Ο Τσόμσκι καταγγέλλει τον Ομπάμα για την "τρομακτική στρατηγική θανάτου" των drones

Ο Τσόμσκι καταγγέλλει τον Ομπάμα για την "τρομακτική στρατηγική θανάτου" των drones Facebook Twitter
0

Ο Νόαμ Τσόμσκι, 87χρονος Αμερικανός πρώην καθηγητής στο Τμήμα Γλωσσολογίας και Φιλοσοφίας του Τεχνολογικού Ινστιτούτου της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ) έκανε έναν αρνητικό απολογισμό του οκταετούς θητείας του απερχομένου προέδρου των ΗΠΑ. "Στην κατάταξη όλων των Αμερικανών προέδρων θα είναι από την θετική πλευρά, αλλά ο συνολικός απολογισμός δεν είναι πολύ θετικός", δήλωσε ο εκ των επιφανέστερων προσωπικοτήτων της αμερικανικής αριστεράς στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA).

 

Ο Ομπάμα ήταν πολύ αποτελεσματικός ρητορικά, "αλλά αν δούμε την πολιτική του, ένα μέρος της είναι πραγματικά φοβερό, αν λάβουμε υπόψη την παγκόσμια στρατηγική θανάτου". Με αυτήν ο Τσόμκσι εννοεί την πολιτική της χρήσης των τηλεχειριζόμενων μη επανδρωμένων αεροσκαφών κατά της τρομοκρατίας, ένα κεντρικό στοιχείο της πολιτικής των ΗΠΑ εναντίον της. "Δεν περίμενα από αυτόν τίποτα, οπότε δεν μπορώ να έχω απογοητευτεί. Εβλεπα τον Ομπάμα ήδη από το 2008 με κριτικό μάτι", πρόσθεσε.

 

Το 2001 η ισλαμική τρομοκρατία ήταν περιορισμένη σε μια περιορισμένη περιοχή στο Πακιστάν και το Αφγανιστάν, "και πού είναι σήμερα; Διεσπαρμένη σε όλον τον κόσμο. Κάθε φορά που χτυπάμε με τη σφύρα, τα πράγματα γίνονται χειρότερα."

 

Για τη Συρία δήλωσε: "Ολοι γνωρίζουν καλά τι επιθυμούν. Το τέλος της βίας, διαπραγματεύσεις, ειρήνη. Αλλά πώς; Τι μπορούμε να κάνουμε; Είναι τρομερό. Θα έπρεπε ίσως να βομβαρδίσουμε τον Ασαντ;".

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.