THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs

THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter
11
THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter

O Jason Briggs ζει στο αγροτικό Tennessee, όπου διδάσκει  part time σαν καθηγητής Καλών Τεχνών στο Nashville, και ξοδεύει τον υπόλοιπο χρόνο του δημιουργώντας αυτά τα παράξενα γλυπτά από πορσελάνη.

Μέσα από τα έργα του, ο Briggs προσπαθεί να μας δώσει μία νέα οπτική για το υλικό της πορσελάνης, και κυρίως να δημιουργεί αντικείμενα που ποτέ κανένας μας δεν έχει ξαναδεί.

Αυτό το τελευταίο το καταφέρνει στα σίγουρα..

THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter
THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter
THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter

Τα αλλόκοτα, σχεδόν «διεστραμμένα» αυτά γλυπτά είναι τόσο αριστοτεχνικά φτιαγμένα που μοιάζουν σαν ζωντανά, σαρκώδη, σακιά.

Τρίχες, ανατριχιαστικές  λεπτομέρειες,  αλλά και καταπληκτική τεχνική.

Αυτοί είναι οι παράγοντες που κάνουν και την δουλειά του Jason Biggs τόσο ενδιαφέρουσα.

THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter
THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter

« Το μυστήριο και η ιντριγκαδόρικη μορφή των γλυπτών μου αλληλεπιδρά με τον θεατή από την πρώτη κιόλας ματιά», λέει ο ίδιος.

Οι εμφανείς σεξουαλικές αναφορές των αλλόκοτων αυτών γλυπτών του Briggs, μαζί με την υπερβολική, σχεδόν φετιχιστική, λεπτομέρεια που παρατηρείται στην επιφάνεια τους, σε κάνει να θέλεις να τα αγγίξεις!

Ή μήπως όχι;

THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter
THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter
THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter
THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter
THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter
THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter
THE AFTER DARK SESSIONS: Τα αλλόκοτα, άσεμνα γλυπτά του Jason Briggs Facebook Twitter

[ via ]

Αρχείο
11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

9 σχόλια
Η απεγνωσμένη προσπάθεια να "υπάρξει" κάποιος ως καλλιτέχνης, διαμέσου της απαιτούμενης "πρωτοτυπίας", οδηγεί δυστυχώς και σε τέτοια αποτελέσματα, που η λέξη αντιαισθητικά είναι λίγη για να τα περιγράψει. Θα μοιραστώ μαζί σας μια ιδέα. Περιμένω με αγωνία αυτόν που θα παρουσιάσει παγωμένους εμετούς που θα είναι σε διαφορετικά χρώματα φυσικά ανάλογα με τα όσα έφαγε πριν και τον χρόνο που άφησε ο καλλιτέχνης για χώνεψη αλλά και αυτούς που θα τους αποθεώσουν ως "πρωτότυπη τέχνη".
Έχω κατι καλύτερο. Ένας τύπος ονόματι Wim Delvoye δημιούργησε την εγκατάσταση "Cloaca" που είναι -κυριολεκτικά- ένα μηχάνημα που κατασκευάζει... εεε... κόπρανα.
Οι "εμετοί" θα είναι η απάντηση του καλλιτέχνη στο κύμα γαστρονομικού οίστρου και της θεοποίησης των σεφ που έχει κατακλύσει τον πλανήτη την τελευταία εικοσαετία όταν ο μισός πλανήτης κυριολεκτικά πεινάει (sic) και δεν έχει πρόσβαση σε βασικά τρόφιμα. Θα είναι μια κραυγή αφύπνισης για το μέλλον της ανθρωπότητας που προδιαγράφεται ζοφερό.Θα έχει συμβολισμούς το έργο όχι αστεία.
Αν και πολυ ανοιχτομυαλη και γενικα art lover, εμενα λιγακι αυτο μου προκαλεσε μια αναγουλιτσα....Δε μ αρεσει απο αισθητικης αποψης. Απο τεχνικης ναι οκ ειναι αρκετα ρεαλιστικο.