Στο μετρό κατεβαίνουν οι «Πάνθηρες» της ΕΛ.ΑΣ.

Στο μετρό κατεβαίνουν οι «Πάνθηρες» της ΕΛ.ΑΣ. Facebook Twitter
17

Το νέο διευρυμένο σχέδιο αστυνόμευσης προβλέπει μια σειρά δράσεων που όπως φαίνεται περιλαμβάνει και το μετρό. Σε αυτό μάλιστα υπάρχει αναφορά στους λεγόμενους «Μαύρους Πάνθηρες» της ΕΛ.ΑΣ.

Το αρκετά κραυγαλέο ως όρος «Μαύροι Πάνθηρες» αναφέρεται ωστόσο στην ομάδα ένοπλων αστυνομικών που θα κάνουν περιπολίες.

Το σημερινή δημοσίευμα της εφημερίδας Ελεύθερος Τύπος εξηγεί τον σχεδιασμό και την ανάπτυξή του στην Αθήνα. Το ρεπορτάζ αναφέρει πως πάνοπλοι αστυνομικοί κομάντος, σαν και αυτούς που περιπολούν σε τουριστικά μέρη της πρωτεύουσας, θα κάνουν την εμφάνισή τους στους σταθμούς και τις αποβάθρες του μετρό.

Συγκεκριμένα αναφέρεται πως οι ομάδες των πάνοπλων μαυροντυμένων αστυνομικών, εξ ου και η επωνυμία «Μαύροι Πάνθηρες», που έκαναν πρόσφατα αισθητή την επιβλητική παρουσία τους σε τουριστικά σημεία της Αθήνας, θα βρεθούν και στις αποβάθρες σταθμών του μετρό, λειτουργώντας αποτρεπτικά για τη διάπραξη έκνομων ενεργειών, ακόμη και τρομοκρατικών επιθέσεων.

Παράλληλα, αστυνομικοί της Ασφάλειας θα βρεθούν στα κέντρα ελέγχου καμερών σταθμών του μετρό, προκειμένου να εντοπίζουν ύποπτες κινήσεις πορτοφολάδων, δραστών αρπαγών τσαντών και άλλων παράνομων με στόχο την έγκαιρη επέμβαση και σύλληψή τους. Τα στελέχη της Ασφάλειας θα αναπτύξουν δίκτυο πληροφοριών και θα χαρτογραφήσουν τις δράσεις εγκληματικών ομάδων που κινούνται σε σταθμούς ΜΜΜ, επιχειρώντας τη γρήγορη εξάρθρωσή τους.

Το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να αυξηθεί και ο αριθμός των αστυνομικών που εμφανίστηκαν πρόσφατα και στην Αθήνα, στα πρότυπα μεγάλων πόλεων της Ευρώπης, για την πρόληψη-αποτροπή έκνομων ενεργειών, ακόμη και τρομοκρατικών επιθέσεων. Οι πάνοπλοι αστυνομικοί της ΕΛ.ΑΣ. με κλειστά φορτηγάκια μένουν παροδικά στατικοί σε τουριστικά σημεία της πόλης, πολυσύχναστους εμπορικούς δρόμους και πολυκαταστήματα, και ανά τακτά χρονικά διαστήματα θα τα εναλλάσσουν.

Αρχικά δημιουργήθηκαν τέσσερις ομάδες των πέντε αστυνομικών, εκ των οποίων οι δύο χρησιμοποιούνται το πρωί και οι υπόλοιπες το απόγευμα. Οι αστυνομικοί διαθέτουν βαρύ οπλισμό, αλεξίσφαιρα γιλέκα, νυχτερινές διόπτρες, χειροβομβίδες κρότου-λάμψης, δακρυγόνα, ενώ βρίσκονται διαρκώς εκτός οχήματος, με στόχο την αποτρεπτικά επιβλητική παρουσία τους και την εμπέδωση αισθήματος ασφάλειας σε όσους τους βλέπουν.

Η κάθε ομάδα αλλάζει τόπους παρουσίας ανά 3 ώρες, δηλαδή τουλάχιστον 2 σημεία της πόλης ανά βάρδια ενώ σημεία «προτεραιότητας» θεωρούνται οι: Πεζόδρομος Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Μουσείο Ακρόπολης, Λόφος Φιλοπάππου, Παναθηναϊκό Στάδιο, Στύλοι Ολυμπίου Διός, Πλατεία Συντάγματος, Μνημείο Αγνωστου Στρατιώτη, Ερμού-Καπνικαρέα, Πλατεία Μοναστηρακίου.

Ο αριθμός των 25 αστυνομικών και των 4 ομάδων που απαρτίζουν τη συγκεκριμένη ειδική ομάδα αναμένεται να διπλασιαστεί τις επόμενες ημέρες, ενώ το σχέδιο θα συγκεκριμενοποιηθεί και θα αναπτυχθεί με τη συμμετοχή και άλλων αστυνομικών υπηρεσιών.

Το σχέδιο αστυνόμευσης ανά περιοχή, γειτονιά, δρόμο περιλαμβάνει αρχικά τον εντοπισμό κενών και τρωτών σημείων σε διάφορα σημεία της πόλης, τη χαρτογράφηση, το είδος και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της εγκληματικότητας που καταγράφεται προκειμένου να υπάρξουν στοχευμένες αστυνομικές ενέργειες αντιμετώπισης.

Στο μεταξύ, η ενίσχυση σε προσωπικό της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης και Ασφάλειας Αττικής κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα, με τον επιθυμητό αριθμό να ανέρχεται στους 2.000 αστυνομικούς. Θα στελεχώσουν «ερημωμένες» Υποδιευθύνσεις Ασφάλειας και Τμήματα Ασφαλείας, ενώ κάτι αντίστοιχο θα συμβεί στη Διεύθυνση Άμεσης Δράσης, ενισχύοντας την ομάδα ΔΙ.ΑΣ.

Mε πληροφορίες από Ελεύθερος Τύπος

Ελλάδα
17

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εργαζόμενοι του Allou Fun Park καταγγέλλουν απλήρωτους μισθούς και εργατικά ατυχήματα

Ελλάδα / Allou Fun Park: Απλήρωτους μισθούς και εργατικά ατυχήματα καταγγέλλουν σωματεία

«Το Σωματείο προειδοποίησε για ζητήματα που αφορούν την υγεία και την ασφάλεια» τονίζουν οι εργαζόμενοι - Η ανακοίνωσή του και το κείμενο του Σωματείου Εμποροϋπαλληλων & Ιδιωτικών Υπαλλήλων Πειραιά
LIFO NEWSROOM
Καιρός: Πώς θα κινηθεί η κακοκαιρία τις επόμενες ώρες - Νέοι χάρτες, ποιες περιοχές επηρεάζονται

Ελλάδα / Καιρός: Πώς θα κινηθεί η κακοκαιρία τις επόμενες ώρες - Νέοι χάρτες, ποιες περιοχές επηρεάζονται

Ποιοι και πού χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες - «Η σύσταση μας είναι ισχυρή, καθ' όλη τη διάρκεια των εορτών» τονίζει ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Έχω την εντύπωση πως προκειμένου να γίνει το συντομότερο δυνατόν αισθητή η διαφορά αυτής της κυβέρνησης σε σχέση με την (σε πάρα πολλά επίπεδα κάκιστη) προηγούμενη και για να εμπεδωθεί με "τόλμη", με "αποφασιστικότητα" και "πυγμή" το περίφημο αίσθημα της ασφάλειας (εντός ή εκτός εισαγωγικών) στην τρομοκρατημένη τηλεορασόπληκτη κοινωνία ("Σικάγο γίναμε!") από την υπαρκτή αλλά σε καμία περίπτωση τρομακτική εγκληματικότητα (όπως αυτή παρουσιάζεται από τα τρομολαγνικά ΜΜΕ, από "αγανακτισμένους πολίτες" και εμφυλιολάγνους σχολιαστές, διαδικτυακούς και μη) θα ακούσουμε και άλλες τέτοιου είδους γελοιότητες. ΥΓ: Άκου "μαύροι πάνθηρες". Φαντάζομαι τον Χατζηχρήστο αντί για "Χωροφύλαξ! Χωροφύλαξ!", να φωνάζει "Κύριε Πάνθηρα, κύριε Πάνθηρα!"Επίσης:http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&lang=%27..%27&perform=view&id=86396&Itemid=2273&lang=http://www.crimetimes.gr/%CE%BE%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B5-%CF%8C%CF%84%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%BF%CE%BA%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4/
"Συνοψίζοντας, πρέπει να τονισθεί ότι η συνολικά πτωτική τάση που καταγράφεται στα εγκλήματα κατά της ζωής κατά τα έτη 1987 – 2015, στην Ελλάδα, είναι μόνο η μία όψη του φαινομένου, καθώς, εάν εστιάσουμε στην ειδική κατηγορία της ανθρωποκτονίας με πρόθεση προκύπτει ότι κατά την ίδια περίοδο η γενική τάση είναι ανοδική" Πέρα από αυτό αν τη μια χρονιά γίνουν 10 φόνοι..Για ερωτική αντιζηλία,κληρονομικά,εγκλήματα τιμής κτλ και την επόμενη χρονιά 5 φόνοι... κατά την διάρκεια ληστείας στυλ Φιλοπάππου και δαρμένοι ηλικιωμένοι πχ.Μειώθηκε ή αυξήθηκε η εγκληματικότητα?
@ nego https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Crime_statistics/elhttps://www.iefimerida.gr/news/467613/oi-pio-epikindynes-hores-gia-toys-toyristes-2019Έλεος δηλαδή. Τι δεν καταλαβαίνεις; Δεν είναι κακό το αίσθημα της ασφάλειας. Καλό είναι. Κακό είναι να γίνεται εμμονή και αυτοσκοπός και αφορμή σπέκουλας από εκείνους που ονειρεύονται αστυνομοκρατίες με πρόφαση τα μπάχαλα και τους μετανάστες, χαϊδεύοντας τις ευαίσθητες χορδές των νοικοκυραίων με γελοία βαφτίσια. Αναλόγου γελοιότητας με τις κάθε λογής "Συνομωσίες".
Συγγνώμη υπάρχει τρομοκρατία στην Ελλάδα για να έχεις Μαυρους Πανθηρες στις αποβάθρες; Ουτε στο Λονδινο δεν συμβαίνει αυτό. Η ΝΔ μας εξαπολύει το 1984 σε όλους και δεν ανόιγει ρουθούνι.
Και αν χτύπα ξύλο ,γίνει κάτι θα λέγαμε που ήταν η αστυνομία και γιατί δεν είχε αστυνομία σε μια εποχή που γενικά στην Ευρώπη και τον κόσμο έιναι υπαρκτή η τρομοκρατία.Βασικά βέβαια συμφωνώ ότι δεν υπάρχει κίνδυνος τρομοκρατίας ,στυλ Μπατακλάν ,στην Ελλάδα μιας και κανενας τρομοκράτης δεν θα ανατίναζε την γιάφκα του.
nego Τι ακριβώς είναι αυτό το κάτι, που θα γίνει, και θα λέγαμε; Και ξαναλέω, ούτε στο Λονδίνο δεν συμβαίνει αυτό που έχουν γίνει και γίνονται απόπειρες και υπάρχει κίνδυνος. Οι εγχωριες τρομοκρατικές ομάδες είναι άλλου τυπου.
Η ΝΔ μας εξαπολύει το 1984 σε όλους και δεν ανόιγει ρουθούνι. Πηγή: www.lifo.grΠαραισθήσεις έχεις;Σαν τι ρουθούνι να ανοίξει;Εκλογές είχαμε πριν κανένα μήνα και για αυτά ακριβώς ψηφίστηκαν.Αν δεν αναγνωρίζεις την κυβέρνηση, τράβα κάνε αντάρτικο.Έχει ξαναγίνει παλιότερα και αντιμετωπίστηκε...
Εγώ, πάντως, βλέποντας τις μεγάλες τους όπλες σήμερα στο μετρό, πολλή ασφάλεια και αγαλίαση ένιωσα (not). Περισσότερη ασφάλεια θα ένιωθα αν δεν είχε συρμό ανά πεντακόσιες χιλιάδες ώρες και τρομακτικό (και επικίνδυνο) συνωστισμό. Βtw ένας άνδρας είχε πέσει στις κυλιόμενες και είχε τόσο κόσμο που παραλίγο να γίνει domino, άσε που κάποιοι πανέξυπνοι έκραξαν τις γυναίκες που προσπάθησαν να βοηθήσουν-σηκώσουν τον άνθρωπο.
Και να τον οδηγούν και λίγο πιο στρωτά, ρε παιδί μου, όχι να είναι η αίσθηση "πατάω-αφήνω-πατάω-αφήνω φρένο" απ' το μέσον της διαδρομής μεταξύ του σταθμού Α και Β μέχρι την αποχώρηση απ' τον σταθμό Β και ξανά τα ίδια αντιστοίχως για την υπόλοιπη διαδρομή.