ΚΙΝΗΣΗ

Ποιά διαφήμιση βρίσκετε λιγότερο ενοχλητική;

Facebook Twitter
22

1) Η Άλκηστη Πρωτοψάλτη διαφημίζει δάνεια της Millenium Bank λίγο πριν σκάσει η ελληνική φούσκα (2007)

2) Η Κατερίνα Στανίση κάνει τη νονά του Jumbo, όταν όλες οι ψευδαισθήσεις έχουν κάτσει πια.

 


 

 

---

 

22

ΚΙΝΗΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

18 σχόλια
Φαντάσου να 'χεις πάρει δάνειο, να 'χεις χρεωθεί να αγοράσεις σπίτι, να 'χεις χαλάσει ένα σκασμό λεφτά και να σου βγαίνει η άλλη κάθε πρωί στο μπαλκόνι να γκαρίζει!
Α, και μην ξεχνάμε αυτό: http://youtu.be/Plwpid54FrsΑυτό κι αν είναι ξεφτίλα, μετά από μια πορεία με Χατζηδάκι και τόσα άλλα ποιοτικά, να καταντάς να διαφημίζεις λουλουδοσπρέυ.
Το να τις βρίσκουμε και τις δυο κακόγουστες και παντελώς ανούσιο αυτό το γκάλοπ είναι περίεργο;Τόσες διαφημίσεις βγαίνουν κάθε μέρα,γιατί συγκρίνετε αυτές τις 2;Κανένας δεν έκραξε τη Στανίση που πήρε μέρος στα Jumbo,όπως τόσες μέρες διαβάζω.Τη διαφήμιση κράζουνε,όπως κι όλες τις διαφημίσεις του καταστήματος.Και οι 2 λεφτά πήραν.Και μπράβο του,επιλογή τους.Δηλαδή η μια είναι κακιά που διαφημίζει τράπεζες ενώ η άλλη καλή επειδή διαφημίζει παιχνίδια;
Καμία. Υπό το μηδέν και οι δύο. Και τα τζάμπο μας έχουν κουράσει πια με τις και καλά "καλτ" διαφιμήσεις τους.Για την Πρωτοψάλτη και τη Στανίση δεν έχει κάτι να πούμε. Η μια έχει να τραγουδήσει καλό τραγούδι από την εποχή Κραουνάκη-Λίνας. Η άλλη... ε η άλλη απλώς γαβ.Συμφωνώ απίστευτα με remaz
δεν είναι τόσο ενοχλητική η διαφήμιση αυτή καθ'εαυτή... είναι ενοχλητική η συχνότητα που προβάλλεται...και αυτή και όλες οι διαφημίσεις από τα τζάμπο... ανάλογα με την περίοδο, ακούς συνέχεια και παντού γιγαντοτεράστιες διαφημίσεις των τζάμπο, που στο τέλος σου σπάνε τόσο μα τόσο πολύ τα νεύρα και καταλήγεις να κλείνεις το ραδιόφωνο και την τηλεόραση και όλα...
Θα έλεγα φυσικά "Καμία"...Απλά στην Πρωτοψάλτη, δεν θες να καταστρέψεις τη συσκευή ή τουλάχιστον να αλλάξεις σταθμό ή κανάλι (αν και τελικά "περιορίζεσαι" στο mute...).Περί ορέξεως βέβαια......το σκυλάδικο υπήρχε τραγούδι το οποίο κάποιοι πλήρωναν να ακούσουν...
Ψηφισα Στανιση.Σιγουρα οχι την πλασματικη χαρα σε αυτη με την Πρωτοψαλτη,αλλα ουτε μου πηγαινε η καρδια να πατησω "καμια" γιατι και στις δυο εβλεπα την οικογενεια μου! =Ρ
τη στανίση. γιατί όσο και αν δεν άρεσε σε πολλούς και την κατέκριναν, είμαι σίγουρη οτι οι περισσότεροι το πάσχα ζουν ακριβώς αυτήν την εικόνα που προβάλλει η διαφήμιση...στο χωρίο μαζεμένη οικογένεια στο τρεπέζι το αρνί στη σούβλα, ένας τουλάχιστον άντρας (μπαμπάς θείος παπούς) με το φανελάκι-γτ έψηνε- και τίγκα στην τρίχα, κτλ...!έκανε και η στανίση την εμφανιση της γιατί όχι!!
ε, το θέμα είναι οτι μεγαλώνουν οι άνθρωποι και σιγα σιγα σταματάνε να δέχονται άκριτα αυτές τις εικόνες ή ακόμα και να έρχονται σε επαφή μαζί τους. Γιατί το φανελάκι και η τρίχα και οι κοιλιές και η λίγδα δεν προσβάλουν απαραίτητα τα υψηλά αισθητικά μας στάνταρ αλλά οι συνδηλώσεις αυτής της ατμόσφαιρας δεν είναι αμεληταίες και σίγουρα προσβάλουν. Ο αντρούλης αυτός συνήθως είναι ένας σοβινιστής ελληνάρας που μπορεί χαλαρά να πετάξει το " μια χούντα μιας χρειάζεται" ή καμιά σφαλιάρα στο μικρό του γιο/κόρη.Καμία σχέση δηλαδή με φολκλορικό αγαθό γίγαντα όπως θα ήθελες να το θυμάσαι απο τις παιδικές σου αναμνήσεις στο Πάσχα στο χωριό.Αν ορισμένοι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να βάλουν πολύ νερό στο κρασί τους προκειμένου να αναβιώνουν τις παιδικές τους αναμνήσεις είναι δικό τους δικαίωμα αλλά ίσως και αδυναμία. Κάποιοι άλλοι αποφασίσαμε να τραβήξουμε μια διαχωριστική γραμμή όταν καταλάβαμε οτι η περίπου αθώα λίγδα στα χέρια ξεκινούσε απειλητικά απο το κεφάλι.
καλά εσύ το παρατράβηξες!!για να μη πω το παραέχεσες το θέμα!!! όπως και ναχει αυτή είναι η άποψη σου και είναι σεβαστή άσχετα αν δε συμφωνώ.σε ένα μόνο θα μου επιτρέψεις να εναντιωθώ, στο ΄΄συνήθως΄΄ οτι ο άντρας αυτός είναι τέτιος τύπος όπως τον περιέγραψες. μπορεί ναι μπορεί όχι. ΟΧΙ όμως συνήθως. μάλλον εσένα είναι τα οικογενειακά σου πρότυπα αλλά δεν ανταποκρίνονται στο μεγαλύτερο ποσοστό. γιατί αν θες, ΄΄συνήθως΄΄ αυτός ο άντρας είναι ένας που δουλεύει μεροκαματιάρης χρόνια ατειλίωτα για να μη λείψει τπτ απο την οικογένεια του! μμμ;!θα μπορούσε!
Μιλάμε για εντελώς ανόμοιες καλλιτέχνιδες. Επίσης, ποιος μπορεί να χαρακτηρίσει μια διαφήμιση σαν λαϊκή ή έντεχνη; αυτή η διάκριση δε στέκει ούτε ακόμα ακόμα κ στη μουσική! Άλλωστε, κ οι δύο διαφημίσεις στο ίδιο κοινό δεν απευθύνονται; και οι δύο τραγουδίστριες για τους ίδιους σκοπούς δεν πήραν μέρος σε αυτές; Κρίνω ότι το γκάλοπ είναι εντελώς ανούσιο κ λυπάμαι για την επιλογή του συντάκτη.
Όχι πως δεν αγαπάμε την άλλη, μα αυτή τη στιγμή η Κατερίνα δίνει έναν εικονικό αγώνα για όλες εμάς τις "άτεχνες σκυλούδες"...Τι ωραίοι οι χαρακτηρισμοί των "έντεχνων και πολιτισμένων" νεοΕλλήνων εεε????