ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
24.6.2019 | 15:25

Τι κανει ο εγωισμος τελικα

Σημερα εδινα μαθημα στο πανεπιστημιο..ειχαμε να απαντησουμε σε 2 θεματα...Σε καποια φαση πεταγεται ενα παιδι και λεει στον καθηγητη,κυριε μηπως τα νουμερα ειναι λαθος στο θεμα β; αυτος ειπε με σιγουρια οχι και πως ολα ειναι σωστα..Μετα απο λιγη ωρα,αρχισαν και τα αλλα τα παιδια να κανουν παραπονα στον καθηγητη για την ασκηση γιατι δεν λυνοταν με κανεναν τροπο.Τοτε ειπε σε καποιον με υφακι"ποιος ειναι πιο πιθανο να εκανε λαθος εγω ή εσυ;; ""Εμεις παλευαμε σχεδον 1 ωρα να την λυσουμε και 20λεπτα πριν την ληξη της εξετασης ερχεται στην αιθουσα μας και μας λεει εκανα ενα λαθακι στην εκφωνηση...Με αυτα και με αυτα μας χαρησε τις 5 μοναδες..Αλλα ρε παιδια ποσο υπερανω το παιζουν οι καθηγητες και γενικα ολοι που εχουν λιγη εξουσια παραπανω; Το παιζουν καποιοι,και αμα τους πεις οτι ισως εχετε λαθος το παιρνουν εγωιστικα..
9
 
 
 
 
σχόλια
εμείς είχαμε ένα παπάρα ο οποίος ήταν τόσο άσχετος που σε θέμα υπολογίζοντας την ορμή το αποτέλεσμα έβγαινε μιγαδικός αριθμός. Αποτέλεσμα μιγαδικός αριθμός, σε φυσικό μέγεθος..Μάλιστα όταν του υπέδειξα το λάθος με έκανε ρεζίλι στο αμφιθέατρο. 15 λεπτά πριν τη λήξη ανακοίνωσε σε όλα τα αμφιθέατρα οτι η άσκηση είχε λάθος και οτι θα την πιάσει σωστή σε όσους την έχουν λύσει καθώς το λάθος αποτέλεσμα οφείλετε σε "αστοχία" της εκφώνησης.Ο ίδιος σε φροντιστήριο έλυνε στον πίνακα διανύσματα (Α+Β) και όλο στο τετράγωνο και έβγαζε κάπου πιο μετά αναλύοντας την ταυτότητα διπλάσιο γινόμενο δηλ Α*Β + Β*Α= 2Α*Β το οποίο είναι τεράστιο λάθος μιας και στον διανυσματικό πολλαπλασιασμό δεν ισχύει η προσεταιριστικη ιδιότητα δηλαδή Α*Β διάφορο του Β*Α. παίζει ρόλο η σειρά..Τόσο παπάρας. -
Εντάξει δεν είναι υπόδειγμα ταπεινοτητας, αλλά κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι βρίσκεται σε μια θέση ισχύος για την οποία οι περισσότεροι θελουμε πολλά κότσια και πολλά κιλά διαβάσματος και δουλειάς. Θα τον κατηγορούσα 100% αν δεν σας χάριζε το θέμα.. Πάρτο σαν δείγμα μεταμελειας. Άλλος δεν θα το έκανε καν. Οι περισσότεροι δηλαδή.
Συγκρίνοντας καθηγητές σε Ελλάδα, Αγγλία, και Ολλανδία έχω να πω το εξής...Δυστυχώς όσο άριστοι και να ήταν στο αντικείμενο τους, πολλοί Έλληνες καθηγητές/τριες ήταν πολύ γτπ σε φάση εκμάθησης.Παρότι και στο εξωτερικό συνάντησα κόπανους καθηγητές/τριες, στη πλειονότητα τους ήταν δίπλα σου, σε βοηθούσαν, άνετα θα δεχόντουσαν τυχόν λάθος τους κλπ...
Έλα τυχεροί είστε. Πέντε μονάδες έτσι και παραπονιέσαι; Με λίγα λόγια πέρασαν όλοι! Για άραξε λίγο. Το πιο λογικό που θα έπρεπε να κάνει ήταν να βγάλει το λάθος θέμα εκτός και το άλλο θέμα να πιάσει 10 μονάδες. Αυτό γίνεται σχεδόν πάντα βασικά σε περίπτωση λάθους που δεν εντοπιστεί έγκαιρα.
Εχμ,μα είναι υπεράνω.Αν δεν ήταν θα ήσασταν εσείς καθηγητές.Και στην τελική τσίμπησες 5 μονάδες σίγουρες τη στιγμή που ίσως έκανες μαντάρα την άσκηση και έπαιρνες κουλούρι.Έχεις και παράπονο κιόλας.
Καθηγητής είναι γιατί έχει δουλέψει στο αντικείμενο του για πολλά χρόνια.Θεός ΔΕΝ είναι, λάθη θα κάνει στη διατύπωση... βέβαια το να είναι μλκς δεν είναι τιμωρησιμο...
Τσίμπησαν δεν τσίμπησαν τις μονάδες, ο καθηγητης δεν επρεπε να μιλήσει ετσι. Τι παει να πει ποιος ειναι πιθανότερο να εχει κανει λαθος? Αλλο ποιος εχει πιο πολλες γνώσεις (ο καθηγητής σαφώς) κ αλλο ποιος ειναι πιθανότερο να κάνει λαθος (ο καθενας εφοσον όλοι ειμαστε ανθρωποι).
Scroll to top icon