ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
11.9.2019 | 16:07

Εκπαιδευτικό σύστημα.

Πήγαμε στον αγιασμό το πρωί και οι μόνιμοι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί κουτσομπόλευαν μες στο γραφείο τους γονείς που έφερναν τα παιδιά τους στο προαύλιο με αισχρούς χαρακτηρισμούς. Αφού έγινε ο αγιασμός και τα παιδιά γνώρισαν τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς της κάθε τάξης είδα ξαφνικά μια δασκάλα να ξεχωρίζει τους μαθητές της αναλόγως με την εξωτερική τους εμφάνιση. "Τι όμορφα που είστε εσείς και σας θέλω κοντά μου στην έδρα να σας καμαρώνω" κι άλλες παρόμοιες γελοιότητες μη δίνοντας καθόλου σημασία στα παιδιά από μετανάστες γονείς, από οικογένειες Ρομά ή απλώς σε παιδιά που "υστερούσαν" κάπως εμφανισιακά. Ξενέρωσα.
5
 
 
 
 
σχόλια
To ότι ενόχλησε τόσο η εξομολόγηση σου αποδεικνύει και το πόσο φυσικά και ισχύει αυτό που λες. Νομίζουν ότι κάνουν πλάκα με το να ξεχωρίζουν τα παιδιά και να τα κατατάσσουν ανάλογα με την εμφάνιση τους. Τι να πεις, δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί. Δεν είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί και καλοί άνθρωποι και το σπουδαιότερο με παιδεία , υπάρχουν και εξαιρέσεις οπως βλέπεις.
Τελικά πάντα θα υπάρχουν καλοί και κακοί επαγγελματίες: γιατροί, εκπαιδευτικοί, αστυνομικοί, δικηγόροι, ασφαλιστες κτλ. Το να πετύχουμε όμως επαγγελματία και άνθρωπο ταυτόχρονα είναι θέμα τύχης. Κι όσοι έχουν μείνει, τους πετυχαίνεις με το μικροσκόπιο.
Παίρνεις ένα δύο περιστατικά και βγάζεις συμπέρασμα για το εκπαιδευτικό σύστημα εάν κρίνω από τον τίτλο. Ενδιαφέρουσα γενίκευση για έναν άνθρωπο του χώρου. Επίσης να σημειώσω ότι έβγαλες συμπέρασμα για την ρατσίστρια συνάδελφό σου από λόγια που έπιασες στον αέρα, χωρίς να είσαι παρούσα κατά την διάρκεια της διδασκαλίας της ώστε να επαληθεύσεις αν όντως ισχύει ο ισχυρισμός σου. Επέτρεψε μου λοιπόν να διατηρώ τις αμφιβολίες μου σαν αναγνώστρια που δεν τα καταπίνει όλα αμάσητα.
Μπορεί ο τίτλος να θέλει να εισάγει τον αναγνώστη στο θέμα που αφορά η εξομολογηση όπως κάποιος θα έβαζε τον τίτλο "ερωτική απογοήτευση" ακόμη κι ας ήθελε να μιλήσει για την δική του και μόνο. Επίτρεψέ μου να σου πω ότι μάλλον μιλάει για τη σημερινή μέρα σε ένα σχολείο. Όσο για το εκπαιδευτικό σύστημα προφανώς και έχει θέματα αν σκεφτούμε την αναλογία δασκάλου-μαθητή, τρόπος προσέγγισης της γνώσης και πολλά άλλα προβληματικά σημεία που και στην πραγματικότητα δεν βοηθάνε Ιδιαίτερα και τους οποιους εκπαιδευτικους θέλουν να κάνουν ουσιαστική δουλειά και όχι μόνο σε γραφή και αριθμητική.Υ. Γ. Το καλύτερο που έχει να κάνει ένας επαγγελματίας στον χώρο με πολλούς συναδέλφους είναι να ξέρει ότι δεν είναι ιδεατά τα πράγματα μεν αλλά ότι μπορεί και να πάρει/μάθει από κάποιους άλλους και να τα ενσωματώσει στην δική του δουλειά. Καμιά φορά ξεχνάμε να εστιάσουμε στα οποια θετικά και στα άτομα που είναι όντως προς μίμηση σε αυτό που κάνουν, ας είναι και μετρημένοι. Τέλος, μοιραζόμαστε και τις δικές μας γνώσεις, ειδικά στον χώρο της εκπαίδευσης είναι σημαντική η συνεργασία.
Αυτο που ήθελα να καταδείξω είναι ότι ζούμε σε μια κοινωνία που οι ταμπέλες έχουν μεγαλύτερη δύναμη απο ότι τα τεκμήρια. Όσον αφορά το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας θα ήθελα να εστιάσουμε στο γεγονός ότι είμαστε μια χώρα που μετά τα αγροτικά προϊόντα και τον τουρισμό εξάγει στο εξωτερικό άρτια εκπαιδευμένους επιστήμονες εξοπλισμένους να ανταποκρίνονται στις διεθνείς απαιτήσεις. Μπορεί για αυτό να ευθύνονται τα φροντιστήρια και οι άπειρες ώρες προσωπικής δουλειάς, αλλά πιστεύω ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν είναι για τα σκουπίδια. Αυτό που με πληγώνει βαθιά είναι η απαξίωση των δομών της χώρας μου όπως είναι τα σχολεία, τα νοσοκομεία,τα πανεπιστήμια όταν γνωρίζω ότι αυτά ψυχορραγούν με το πενιχρό μερίδιο του κρατικού προϋπολογισμού που λαμβάνουν.
Scroll to top icon