ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
21.9.2019 | 18:36

Ο πελάτης έχει παντα δίκιο (NOT)

Πηγαίνω για την παραγγελία και λόγο απειρίας σε καφέδες πάω να ξανά ρωτήσω για τον φρεντο αν τον θέλουν ζεστό η κρύο και μ λέει η μια με υφάκι σηκωμένο φρύδι «εγώ είμαι καμια άλλη» με λίγα λόγια ..εεε κρύοο!! Την κοίταξα επίμονα για 10 δευτερόλεπτα και μπήκα μέσα. Όταν πηγα την παραγγελία απλά τους έδωσα και γυρνάω στην συγκεκριμένη και της λεω , (πριν ρωτήσα για να μη γίνει κάποιο λάθος και δεν χρειάζεται να μου κανεις υφάκι). Αυτό ήταν και έφυγα. Ουδέν σχόλιο από καμια. Απλά έκατσα ήρεμα και έκανα το τσιγάρο μου μετά και δεν υπωθηκε τίποτα! Να προσθέσω πως δεν δουλεύω απλώς βοηθούσα στο μαγαζί. Επίσης την επόμενη φορά κοπέλια δεν θα σου την χαρίσω όπου και να σε δω. Όλες αρχίσανε να το παίζουν κάποιες αλλά πρέπει λίγο να κατεβείτε από τα σύννεφα.
12
 
 
 
 
σχόλια
Χρόνια δούλευα σε εστίαση και έχω ακούσει και έχω δει πολλά. Αλλά εσύ το τερματισες... Την έκαψες τη γυναίκα. Φρέντο σημαίνει κρύο, στα ιταλικά νομίζω. Κι αν κάθε φορά που μας νευρίαζε κάποιος πηγαίναμε για τσιγάρο και μετά του τη λέγαμε, ή τα μαγαζιά θα είχαν κλείσει ή η εστίαση θα ήταν ο πιο εύκολος τομέας να δουλέψεις. Τίποτα από τα δύο δεν ισχύει. Οπότε άσε να μιλήσουν για πελάτες και δουλειά αυτοί που έχουν πραγματικά δουλέψει!!!!!
Δεν θα γλύφετε πόδια αλλά είστε υποχρεωμένοι να συμπεριφέρεστε ευγενικά και με χαμόγελο απ'οτι στιγμή που ο πελάτης είναι εντάξει απέναντι σας .Και στο κάτω κάτω σκασιλα μου άμα έχετε νεύρα ή δεν ήταν η μέρα σας καλή ,είναι η δουλειά σας αυτή.Δηλαδη οι υπόλοιποι γιατί δεν έχουμε το δικαίωμα να είμαστε με τα μούτρα κάτω στη δουλειά ;Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο να έρχεστε σε επαφή με τόσο κόσμο ,αλλά ρε παιδιά δεν σας ανάγκασε και κανένας να δουλέψετε σε αυτή τη θέση .Όσο για τα χρήματα , τον ίδιο βασικό παίρνετε όπως ο υπόλοιπος κόσμος ,για να μη πω παραπάνω .
Ε καλά δεν σου είπε και κάτι τόσο τρομερό .Μπορεί βασικά να μην το έλεγε καν με ύφος .Μήπως το παρεξηγήσες;και συγγνώμη αλλά σε τέτοιες δουλειές θα ακούσεις πολλά ,δεν χρειάζεται να ασχολείσαι περαιτέρω .Απλά θα τους αγνοείς και δεν θα το παίρνεις προσωπικά .
Αυτό το τόσο είναι άλλο τόσο για εμένα προσωπικά. Οι άλλοι αν ηταν στη θέση μου ας καθόντουσαν στην γωνία τους και ας μη μιλούσαν εγώ μιλάω στην κάθε μια που θα μου κάνει εμένα προσωπικά τουπέ και θα την βάλω στην θέση της όπως η συγκεκριμένη.
Ωραία ,εσύ λες ότι δεν δουλεύεις μόνιμα στη συγκεκριμένη δουλειά .Κανένας εργοδότης δεν θα κρατήσει υπάλληλο που μιλάει άσχημα στους πελάτες.Γιατι ναι ,δεν είσαι στο μυαλό κάθε ανθρώπου να καταλάβεις τι σκέφτεται.Ο εργοδότης έχει την υποχρέωση να υπερασπιστεί τον υπάλληλο μόνο όταν τον προσβάλλουν λεκτικά ή τον υποτιμήσουν ή όταν γίνει οποιαδήποτε επίθεση εναντίον του .Δεν μπορείς να "μαλώνεις " τους πελάτες επειδή πιστευεις ότι έχουν ύφος .Την ρώτησες αν θέλει κρύο ή ζεστό καφέ ,σου απάντησε "εεε κρύο" και της την ειπες για αυτό;Εισαι με τα καλά σου;Μάλλον εσύ έχεις νεύρα και ξεσπάς στους πελάτες .
Η ερώτηση δεν ήταν δίκη μου! Ήταν απαίτηση του παιδιού που δουλεύει εκει , ο οποίος θα έπρεπε να ξέρει. Εγώ επισήμανα πως δεν δουλεύω εκει απλώς βοήθησα εκείνη την ώρα.Δεν νομίζω να αρέσει σε κανέναν να τον περιγελάνε. Ο κάθε ένας έχει διαφορετικό χαρακτήρα , εγώ δεν θα μπορούσα ποτε να μη μιλήσω και να το παίξω πέρα βρέχει γιαυτο και έχω γραφείο τελετών γτ δεν θα έρθει καμια σαβουρα με σηκωμένο φρύδι. Ελεος!

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Scroll to top icon