Οι Βερολινέζοι δε θέλουν άλλους τουρίστες

Οι Βερολινέζοι δε θέλουν άλλους τουρίστες Facebook Twitter
6

Ο τουρισμός ανθεί στο Βερολίνο όσο ποτέ άλλοτε και τα ταμεία της υπερχρεωμένης πόλης γεμίζουν με τα τόσο αναγκαία μετρητά, αλλά δεν πανηγυρίζουν όλοι οι Βερολινέζοι για την εισροή των επισκεπτών, αναφέρει το Reuters.

Κάποιοι κάτοικοι κατηγορούν τους τουρίστες, ειδικά τους νέους 20-κάτι χρονών που φτάνουν στην πόλη μέσω Easyjet, οι οποίοι καταφθάνουν για μια νύχτα στη γερμανική πρωτεύουσα, για μια σειρά από δεινά: από την αύξηση των ενοικίων μέχρι την ηχορύπανση.

«Θορυβώδεις τουρίστες, πηγαίνετε στα σπίτια σας» γράφει ένα σύνθημα στην περιοχή Friedrichshain. «Δεν αρέσετε στο Βερολίνο», αναγράφεται σε αυτοκόλλητα πάνω στα φανάρια του Kreuzberg.

Μια γκαλερί σε μια περιοχή γνωστή για τα μοντέρνα της μπαρ εδώ και μήνες φέρει το εξής μήνυμα: "Συγγνώμη, δεν επιτρέπεται η είσοδος σε hipsters από τις ΗΠΑ"

Το Βερολίνο είναι η τρίτη πόλη σε αριθμό τουριστών στην Ευρώπη μετά από το Λονδίνο και το Παρίσι. Πέρυσι τα ακαθάριστα έσοδα από τον τουρισμό έφτασαν τα 10.3 δις ευρώ, σχεδόν ίσο με το 10% του προϋπολογισμού της πόλης.

Οι διαμαρτυρίες αυτές αντιπροσωπεύουν από μια μικρή μειοψηφία, δήλωσε ο Burkhardt Kieker, διευθυντής του VisitBerlin, ενός οργανισμού παροχής υπηρεσιών  για τουρίστες.

Βίντεο από την Ολυμπιάδα των Χίπστερ που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο το καλοκαίρι:

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο με αντάλλαγμα την ένταξη στο ΝΑΤΟ

Διεθνή / Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο στην Ουκρανία με αντάλλαγμα ένταξη στο ΝΑΤΟ

Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έχει προτείνει να επιτευχθεί συμφωνία κατάπαυσης του πυρός εάν η ουκρανική επικράτεια που ελέγχει μπορούσε να ληφθεί «υπό την ομπρέλα του ΝΑΤΟ»
LIFO NEWSROOM
Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Διεθνή / Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Η Κίνα διαθέτει τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο, αλλά η παραγωγική της ικανότητα έχει ξεπεράσει τις εγχώριες ανάγκες. Σήμερα, η χώρα μπορεί να κατασκευάσει σχεδόν 40 εκατομμύρια οχήματα ετησίως — διπλάσια από τη ζήτηση των Κινέζων καταναλωτών
LIFO NEWSROOM
«Ντρέπομαι να οδηγώ αυτό το αυτοκίνητο»: Οι οδηγοί Tesla «αδειάζουν» τον Ελον Μασ

Διεθνή / «Ντρέπομαι να οδηγώ αυτό το αυτοκίνητο»: Οι οδηγοί Tesla «αδειάζουν» τον Ελον Μασκ

Η Tesla κάποτε ήταν η αγαπημένη μάρκα των προοδευτικών στις ΗΠΑ, αλλά η στροφή του ιδιοκτήτη της στον Τραμπισμο έχει εξοργίσει πολλούς από τους πελάτες της εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Κάτι μου θυμίζει αυτό από Μάλια, Κάβο κτλ. τουρίστες που τα κάνουν όλα [...]... και αποχωρούν χωρίς καμία κύρωση, με τις ευλογίες των μαγαζατορων, σκεπτόμενοι το εφήμερο κέρδος και όχι τη σταδιακή παρακμή της εκάστοτε περιοχής..Κάτι τέτοιο θα θέλουν να προλάβουν κι αυτοί, ποιος ξέρει?..!
- Μια γκαλερί σε μια περιοχή γνωστή για τα μοντέρνα της μπαρ εδώ και μήνες φέρει το εξής μήνυμα: "Συγγνώμη, δεν επιτρέπεται η είσοδος σε hipsters από τις ΗΠΑ" - Πως λέγανε δεν επιτρέπεται η είσοδος σε Εβραίους.... Εύγε, πολύ πρωτοποριακό...
Το πρόβλημα είναι ότι ποτέ κανείς δε θεωρεί ότι και ο ίδιος ανήκει σε αυτή τη μικρή πλειοψηφία και πάντα κατατάσει σε αυτή τους ανώνυμους "άλλους" που φταίνε για όλα.
Δεν αναφερόμουν συγκεκριμένα σε σένα φυσικά. :) Και εγώ το κάνω πολλές φορές, όπως και οι περισσότεροί από εμάς. Απλά πρέπει να σκεφτόμαστε ότι και εμείς κάποιες φορές στη ζωή μας, είτε το έχουμε καταλάβει είτε όχι, έχουμε υπάρξει "αυτοί" σε μικρό ή μεγάλο βαθμό. Βέβαια από την άλλη υπάρχουν και άνθρωποι που έχουν μια τάση να βρίσκονται πιο συχνά στην ομάδα των "άλλων", αλλά ακόμα και αυτοί δε νομίζω να θεωρούν τον εαυτό τους μέρος της συγκεκριμένης μειοψηφίας.