10 ερμηνείες που ξεχωρίσαμε στη φετινή θεατρική σεζόν

10 ερμηνείες που ξεχωρίσαμε στη φετινή θεατρική σεζόν Facebook Twitter
1

Γιάννος Περλέγκας

Ο αδαής και ο παράφρων

Θεάτρο Πορεία

 

10 ερμηνείες που ξεχωρίσαμε στη φετινή θεατρική σεζόν Facebook Twitter

 

Αναλαμβάνοντας έναν από τους πιο «στριφνούς» και άχαρους ρόλους του σύγχρονου ρεπερτορίου, τον ρόλο του εγωπαθούς Δόκτορα που περιγράφει με κάθε ανατριχιαστική λεπτομέρεια τη διαδικασία τεμαχισμού ενός ανθρώπινου σώματος στη διάρκεια μιας ιατροδικαστικής εξέτασης, ο Περλέγκας καταφέρνει να τον μετατρέψει σε υπέροχο και ανορθόδοξο κονφερασιέ που ξεκλειδώνει μαγικά το δυσπρόσιτο κείμενο του Μπέρνχαρντ προς τους θεατές, μετατρέποντας τη διαδικασία αυτή σε παιχνίδι συλλογικό, ευφρόσυνο και πολυεπίπεδο.

Ανατέμνοντας την ίδια τη θεατρική πράξη, φέρνει στο φως την ψυχολογία του ηθοποιού που αιωνίως αναζητά να προτάξει μια μέθοδο απέναντι στην τρέλα, να κρύψει την αγωνία του πίσω από ένα φαινομενικά αβίαστο νούμερο ακροβασίας. Ο Περλέγκας περνά τον μπερχαρντικό λόγο από πολλά φίλτρα χιούμορ και φαντασίας, για να τον μοιραστεί μαζί μας στην πιο σπαρταριστή, σπινθηροβόλα εκδοχή του. Σπάνια συναντά κανείς μια ερμηνεία όπου ο ηθοποιός εκπέμπει και ταυτόχρονα υπηρετεί τόσο αριστοτεχνικά την ανάγκη επικοινωνίας με τον θεατή. Έτσι, μας καθιστά συμμέτοχους και μας κάνει να αισθανθούμε ζωτικό κομμάτι της παράστασης.

Χρήστος Μαλάκης

Ο αδαής και ο παράφρων

Θεάτρο Πορεία 

10 ερμηνείες που ξεχωρίσαμε στη φετινή θεατρική σεζόν Facebook Twitter

Φιγούρα-καρτούν με γουρλωτά μάτια και γκροτέσκο μακιγιάζ-μάσκα, ένα γιγάντιο γιουβαρλάκι με κοντά ποδαράκια που κυλιέται από τον ένα κύβο του σκηνικού στον άλλο, παραδομένος στη λήθη του αλκοόλ και της τύφλας του, ερμηνεύει τον ρόλο του εγωπαθούς Πατέρα, επιδεικνύοντας τόσο πρωτοφανή τελειότητα στη μηχανική εκτέλεση των κινήσεων και των εκφράσεών του, στην «κενότητα» του βλέμματός του, ώστε παρασύρει την τέχνη της υποκριτικής σε ένα άλλο επίπεδο, σκοτεινό: εκεί όπου ο σύγχρονος άνθρωπος, κοιτάζοντας στον καθρέφτη, βλέπει τον εαυτό του σε προχωρημένη αποσύνθεση και δεν ξέρει αν πρέπει να γελάσει ή να πανικοβληθεί.

Γιώργος Μιχαλακόπουλος

Το τίμημα

Θέατρο Ιλίσια

10 ερμηνείες που ξεχωρίσαμε στη φετινή θεατρική σεζόν Facebook Twitter

Ο ηλικιωμένος Εβραίος αντικέρ Γκρέγκορι Σόλομον, μια ειρωνική φιγούρα εμπόρου από το παρελθόν, ζωντανεύει στο πρόσωπο του καταξιωμένου ηθοποιού με τρόπο ιδεώδη: άψογο timing, απόλυτη αίσθηση ρυθμού και κειμένου, τεχνική και ευφυΐα συνδυασμένες με μια υποβόσκουσα «τρέλα», ευθυμία και joie de vivre που χαρίζουν μοναδική κωμική ηδονή στον θεατή.

Να ένας ηθοποιός που στα ογδόντα του χρόνια συνεχίζει ακάματος ν' αντιμετωπίζει το επάγγελμά του με τεράστια αίσθηση ευθύνης, χαράς και επινοητικότητας. Μια όαση απόλαυσης για όσο διάστημα βρίσκεται στη σκηνή.

Γιάννης Κότσιφας

Αγριόπαπια

Θέατρο Πορεία

10 ερμηνείες που ξεχωρίσαμε στη φετινή θεατρική σεζόν Facebook Twitter

Ο ηθοποιός πλάθει έναν Γιάλμαρ συμπαθή, αφελή και καλοπερασάκια, ένα μεγάλο, άκακο παιδί που θέλει όλο να μασουλάει, να παίζει και να χαζεύει. Το σημαντικό στην προσέγγισή του είναι πως δεν γελοιοποιεί τον ρόλο για να επιτύχει εύκολα κωμικά εφέ, όπως έχουν κάνει πολλοί άλλοι πριν από αυτόν στη μακρά σειρά ανεβασμάτων του έργου: αντιθέτως, τον αγκαλιάζει και τον «ακούει» με προσοχή, του δίνει άπλετο χώρο ν' αναπνεύσει, αναδεικνύει την πλάνη, τον εγκλωβισμό αλλά και τη γελοιότητά του ‒ κι έτσι τον καθιστά ανθρώπινο. Η απρόσμενα προσγειωμένη και «κανονική» αυτή ερμηνεία μάς αποκάλυψε μια άλλη πτυχή ενός ηθοποιού, τον οποίο είχαμε συνηθίσει να απολαμβάνουμε σε πιο ανορθόδοξες παραστάσεις και όχι σε κλασικό ρεπερτόριο.

Άννα Μάσχα

Αγριόπαπια

Θέατρο Πορεία

10 ερμηνείες που ξεχωρίσαμε στη φετινή θεατρική σεζόν Facebook Twitter

Υποδειγματική περίπτωση επαγγελματία που αναλαμβάνει έναν «μικρό» ρόλο και τον εκτοξεύει στα ύψη, αντιμετωπίζοντας την αποστολή του με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και γνήσια δημιουργική σκέψη.

Η Μάσχα όχι μόνο δίνει υπόσταση στην κυρία Σόερμπι αλλά εντυπωσιάζει με την αυτοκυριαρχία, την απόλυτη εναρμόνιση του σώματος και του λόγου της, στοιχεία που καθηλώνουν την προσοχή του θεατή και καθιστούν την παρουσία της αξιομνημόνευτη.

Μαριάνθη Παντελοπούλου

Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ

ΚΘΒΕ

10 ερμηνείες που ξεχωρίσαμε στη φετινή θεατρική σεζόν Facebook Twitter


Επίσης υποδειγματική περίπτωση ηθοποιού που αναλαμβάνει έναν βωβό ρόλο και αποδεικνύει ότι το θέατρο μπορεί να ανθήσει «χωρίς λόγια». Το απολαυστικό τρεξιματάκι της, η κωμική προθυμία με την οποία βουτάει στα πατώματα για να ικανοποιήσει κάθε επιθυμία της αφεντικίνας της, τα πικρά δάκρυα που χύνει κρυμμένη στην κουρτίνα, η λατρεία που εκπέμπουν τα μάτια της για την Πέτρα φον Καντ, ο τρόπος που παρακολουθεί σαν πιστό σκυλί κάθε κίνηση του ινδάλματός της, όλες αυτές οι μικρές, αλλά τόσο ουσιαστικές χειρονομίες τυλίγουν την παράσταση σε μια γλυκιά αύρα. Μια «γυναίκα-γραφομηχανή» στα πρότυπα των ντανταϊστών, ένας ασυνήθιστος φύλακας-άγγελος που φέρει κάτι από την πολύτιμη εσάνς του βωβού σινεμά.

Φελίς Τόπη

Ανεμοδαρμένα Ύψη

Θέατρο Χώρος

10 ερμηνείες που ξεχωρίσαμε στη φετινή θεατρική σεζόν Facebook Twitter

Με μάσκα εμπνευσμένη από τα γιαπωνέζικα μάνγκα και πλεγμένα «κεφτεδάκια» στα μαλλιά, η νεαρή ηθοποιός Φελίς Τόπη, που μόλις πρόσφατα αποφοίτησε από τη δραματική σχολή, μοιάζει να προσγειώθηκε ανάμεσά μας από άλλη διάσταση.

Αν οι κούκλες μπορούσαν να μιλήσουν, τόσο εύθραυστη θα ήταν η φωνή τους, σκεφτόμαστε. Αν μπορούσαν να κινηθούν, τόσο μεταξένιες θα ήταν οι κινήσεις τους. Δεν μπορείς να μη θαυμάσεις ένα κορίτσι που σε μεταφέρει τόσο αβίαστα σε μια εξωγήινη χώρα.

 

Νίκος Ψαρράς

Ο φάρος

Θέατρο Αθηνών

10 ερμηνείες που ξεχωρίσαμε στη φετινή θεατρική σεζόν Facebook Twitter

Εξαιρετική απόδοση του Ιβάν, μεσήλικα Ιρλανδού loser που κοιμάται στο χαλί, πίνει ποταμούς ουίσκι και αναζητά διαρκώς τα γυαλιά του, με τα οποία ούτως ή άλλως δεν μπορεί ποτέ να δει καθαρά τι του συμβαίνει. Ο Ψαρράς παίρνει αυτόν τον ανερμάτιστο αντιήρωα, το αρχετυπικό «χαμένο κορμί», και του χαρίζει καρδιά μάλαμα και φλέβα κωμική.

Ένας αμόρφωτος, αλλά χαριτωμένος τεμπέλης που δεν έχει παλέψει για τίποτα, που έχει αποτύχει στα πάντα, αλλά αξίζει ανενδοίαστα τη συμπάθειά μας ως αιώνιο παιδί που επιδίδεται στο πιο ξεκαρδιστικό «γελοίο» χορευτικό σόλο, στο κλείσιμο της παράστασης.

Λυδία Φωτοπούλου

Γρανάδα

Από μηχανής θέατρο 

10 ερμηνείες που ξεχωρίσαμε στη φετινή θεατρική σεζόν Facebook Twitter


Μας μιλάει για τ' αστέρια, τα ουράνια σώματα, την Ανδρομέδα, τη σχετικότητα του χρόνου και όλα όσα καθόρισαν τη ζωή μας σε αυτό το σύμπαν, το οποίο ούτε γνωρίζουμε ούτε ελέγχουμε, όσους αιώνες κι αν το προσπαθούμε.

Η Ιωάννα της Λυδίας Φωτοπούλου εμφανίζεται στη Γρανάδα του Γιάννη Καλαβριανού μόνο μέσω βίντεο, σε μια μεγάλη οθόνη στο βάθος της σκηνής: είναι όμως τόσο ακτινοβόλα η παρουσία της, τόσο σαγηνευτική η φωνή της, τόσο υπνωτικές οι κινήσεις των χεριών της, ώστε αυτά τα λίγα λεπτά εικονικής συμμετοχής της ηθοποιού καθίστανται αρκετά για να μας πείσουν ότι μια ερμηνεία μπορεί τελικά να μοιάζει «φτιαγμένη από αστρόσκονη».

Θάνος Παπακωνσταντίνου

Έντα Γκάμπλερ

Μπάγκειον Ξενοδοχείο

10 ερμηνείες που ξεχωρίσαμε στη φετινή θεατρική σεζόν Facebook Twitter

Άμα τη εμφανίσει του δίνει το στίγμα του «διαφορετικού». Δυσκολευόμαστε να τον κατατάξουμε αυτόν τον Λέβμποργκ: ορμητικός και απ' αλλού φερμένος, στέκεται φορέας μιας μυστηριώδους ενέργειας που μας παραξενεύει και μας προκαλεί.

Καταραμένος ποιητής, οραματιστής, καταδικασμένος να πεθάνει σε μια εποχή που έχει απολέσει κάθε όραμα, ο έκπτωτος Διόνυσος του Ίψεν βρίσκει στο πρόσωπο του Θάνου Παπακωνσταντίνου μια ενδιαφέρουσα, γκόθικ εκδοχή του, που αφήνει το αποτύπωμα μιας έντονα θεατρικής ψυχοσύνθεσης στο μυαλό του θεατή.

Θέατρο
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ