Μια τρυφερή καινούρια διαφήμιση

Μια τρυφερή καινούρια διαφήμιση Facebook Twitter
17

Βρετανική. 

Αφιερωμένη εξαιρετικά :)

17

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

6 σχόλια
Ναι, σωστά, γιατί όλα τα gay ζευγάρια γνωρίστηκαν στην παιδική τους ηλικία και γιατί εμείς που δεν είμαστε gay όταν ήμασταν παιδιά δεν κάναμε χαζομάρες, δε βλέπαμε τηλεόραση, δεν πίναμε χυμούς και δεν μιλάγαμε για γκόμενες παρακινώντας ο έναν τον άλλο να πάει να μιλήσει στο κορίτσι που του άρεσε...
Θέλεις μήπως να σου κάνω ανάλυση σεναρίου για να δεις πως βγαίνει το συμπέρασμα;;; Η όλη αισθητική αυτό δίχνει."Ο γκομενός μου θέλω να μοιάζει στον μπαμπά μου..."Όπως άλλωστε και οι δικές μου γκόμενες κατα βάθος στην μαμά μου θέλω να μοιάζουν. Αλλό αν δε το παραδέχομαι...
Εγώ δεν είπα ότι αν ήταν flashback ενός gay ζευγαριού δε θα ήταν τρυφερό.Είπα απλά πως δεν υπάρχει τίποτα που να παραπέμπει σε αυτό, γιατί απλά δείχνει δύο αγόρια σε παιδική ηλικία να κάνουν πράγματα που όλοι μας (ασχέτως σεξουαλικών προτιμήσεων) λίγο-πολύ κάναμε. Η μοναδική σκηνή που ίσως είναι "κάπως" είναι η τελευταία που τον κουβαλάει στα χέρια, αλλά αυτή είναι και η σκηνή που αποκαλύπτεται το τι συμβαίνει πραγματικά.
Εγώ πάλι, θυμήθηκα εκείνους τους ζαχαρούχους χυμούς που πάνε στα νοσοκομεία στους ασθενείς μαζί με λουλούδια. Πορτοκάλι, λεμονί, βύσσινο. Τους θυμάμαι σχεδόν σε όλα τα κομοδίνα πλάι σε πλαστικά κυπελάκια. Και εκείνα τα καπάκια; Μετά από λίγο στομώνανε από την πηχτή ζάχαρη και δεν άνοιγαν με τίποτα... Tragic!
Danger! Will Robinson! Danger! Δεν ξερω γιατι αλλα κατι δεν μ'αρεσει σ'αυτο. Αλλο ο γονιος και αλλο ο φιλος. Λατρευω να παιζω με τα παιδια μου και να μιλω μ'αυτα αλλα προτιμω να εχουν φιλους. Η δεν καταλαβα τι λεει;
το ιδιο κι εγω... αλλα διαφημιση χυμου ειναι, τον πατερα που θα τον αγοραζει θελει να συγκινησει, οχι να μας μαθει να ειμαστε φιλοι με τα παιδια μας, οταν αυτα δεν εχουν φιλους...
Η διαφήμιση προωθεί το μήνυμα, πως οι γονείς πρέπει να είναι κοντά στα παιδιά τους, να προσπαθούν να νιώσουν την ηλικία τους, να συμμετέχουν στις δραστηριότητές τους, να μοιράζονται χρόνο μαζί τους. Δεν πρέπει (και δεν μπορούν) να υποκαθιστούν τους φίλους, απλώς μπορούν να έρχονται κοντά με τα παιδιά τους, να τα πλησιάζουν. Με συγκίνησε η διαφήμιση...ζήλεψα...
..επίσης κάτι μου λέει πως εκείνος που δεν έχει φίλους είναι ο μπαμπάς. Φυσικά χωρίς να εξαιρέσουμε το γεγονός πως τον χώρισε η μαμά λόγω της ανωριμότητας του. ΜΠΑΜ! κάνει.Άλλη μία μέρα με το παιδί. Την Κυριακή το βράδυ επιστρέφει στη μαμά. Σε δεκαπέντε μέρες τα ξαναλένε...
Nομιζω οτι δεν το καταλαβες. Αυτο που προωθει ειναι το οτι οι γονεις θα πρεπει να ειναι ΚΑΙ φιλοι εκτος απο γονεις. Δεν λεει καπου οτι το παιδι δεν εχει κανενα αλλο φιλο. Εγω την βρηκα πολυ καλη και καταθλιβομαι οταν βλεπω αυτα και μετα τις ελληνικες αηδιες.