ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
4.10.2022 | 01:16

Διχασμένη

Σας έχει τύχει ποτέ να έχετε γνωρίσει έναν άνθρωπο, και οι δρόμοι σας να συναντιούνται ξανά και ξανά; Να προσπαθείτε να φύγετε μακριά και πάντα κάτι να σας τραβάει πίσω; Ήμάσταν φίλοι χρόνια, είχαμε αισθήματα ο ένας για τον άλλο αλλά δεν τα αποκαλύψαμε ποτέ, ήμασταν και οι δύο με άλλα άτομα. Πρόσφατα μου εξομολογήθηκε ότι πάντα με αγαπούσε, ανοίχτηκα κι εγώ και μίλησα για τα αισθήματα που είχα τότε...κάπως έτσι μπήκαμε σε σχέση. Λίγο πριν μπούμε σε σχέση, μου είπε ότι θα απομακρυνθεί, καθώς δεν με βλέπει πλέον φιλικά, για αυτό και δεν μπορεί να μείνει στην ζωή μου έτσι μετέωρα. Δεν άντεξα στην σκέψη πως θα τον χάσω ξανά και δέχτηκα την πρόταση του να κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα μαζί ως ζευγάρι. Είναι υπέροχος, έχει όλα όσα είχα ονειρευτεί πάντα: είναι ευγενικός, ειλικρινής, πιστός, δοτικός, υπομονετικός...τα λόγια είναι φτωχά για να περιγράψω την ποιότητα αυτού του ανθρώπου. Το πρόβλημα με εμένα είναι ότι νιώθω τόσο λίγη απέναντι του. Με έχουν καταστρέψει κάποιες εμπειρίες από προηγούμενες σχέσεις, με αποτέλεσμα να νιώθω ότι έχω στερέψει από κάποια συναισθήματα. Φοβάμαι, φοβάμαι πως έχω αλλάξει, πως έχω συνηθίσει το τέρας και αρχίζω να του μοιάζω. Του ζήτησα να χωρίσουμε για δύο λόγους: πρώτα από όλα, ήμασταν τόσο καιρό φίλοι, μέχρι τώρα δεν έχει γίνει τίποτα το ερωτικό μεταξύ μας, μου φαίνεται πρωτόγνωρο το ότι είμαστε ζευγάρι, δεν έχω την ίδια δυναμική με εκείνον πάνω σε αυτό για να αφεθω στο 100%. Και δεύτερον και κυριότερο, έχω να κάνω πολύ δουλειά με τον εαυτό μου για να ξεπεράσω κάποια πράγματα. Φοβήθηκα ότι θα τον καταστρέψω κι αυτόν με τα ψυχολογικά μου, τις ανασφάλειες μου...και τώρα που υπάρχει πάλι αυτή η απόσταση, πάλι η απουσία του μου ραγίζει την καρδιά. Θέλω να σηκωθώ να φύγω αυτή την στιγμή και να τρέξω κοντά του, να του δώσω αυτή την αγκαλιά που τόσα χρόνια ήθελα, και που δεν ήξερα ότι ήθελε κι αυτός. Να του ζητήσω ένα τεράστιο συγγνώμη που είμαι έτσι όπως είμαι, δεν το επέλεξα, πέρασαν άτομα από την ζωή μου που με διέλυσαν, ο καθένας έκλεβε και από κάτι μέσα μου.Φοβάμαι ότι είμαι μια απογοήτευση. Φοβάμαι, γιατί μετά από όλα αυτά μου είπε ότι δεν πιστεύει πια στην πραγματική αγάπη, πως όλοι λειτουργούν με συμφέρον και εγωισμό. Εγώ όμως ποτέ δεν κοίταξα να πάρω κάτι από αυτόν, ποτέ δεν θα εκδικόμουν κάποιον για τα υπολείμματα που άφησαν άλλοι. Δεν έκανα τίποτα εσκεμμένα, δεν ήθελα να τον πληγώσω. Μου λύπει, τον αγαπάω, με αγαπαει κι αυτός, χρειάζομαι αυτή την αγκαλιά και ας είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνω στην ζωή μου.
18
 
 
 
 
σχόλια

Αρχικά, μου φαίνεται ήδη κακό το ότι αμφότεροι μπαίνατε σε σχέσεις έχοντας, όμως, αισθήματα ο ένας για τον άλλον. Οπότε, δεν ήταν μια ειλικρινής φιλία μεταξύ σας, και αν ο πρώην σύντροφός σου ή κάποια δική του πρώην σύντροφος ζήλευε, τότε δεν ήταν παράλογος κανείς τους, παρά μόνο έπιανε κάποια σημάδια, που εσείς οι δύο προτιμήσατε να κάνετε ότι δεν ήταν εκεί. Δεν ξέρω με τι άτομα είχες να κάνεις που σε διέλυσαν, αλλά δεν θα απορήσω αν κάποιοι πρώην σου σύντροφοι ζήλευαν την υποτιθέμενη φιλία σου ή έβλεπαν ότι δεν ξέρεις τι θες και τους έβγαινε ο εκνευρισμός τους σε παθητική-επιθετική συμπεριφορά ή εγωισμό. Και μόνο που έχεις την ψυχολογία του θύματος, εγώ το βρίσκω red flag. "Πέρασαν κάποια άτομα απ' τη ζωή μου," ναι, αλλά μήπως φταις κι εσύ που δεν επέλεγες κι αντ' αυτού αφέθηκες στο να σε επιλέγουν οι άλλοι, επειδή δεν ήξερες τι ήθελες και τραβούσες μόνο όσους έψαχναν επιβεβαίωση; Λες ότι "είμαι έτσι όπως είμαι," λες και είσαι παθητικά ένα σύνολο των όσων σου κάνανε οι άλλοι. Όχι, αγαπητή μου. Είσαι όπως είσαι από την παιδική σου ηλικία, ο χαρακτήρας σου κι η φύση δεν αλλάζει. Το ότι σου δημιουργήθηκαν ανασφάλειες σημαίνει ότι είσαι προφανώς πολύ κακή στο να προστατεύεις τον εαυτό σου. Γι' αυτό και ανέχτηκες στο παρελθόν πράγματα που δεν θα έπρεπε και ο εγκέφαλός σου έχει εθιστεί σε συμπεριφορές όπου πρέπει να αμύνεσαι ή να βρίσκεις προβλήματα. Συνεπώς, μόλις σου παρουσιάστηκε η ευκαιρία για μια σχέση με υγιή δυναμική, όπου ο άλλος ψάχνει αμοιβαία ευχαρίστηση και αγάπη, ξαφνικά φρικάρεις και σου φαίνεται ότι είσαι "λίγη" ή ότι οπωσδήποτε κάτι θα έπρεπε να πάει στραβά, τρέχεις μακριά και την ίδια στιγμή αναρωτιέσαι γιατί ο άλλος δεν τρέχει ξωπίσω σου να σε βρει και να σου ορκιστεί αιώνια αφοσίωση. Κοίτα κάτι, απλά και μόνο επειδή ο άλλος είδε σ' εσένα τον πραγματικό σου εαυτό, δηλαδή όχι τα σκουπίδια που σου εναπόθεσαν άλλοι στην ψυχή σου (και με τα οποία αυτο-σαμποτάρεσαι τώρα), και σε αγάπησε απ' την καλή κι απ' την ανάποδη, δεν σημαίνει ότι σου χρωστάει να γίνει ο προσωπικός σου σωτήρας και θεραπευτής. Αν θες να λειτουργήσει το μεταξύ σας, κάνε πρώτα δουλειά με τον εαυτό σου, βρίσκοντας έναν καλό ψυχαναλυτή που να μη φοβηθεί να σου κρατήσει τον καθρέφτη. Βλέποντας το χάλι που έχεις αφήσει να δημιουργηθεί μέσα σου, μόνο έτσι θα μπορέσεις να το παλέψεις και να γυρίσεις. Να τρέξεις στην αγκαλιά του μεν, αλλά θα τρέξεις καλύτερα όταν θα έχεις πολύ λιγότερο συναισθηματικό baggage. Ξεκίνα δουλειά με τον εαυτό σου το συντομότερο, για να μιλήσεις με πράξεις πρωτίστως και τότε θα μπορέσεις να του πεις "ορίστε, το παλεύω, πρώτα για μένα και μετά για μας." Κι αν σε αγαπά και έχει όλα τα καλά στοιχεία που του προσάπτεις, θα σε περιμένει.

Chase Meridian, διαβάζοντας κάποια σχόλια σου όπως για παράδειγμα αυτό στην εξομολόγηση για το μεταπτυχιακό στις πολιτικές επιστήμες, όπου έγραφες με σιγουριά ότι και εγώ στο επιβεβαιώνω δεν προσφέρει τίποτα (δεν μπορώ να καταλάβω από πού πηγάζει η σίγουρα αυτή, εκτός και εάν υπάρχει η βάση που μπορείς να στηρίξεις όλο αυτό), σε ένα άλλο που άρχισες να αναλύεις τη συγκατοίκηση (με επιθετικό ύφος) ενώ δεν είχε τεθεί καν το θέμα αυτό, η ουσία ήταν αλλού και διαβάζοντας τώρα και αυτό έχω να γράψω το εξής. Βγάζεις σε όλα μια απολυτότητα. Τα περισσότερα σχόλια επικεντρώθηκαν στο να ασκήσουν κριτική και δη ηθική ενώ όλοι μας έχουμε παραδείγματα και στο οικογενειακό και στο φιλικό περιβάλλον για διάφορα παρατράγουδα αλλά βλέπεις εδώ η εξομολόγηση μας έδωσε πρόσφορο έδαφος να εξαντλήσουμε την ηθικολογία μας (λες και όλοι εμείς εδώ μέσα είμαστε πιστοί, τέλειοι, αψεγάδιαστοι, έχουμε κάνει μόνο σωστές επιλογές, έχουμε αφήσει να μπουν στη ζωή μας μόνο σωστοί άνθρωποι) και όχι να δώσουν μια ουσιώδη βοήθεια που αυτή είναι η ουσία του κειμένου. Δεν χρειάζεται να τονίζεται το στοιχείο του ψυχολόγου γιατί ξέρει ο καθένας πολύ καλά τι πρέπει να κάνει και να είσαι σίγουρη ότι και αυτός που την ενδιαφέρει θα θέλει να το "παλέψουν" μαζί γιατί όπως έχω γράψει τόσες φορές, φοβίες έχουν και οι δύο πλευρές. Θα το γράψω με σεβασμό, το κείμενο έχει επιθετικό ύφος και μάλιστα πολύ αυστηρή κριτική και ηθική κριτική και να είσαι σίγουρη, δεν βοηθάει στην ουσία το να τονίζονται συνέχεια οι λάθος επιλογές ή άλλα στοιχεία, να είσαι βέβαιη και η ίδια η γυναίκα ξέρει τι έφταιξε. Όσον αφορά το κομμάτι της παιδικής ηλικίας το αφήνω ασχολίαστο και ξέρεις γιατί; Γιατί κάνεις δεν είναι τέλειος να κρίνει την παιδική ηλικία κανενός ανθρώπου και πόσο μάλλον να βγάλει συμπεράσματα. Η τακτική του να τονίζω και να επισημάνω συνέχεια λάθος καταστάσεις, επιλογές το μόνο που καταφέρνει είναι να γεμίζει με περισσότερες ενοχές και τύψεις το άτομο και πίστεψέ με από τη πλευρά της ψυχολογίας δεν είναι μόνο μέγα λάθος είναι ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις, ξέρεις γιατί; Γιατί πολύ απλά αυτό δεν λέγεται βοήθεια ούτε υποστήριξη ψυχολογική και λυπάμαι που θα το γράψω αλλά το κείμενο σου το μόνο που κάνει είναι το παραπάνω.

5.10.2022 | 01:44
Δεν είμαι εδώ προς υπέρασπιση της Chase Meridian, αλλά μιλάς σοβαρά τώρα; Σου φαίνεται αυστηρή κριτική και ηθικολογία όλα όσα σπεύσαμε να πούμε στα σχόλια; Μπήκες έστω και 1 δευτερόλεπτο στη θέση του ανθρώπου που καταπάτησε η εξ. που πιστεύεις κιόλας ότι θα θελήσει να το παλέψει μαζί της; Εκείνη το πάλεψε μαζί του ή την "έκανε" με την πρώτη ευκαιρία φορτώνοντας τον τα συναισθηματικά της "σκουπίδια";
Εδώ δεν προσφέρουμε ούτε βοήθεια, ούτε ψυχολογική υποστήριξη. Αυτό το κάνουν οι ειδικοί. Εδώ λέμε ελεύθερα τη γνώμη μας και- όπως παρατήρησες- για να υπάρχει ομοφωνία(κάτι που σπανίως συμβαίνει, αφού μέχρι και εγώ συμφώνησα με το TheDude που σε κάθε εξομολόγηση εκείνος λέει "άσπρο" και εγώ λέω "μαύρο"), κάπου οφείλεται αυτό.
Τέλος, προσωπικά τύψεις και ενοχές δε θα με γέμιζαν ανώνυμοι σχολιαστές σε μια διαδικτυακή εξομολόγηση χωρίς νόημα, αλλά η απαράδεκτη συμπεριφορά μου απέναντι σε έναν άνθρωπο που με αγάπησε και ουδέποτε με έβλαψε. Ήξερε ποια ήταν, ας έμενε εξ'αρχής μακριά από το να καταφεύγει σε ανούσιους μελοδραματισμούς του στυλ "...χρειάζομαι αυτή την αγκαλιά και ας είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνω στην ζωή μου". Συγκινηθήκαμε.

@5.10.2022 | 01:44
Μα κάθε άλλο, δεν προσπαθώ να κάνω την κοπέλα να αισθανθεί άσχημα ή να τη στήσω στον τοίχο, παρά μόνο προσπαθώ να την ταρακουνήσω. Συμφωνώ με Nefeligeretis, το κείμενο της εξομολόγησης βγάζει μια παθητικότητα, μια επιλογή να γίνει η γράφουσα όχι αυτό που ενεργητικά κάνει κάτι για να γίνει, αλλά αυτό που της έκαναν οι άλλοι (άδεια, διαλυμένη κτλ.) και συνάμα να νιώθει μόνο αυτολύπηση. Χωρίς βοήθεια ειδικού, μπορεί να βουλιάξει κανείς για πάντα σε μια τέτοια κατάσταση.

Chase Meridian και Nefeligeretis, τελικά εγώ είμαι πολύ ρομαντική (δυστυχώς σε υπερβολικό βαθμό), όπως και να έχει, ας βρει ο καθένας τον άνθρωπό του, καλή συνέχεια σε όλους.

7.10.2022 | 01:48
Ωραίος ο ρομαντισμός, αλλά θέλοντας και μη κάποια στιγμή θα έρθεις αντιμέτωπη- όπως όλ@ μας- με το ρεαλισμό, όπως συνέβη και με τον πρώην σύντροφο της εξ.
Και μιας και μας ευχήθηκες να βρούμε ο καθένας τον άνθρωπο του, σκέψου πως ένιωσε εκείνος(από την εξομολόγηση) νομίζοντας ότι βρήκε το δικό του και η εξ. απλά τον "άδειασε".
Ο καθένας/η καθεμία/το καθένα μας κουβαλάει το δικό του/της σταυρό, ας φροντίσουμε όλ@ μας να είμαστε απλά αληθιν@. Αυτό θα ευχηθώ εγώ.

@Chase Meridian
Το "είμαι όπως είμαι" δε μου δείχνει τόσο άνθρωπο που αποδέχεται παθητικά ό,τι του συνέβη, όσο κάποιον που δεν είναι διατεθειμένος να αλλάξει.
Κατά τα άλλα, συμφωνώ απολύτως με όσα γράφεις ειδικά σχετικά με τον τρόπο που η ίδια βλέπει τον εαυτό της, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για μια κοπέλα που είχε τις εμπειρίες της και αν μη τι άλλο γνώριζε ποια είναι και το emotional baggage που κουβαλούσε. Δεν της προέκυψε ξαφνικά και όφειλε εξ`αρχής να είναι ξεκάθαρη ως προς αυτό. Όχι να μπει σε σχέση μαζί του, να τον ξαποστείλει και τώρα να τον θέλει πίσω.
Είναι υγιές και ισορροπημένο να αγαπάς κάποι@ όπως αγάπησε εκείνος την εξ. , αλλά ακόμα πιο υγιές είναι να αγαπάς τον εαυτό σου πρωτίστως. Εν προκειμένω, αν έχει τον ελάχιστο αυτοσεβασμό ο πρώην σύντροφος της εξ. δεν έχει να περιμένει τίποτα, όπως δεν περίμενε και εκείνη για να τον χωρίσει παρά πήρε την απόφαση της και απλώς του την ανακοίνωσε.

“είπε πως όλοι λειτουργούν με συμφέρον … ποτέ δεν κοίταξα να πάρω κάτι από αυτόν … θέλω να τρέξω κοντά του … να του ζητήσω ένα τεράστιο συγγνώμη”.
Κοίτα να δεις! Έχω μια παρόμοια εμπειρία! Είχα γνωρίσει μια κοπέλα αλλά καχύποπτος καθώς είμαι υποψιαζόμουν πως κάτι θέλει να πάρει από μένα. Επιβεβαιώθηκα όταν ήρθε σπίτι μου και μου ζήτησε ένα τεράστιο συγγνώμη! Διέκοψα αμέσως κάθε επαφή μαζί της και δεν της έδωσα αυτό που ζήτησε γιατί άλλωστε τα τεράστια συγνώμη τα φυλάω σε μία μεγάλη αποθήκη που έχω νοικιάσει. Είναι μακριά της είπα και με τις τιμές των καυσίμων δεν συμφέρει αυτό τον καιρό να το μεταφέρω, γερανοί, φορτηγά…τεράστιο συγνώμη, τεράστιο και το κόστος. Λυπάμαι.
Περιέργως…φαίνεται να κατανοεί γιατί δεν με ενόχλησε ξανά. Μήπως παρεμπιπτόντως είσαι η Γιώτα;; χαχα

Τώρα συγγνώμη αλλά φταίει ο TheDude μετά που λέει ότι έχετε αλλεργία στο φυσιολογικό και θέλετε μονίμως έναν αχαρακτήριστο γιατί το καλό παιδί σας κάνει μόνο για να το κεράσετε μια πάστα;
Μόνη σου αποφάσισες, μόνη σου τον χώρισες - λες και αυτός σου αρνήθηκε να περπατήσετε μαζί στα "σκοτάδια" σου και να βρείτε νέους δρόμους με φως- και τώρα τον θες πίσω.
Τώρα το μόνο που σου χρειάζεται είναι ένα thank you, next.
Δεν ήθελες να τον πληγώσεις, κατά τα άλλα. Να καθόσουν μόνη σου. Αλλά αφού μπήκες σε σχέση μαζί του και ανακάλυψες ότι είναι όλα όσα είχες ονειρευτεί, θυμήθηκες ξαφνικά ότι οι προηγούμενοι άφησαν πίσω τους καμένη γη και δε μπορείς να το διαχειριστείς. Πριν τον χρησιμοποιήσεις, δεν το ήξερες αυτό; Και θίχτηκες κιόλας που σου είπε εμμέσως ότι είσαι συμφεροντολόγα και εγωίστρια.
Βρες έναν από τη Μαλακάσα. Μια χαρά θα ταιριάξετε και θα ξεπεράσεις και την απώλεια του καλού παιδιού.

Τον αγαπάς, τον χώρισες, θες να δουλέψεις στον εαυτό σου, έμπλεκες συνέχεια με λάθος άτομα (ενώ εσύ φυσικά δεν έχεις καθόλου μερίδιο της ευθύνης ε?), τον θες αλλά επίσης δεν τον θες. λολ

Ότι να'ναι..

Dude, η γυναίκα δεν είναι ο,τι να ναι. Έκανε μια εξομολόγηση που χαρακτηρίζεται από βαθιά ειλικρίνεια και μπράβο της. Το ότι έμπλεκε με λάθος άτομα όπως γράφεις (μη το εκλάβεις με επιθετικό τρόπο αυτό που γράφω) δεν μας δίνει και το δικαίωμα να την βάλουμε στο απόσπασμα ή να την κατακρίνουμε κοινωνικά (κάνεις δεν είναι άξιος να κρίνει τον άλλον ιδίως στις επιλογές που αφορούν τις συντροφικές σχέσεις), οι σχέσεις που έκανε ανήκουν στο παρελθόν και εκεί να μείνουν. Για ποιο λόγο έγιναν οι όποιες επιλογές δεν μας ενδιαφέρει, να είναι σίγουρη ότι το παραπάνω ισχύει και για τον άνθρωπο που την ενδιαφέρει (και εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να ρωτήσω για προηγούμενες σχέσεις, σέβομαι το παρελθόν και τις όποιες επιλογές του άλλου). Η γυναίκα εκφράζει κάποιες φοβίες και ενδιασμούς που έχει και καλά κάνει γιατί όλοι μας έχουμε και να είναι σίγουρη ότι και η άλλη πλευρά θα έχει (και εμένα αν μου δωθεί η ευκαιρία, θα πω και τι με φοβίζει, δεν υπάρχει κάτι κακό είναι τελείως ανθρώπινο). Εάν θέλει μπορεί να κάνει η ίδια την αρχή, δεν χρειάζεται να τα πει όλα με την μια, επιλέγει τι θέλει να πει και τι όχι. Θα της πω να μην σκέφτεται ότι τα ψυχολογικά της θα τον καταστρέψουν γιατί υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά ενδιαφέρονται για τον άλλον και αυτό πρακτικά, εκτός των άλλων, σημαίνει ότι θέλουν και να τον στηρίξουν όπως μπορούν και σε καμία περίπτωση να τον κρίνουν και να είναι σίγουρη ότι όλοι μας καθημερινά δουλεύουν πάνω σε στοιχεία του εαυτού μας που δεν μας αρέσουν. Γράφει, "Το πρόβλημα με εμένα είναι ότι νιώθω τόσο λίγη απέναντι του", όχι είσαι λάθος, δεν είσαι τόσο λίγη. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να σκέφτεσαι έτσι. Είσαι αυτή που είσαι, να νιώθεις σίγουρη για τον εαυτό σου αλλά και να είσαι σίγουρη, ότι για να έχει και η άλλη πλευρά ακόμα συναισθήματα κάτι διέκρινε στον "εσωτερικό σου κόσμο". Επίσης γράφει, "Φοβάμαι ότι είμαι μια απογοήτευση...μου είπε ότι δεν πιστεύει πια στην πραγματική αγάπη, πως όλοι λειτουργούν με συμφέρον και εγωισμό... όμως ποτέ δεν κοίταξα να πάρω κάτι από αυτόν, ποτέ δεν θα εκδικόμουν κάποιον για τα υπολείμματα που άφησαν άλλοι. Δεν έκανα τίποτα εσκεμμένα, δεν ήθελα να τον πληγώσω". Θα γράψω κάτι σε ένα πιο γενικό πλαίσιο, επειδή και εγώ έχω πληγωθεί, μπορεί να το είπε πάνω σε μια στιγμή συναισθηματικής φόρτισης. Για μένα δεν ισχύει με την έννοια ότι ναι μεν υπάρχει μια πληγεί αλλά δεν είναι ικανή να μου αλλάξει αυτό που νιώθω για αυτόν τον άνθρωπο που γνώρισα. Τι θέλω να πω; Όταν είμαστε σίγουροι για το τι θέλουμε και τι νιώθουμε, αυτά τα δυο πολύ δύσκολα αλλάζουν. Θα κλείσω με αυτό, εάν υπάρχει αμοιβαία αγάπη και συναισθήματα πρέπει να αφήσει ελεύθερο τον εαυτό της, να μην φοβηθεί να νιώσει την αγάπη, την φροντίδα και την ασφάλεια γιατί όπως και η ίδια τα αποζητά να είναι σίγουρη ότι και για την άλλη πλευρά τα ίδια ισχύουν.

@4.10.2022 | 06:59

Πολλές φορές οι επιλογές του παρελθόντος θα καθορίσουν το μέλλον. Ακόμα και οι λανθασμένες.
Το θέμα είναι να μάθουμε από τα λάθη μας και να μην τα κάνουμε επαναλαμβανόμενο μοτίβο.
Διότι τότε δεν είναι λάθος, αλλά επιλογή μας.

Δεν βάζω κανέναν σε απόσπασμα, αλλά την ευθυνοφοβία και την άρνηση θα τα επισημάνω. Η φίλτατη φέρεται λάθος.

4.10.2022 | 06:59

Η γυναίκα φυσικά και είναι ό,τι να`ναι. Αντί να πάει να τα πει όλα αυτά στο σύντροφο της, τον χώρισε και ήρθε εδώ να μας τα πει, ενώ τη συγχαίρεις κιόλας. Το τι έκανε ο καθένας/η καθεμία στο παρελθόν του/της δε μας ενδιαφέρει και ούτε είμαστε εδώ για να το κρίνουμε. Το πως φέρθηκε, όμως, στο παρόν, εννοείται και θα το σχολιάσουμε εφόσον μας δίνει το πάτημα με την καθ`όλα ειλικρινή εξομολόγηση της, όπως λες. Όφειλε να είναι ξεκάθαρη εξ`αρχής απέναντι σε έναν άνθρωπο που ήταν σε όλα του σωστός και δεν την έβλαψε. Καμία αμοιβαία αγάπη δεν υπάρχει. Εκείνος την αγάπησε και αυτή τον χρησιμοποίησε μέχρι να βρει την επόμενη -ανάλογη με το παρελθόν- επιλογή της.

Καταρχάς δεν ήσασταν φίλοι, εικονικά ίσως. Επιπλέον, το ότι είχατε αισθήματα ο ένας για τον άλλον για χρόνια ενώ είχατε ήδη σχέσεις, είναι άσχημο και ανήθικο.
Πως θα ένιωθες αν ο σύντροφος σου είχε αισθήματα για άλλη κοπέλα?

Επίσης λες ''δεν το επέλεξα, πέρασαν άτομα από την ζωή μου που με διέλυσαν''

Ποιος τους επέλεξε, η Μαρίκα?

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Scroll to top icon