ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
26.9.2019 | 22:39

Αγκαλίτθα!!!!!

Είμαι καθηγήτρια και κάνω τη μελέτη μαθηματικών σε ένα φροντιστήριο. Στο τμήμα του Δημοτικού είναι ένα αγόρι Α Δημοτικού που δε συμμορφώνεται. Δεν είναι ανυπάκουος. Απλά έχει έναν διαφορετικό σκέψης. Ένα τρόπο που θέλει δάσκαλο-καθηγητή με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή, γιατί δε γίνεται η διαχείριση της τάξης και ενός παιδιού σαν αυτό. Αλλά η μητέρα του δε το βλέπει. Και είναι σκληρή μαζί του. Νομίζει ότι το κάνει επίτηδες. Επειδή είναι και πολύ παράξενη και είναι άνθρωπος που παρεξηγείται ( έχει απειλήσει τον διευθυντή) δε μπορώ να της πω να πάει το παιδί για εξέταση, τι είναι αυτό που έχει;;;; ΔΕΠΥ ή ελαφριά μορφή αυτισμού;;;; Αν της πω κάτι μπορεί και να με στείλει στο δικαστήριο, αφού δεν εξειδικεύομαι.... Όλα αυτά απλά για να πω ότι είναι πολύ κουραστικό και δύσκολο να έχεις μια τάξη και ένα παιδί σαν εκείνον. Σήμερα όμως το αγάπησα αυτό το παιδί. Ήμουν δίπλα του και προσπαθούσα να τον κάνω να γράψει κάτι και μου είπε (με το δοντακι του που του λείπει): " αγκαλίτθα! ". Και άπλωσε τα χέρια και τον πήρα αγκαλιά!!! Ακόμα δακρύζουν τα μάτια μου. Ψυχούλα μου όμορφη και αθώα δε στεναχωριεμαι για την οποιαδήποτε πάθηση που μπορεί να έχεις. Για την οικογένειά σου που δε σε βοηθάει στεναχωριέμαι, ψυχή μου. Ανυπομονώ να σε δω αύριο να σου κάνω αγκαλίτθα!!!!! Καληνύχτα μικρό μου!!! Ελπίζω κάθε στιγμή της ημέρας να είσαι καλά.
18
 
 
 
 
σχόλια
Παντως ένας τρόπος να κάνεις κάποιον να δώσει μια ευκαιρία να ακούσει αυτά που έχεις να του πεις είναι να τον ακούσεις πρώτος και να δείξεις ενδιαφέρον. Ανάμεσα σε αυτή την μάχη μεταξύ γονέα και εκπαιδευτικού πολλές φορές και οι δεύτεροι έχουν μια επικριτική στάση αρκετές φορές ενώ παράλληλα δεν θέλουν να ακούσουν πάρα μόνο να πουν αυτά που έχουν να πουν. Φυσικά υπάρχουν και τα άτομα που δεν δέχονται να χτιστεί καμία γέφυρα επικοινωνίας με τους υπόλοιπους, αλλά ίσως να το παλέψεις και λίγο παραπάνω για να δείξεις ότι δεν είσαι εκεί για να κρίνεις και κατακρίνεις αλλά αφού μπορεί να γίνουν καλύτερα τα πράγματα για το παιδί, χωρίς να πρέπει να δικασουμε ίσως το δει πιο ζεστά.
Ναι, είναι τίμια ανάγκη για επαφή εκείνη την στιγμή. Τα παιδιά έχουν μια "καθαρότητα" (όπως είχε πει πολύ όμορφα μια συμφοιτητρια μου κάποτε) που εμείς οι μεγάλοι την έχουμε θολώσει συνήθως. Μου αρέσει πολύ η επαφή με τα παιδιά γιατί με κάνει να επανεξεταζω εμένα αλλά και τον τρόπο που ζω. Οι αγκαλιές είναι μια ολοκλήρωση. Είναι όμορφη επαφή που σημαίνει αποδοχή και ανάγκη στην πιο τρυφερή και όμορφη της εκδοχή. :)
Έτσι όπως τα λες είναι.Η εποχή που "δούλεψα"με παιδιά, ήταν η καλύτερη της ζωής μου. Αισθανόμουν πλήρης και ξέρεις γιατί; γιατί έβγαζα και εγώ το παιδί από μέσα μου,γινομουν ένα με αυτά, έβλεπα τον κόσμο μέσα από τα μάτια τους, που είχε μόνο ομορφιές, αλήθεια και ζωντάνια..
Το ότι έχετε κάποιες ενδείξεις και εντοπίζετε ορισμένα συμπτώματα των 2 αυτών παθήσεων, δεν συνεπάγεται πως το παιδί πάσχει όντως από αυτές. Αυτά μπορούν να τα πουν με σιγουριά μόνο οι ειδικοί, όχι ο οποιοσδήποτε. Το λέω επειδή αναφέρετε κιόλας πως δεν έχετε καμία σχέση με τέτοιου είδους αντικείμενα. Από την άλλη πλευρά, οφείλετε ως εκπαιδευτικός να γνωστοποιήσετε τις ανησυχίες σας σε κάποιο εμπιστευτικό άτομο της δουλειάς σας, ίσως και διευθυντή της επιχείρησης. Είναι χρέος σας να μην παραμείνετε άπραγη από δειλία και φόβο. Πρέπει να κάνετε το ορθό από την δική σας πλευρά, και αν επιλέξουν οι γονείς να εθελοτυφλούν, από κει και έπειτα η ευθύνη είναι αποκλειστικά δική τους
κάτι που αξίζει να δούμε !! σχέση καταλυτική παιδιού και δάσκαλου ..................... δεύτερος γονιός ειναι ο εκπαιδευτικος .............. λειτουργημα κι εύγε γιαυτό .................... Μια δασκάλα δεν συμπαθούσε καθόλου ένα μαθητή της. Ώσπου έμαθε το τραγικό μυστικό τουΤην πρώτη μέρα της καινούργιας σχολικής χρονιάς, στάθηκε μπροστά από τα παιδιά της πέμπτης τάξης, τους συστήθηκε και στη συνέχεια τους είπε ένα μεγάλο ψέμα.Όπως και οι περισσότεροι άλλωστε δάσκαλοι, κοίταξε τους μαθητές της και τους είπε ότι τους θα τους αγαπάει και θα τους προσέχει όλους το ίδιο.Αλλά αυτό ήταν αδύνατον, γιατί εκεί στην μπροστινή σειρά, κάθονταν ένα μικρό αγόρι, ο Τέντυ Στάλλαρντ.Η κυρία Τόμπσον είχε παρατηρήσει τον Τέντυ από την προηγούμενη χρονιά και δεν τον συμπαθούσε ιδιαίτερα. Δεν έπαιζε με τα άλλα παιδιά, δεν συμμετείχε στην τάξη, τα ρούχα του ήταν συνέχεια βρώμικα και σίγουρα δεν έκανε όσο συχνά έπρεπε μπάνιο.Ο Τέντυ ήταν ένα παιδί που την δυσαρεστούσε όποτε τον έβλεπε για αυτό και απολάμβανε τις στιγμές που σχημάτιζε με τον κόκκινο στυλό της τα τεράστια Χ στα τετράδια του, έσβηνε τα λάθη του ή βαθμολογούσε με 6 και με 5 τις εργασίες του.Στο σχολείο, όπου δίδασκε η κυρία Τόμπσον, ήταν υποχρεωμένη να ελέγχει το παρελθόν όλων των παιδιών που υπήρχαν στη τάξη της. Ακόμη και του μικρού Τέντυ. Έτσι όταν άνοιξε τα αρχεία του, την περίμενε μια μεγάλη έκπληξη.Ο δάσκαλος που είχε τον Τέντυ στην πρώτη τάξη του Δημοτικού έγραφε για αυτόν: «Ο Τέντυ είναι ένα υπέροχο παιδί όλο χαμόγελο. Είναι οργανωτικός, μελετηρός και έχει καλούς τρόπους. Είναι μια έμπνευση για τα παιδιά που βρίσκονται γύρω του.»Η δασκάλα που είχε τον Τέντυ στη Δευτέρα Δημοτικού έγραφε: «Είναι εξαιρετικός μαθητής, τον συμπαθούν πολύ οι συμμαθητές του αλλά ο ίδιος μοιάζει πολύ προβληματισμένος επειδή η μητέρα του πάσχει από μια ανίατη ασθένεια και η ζωή στο σπίτι του πρέπει να είναι πολύ δύσκολη.»Η δασκάλα που τον δίδαξε στην Τρίτη Δημοτικού έγραφε: «Ο θάνατος της μητέρας του του στοίχισε πολύ. Ο ίδιος προσπαθεί να κάνει ότι καλύτερο μπορεί, αλλά ο πατέρας του δεν του δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον. Η άσχημη κατάσταση στο σπίτι θα τον επηρεάσει πολύ σύντομα, αν δεν αλλάξει γρήγορα κάτι.»Ο δάσκαλος του Τέντυ στην Τετάρτη Δημοτικού έγραφε: «Ο Τέντυ έχει παραιτηθεί και δεν δείχνει κανένα ενδιαφέρον για το σχολείο. Δεν έχει πολλούς φίλους και πολλές φορές κοιμάται στην τάξη.»Η κυρία Τόμπσον συνειδητοποίησε το πρόβλημα και αισθάνθηκε ντροπή για τον εαυτό της. Αισθάνθηκε ακόμη χειρότερα, όταν όλοι οι μαθητές της, της έφεραν χριστουγεννιάτικα δώρα τυλιγμένα με αστραφτερά περιτυλίγματα και όμορφες κορδέλες. Όλοι, εκτός από τον Τέντυ. Το δικό του δώρο ήταν αδέξια τυλιγμένο σε ένα βρώμικο, καφέ χαρτί που μάλλον πριν ήταν η σακούλα ενός παντοπωλείου.Η κυρία Τόμπσον δυσκολεύτηκε να το ανοίξει. Τα περισσότερα παιδιά γέλασαν όταν έβγαλε από μέσα ένα βραχιόλι που είχε φτιάξει ο ίδιος με σπάγκο και πέτρες αλλά και ένα ανοιχτό, μισογεμάτο μπουκάλι με άρωμα. Σηκώθηκε από τη θέση της και σταμάτησε απότομα των γέλιο των παιδιών όταν φώναξε δυνατά πόσο πολύ της άρεσε το δώρο του. Στη συνέχεια φόρεσε το βραχιόλι και έριξε λίγο από το άρωμα στο χέρι της.Ο Τέντυ έφυγε τελευταίος εκείνη τη μέρα από την τάξη. Βγαίνοντας από τη πόρτα γύρισε προς τη δασκάλα του και της είπε με θλιμμένη φωνή «Σήμερα κυρία μυρίζετε σαν τη μαμά μου!»Η κυρία Τόμπσον έκλαψε πολύ εκείνη τη μέρα. Από τότε σταμάτησε να μαθαίνει τα παιδιά ανάγνωση, γραφή και αριθμητική. Αντ “αυτού, άρχισε να τα διδάσκει.Αγαπούσε όλα τα παιδιά αλλά έδινε ιδιαίτερη προσοχή στον μικρό Τέντυ. Κάθε φορά που τον βοηθούσε στα μαθήματα του, το μυαλό του έμοιαζε να ζωντανεύει. Όσο περισσότερο τον ενθάρρυνε, τόσο πιο γρήγορα απαντούσε στις ερωτήσεις της. Μέχρι το τέλος του έτους, ο Τέντυ είχε γίνει ένα από τα πιο έξυπνα παιδιά της τάξης και, παρά το ψέμα της ότι θα αγαπούσε όλα τα παιδιά το ίδιο, ο Τέντυ ήταν πλέον και επίσημα ο αγαπημένος της.Την επόμενη χρονιά η κυρία Τόμπσον ανέλαβε πάλι την Πέμπτη Δημοτικού και έβλεπε τον Τέντυ μόνο στα διαλείμματα. Μια μέρα, προς το τέλος του έτους, βρήκε ένα σημείωμα κάτω από την πόρτα του σπιτιού της. Το σημείωμα είχε την υπογραφή του Τέντυ και έγραφε: «Είσαστε ακόμη η καλύτερη δασκάλα που είχα ποτέ στη ζωή μου».Έξι χρόνια μετά η κυρία Τόμπσον έλαβε άλλο ένα σημείωμα, αυτή τη φορά με το ταχυδρομείο. Ήταν πάλι ο Τέντυ και της έγραφε ότι είχε τελειώσει τρίτος σε βαθμό το Λύκειο, αλλά εκείνη ήταν ακόμη η καλύτερη δασκάλα που είχε ποτέ στη ζωή του.Τέσσερα χρόνια μετά, πήρε άλλη μια επιστολή από τον Τέντυ. Της έγραφε ότι είναι δύσκολα στο Πανεπιστήμιο αλλά πολύ σύντομα θα έπαιρνε το πτυχίο του και με καλό βαθμό. Τέλειωσε το γράμμα του γράφοντας ότι ακόμη εκείνη είναι η καλύτερη και η πιο αγαπημένη του δασκάλα που είχε ποτέ.Έπειτα από τέσσερα χρόνια άλλο ένα γράμμα από τον Τέντυ έκανε την εμφάνιση του στο ταχυδρομικό κουτί της κυρία Τόμπσον. Της έγραφε ότι αφού πήρε το πτυχίο του, αποφάσισε να προχωρήσει λίγο ακόμη τις σπουδές του. Τέλειωνε την επιστολή γράφοντας ότι παραμένει η καλύτερη και η αγαπημένη του δασκάλα. Αλλά αυτή τη φορά το όνομα με το οποίο υπέγραφε ήταν διαφορετικό: Δρ. Θίοντορ Φ. ΣτάλλαρντΗ ιστορία δεν τελειώνει εδώ. Η κυρία Τόμπσον πήρε ακόμη ένα γραμμα από τον Τέντυ εκείνη την άνοιξη. Της έγραφε ότι είχε βρει μια κοπέλα και επρόκειτο να την παντρευτεί. Της έλεγε ότι ο πατέρας του είχε πεθάνει μερικά χρόνια πριν και αναρωτιόταν αν θα μπορούσε εκείνη, να καθίσει στη θέση που κάθεται η μητέρα του γαμπρού. Φυσικά εκείνη το έκανε..Πήγε στο γάμο φορώντας στο χέρι εκείνο το βραχιόλι από πέτρες που της είχε κάνει δώρο ο Τέντυ και φορώντας το άρωμα που του θύμιζε τη μητέρα του.Την στιγμή που ο Δρ. Στάλλαρντ την αγκάλιασε της ψιθύρισε στο αυτί: «Σας ευχαριστώ, κυρία Τόμπσον, γιατί πιστέψατε σε μένα. Σας ευχαριστώ τόσο πολύ γιατί με κάνατε να αισθανθώ σημαντικός και μου δείξατε πως μπορώ να κάνω τη διαφορά».Η κυρία Τόμπσον με δάκρυα στα μάτια του απάντησε: «Τέντυ, κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Εσύ είσαι αυτός που μου έμαθε ότι μπορώ να κάνω τη διαφορά. Δεν ήξερα πώς να διδάξω τους μαθητές μου μέχρι που σε γνώρισα.»Βοηθήστε να διαδοθεί ένα πολύ όμορφο μήνυμα, κοινοποιώντας το άρθρο στους φίλους σας. .Προσπαθήστε να μην κρίνετε από το περιτύλιγμα και μην υποτιμάτε ποτέ μα ποτέ την δύναμη που έχετε και που μπορεί να αλλάξει τις ζωές των ανθρώπων γύρω σας. Απαλλαγμένο από ιούς. www.avast.com
Πέρα από συγκινητικό είναι και ρεαλιστικό το γεγονός ότι αν έχεις κάποιον να πιστέψει σε σένα σε τετοια κρισιμη ηλικία, ειδικά όταν δεν το κάνουν οι γονείς σου, τότε τα αποτελέσματα μπορεί να είναι ολεθρια. Είναι σημαντικό να πιστεύουν σε σένα, απλά ποτέ δεν ξέρεις αν το παιδάκι που έχει τόση ανάγκη δεν είναι ούτε πολύ βρόμικο και ούτε κακός μαθητής... Μπορει να είναι κάποιο από αυτά τα πολύ ήρεμα παιδιά που δεν τραβάνε την προσοχή και που είναι χαμηλών τόνων. Είναι αυτά τα παιδιά που δεν ενοχλούν. Θερμή παράκληση να μην βολεύεστε με τα ήσυχα παιδιά που στέκονται παθητικά, είναι υπέροχα υποψήφια θύματα και μάλιστα κάποιες φορές με πολύ τραγικά συμβάντα.
όλοι πολύ σωστοί !! και φυσικά πολύ σωστά τα λεει η φίλη ατέρμονη !!!!!!!!! εύγε !!! τα κείμενα αυτά που αφορούν ευαίσθητες ηλικίες παιδιά να διαδίδονται ......................... η παιδική ηλικία είναι σημείο σταθμός για την μετεπειτα ζωη κι πως καταλήγεις ..............
ο μικρός εχει ασπεργκερ σίγουρα !!! τα ίδια βίωνα κι βιώνω με την μάνα μου κι από τους γύρω μου φυσικά ........... γιατί ειν πιο ευκολο για τους γονεις να λένε ότι τα παιδιά τους είναι απλά κακότροπα κι στραβόξυλα................ πάρα να παραδεχτούν οτι μπορεί να χουν κάτι που τα κάνει να φέρονται έτσι ................
Scroll to top icon