις εξελίξεις και να παραμείνει ανταγωνιστική έναντι της Τουρκίας, σύμφωνα με άρθρο του περιοδικού
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Ε,και δν το ιδιωτικοποιούμε τοτε;να κοπούν οι δωρεάν διελεύσεις των ανέργων,κ να να ερθει το μηνιαίο αντίτιμο σε ενα λογικο ποσο,κ οχι 30€,που ειναι το φθηνότερο στην ευρωπη.