To πρώτο Playboy νέας εποχής μόλις κυκλοφόρησε και η αισθητική του είναι πράγματι πιο κοντά σε ένα περιοδικό μόδας και ποπ κουλτούρας, παρά σε ένα αντρικό περιοδικό παλαιού τύπου. Την προδημοσίευση έκαναν σε αποκλειστικότητα οι New York Times και στο άρθρο σχολιάζεται το νέο περιεχόμενο με αρκετά κολακευτικά σχόλια. Ωστόσο σημειώνεται πως γυμνό υπάρχει, απλά είναι νέου τύπου και η φιλοσοφία των φωτογραφήσεων θυμίζει πολύ εκείνη του Τerry Richardson.
Η διεύθυνση του περιοδικού, μέσα από τις σελίδες του οποίου θριάμβευσαν τα αισθησιακά, ολόγυμνα «κουνελάκια», είχε αναφέρει ότι σε μια εποχή που ο κάθε αναγνώστης μπορεί εύκολα να έχει πρόσβαση το γυμνό, στόχος είναι να δημιουργήσει ένα νέο αναγνωστικό κοινό, καθώς το παραδοσιακό του περιοδικού μειωνόταν σταθερά επί δεκαετίες. Αυτή η νέα βερσιόν επιχειρεί να λιγοστέψει τους άντρες αναγνώστες άνω των 50 και να προσελκύσει περισσότερους μεταξύ 20 και 30, κάτι που άλλωστε συνέβη και όταν η διαδικτυακή του έκδοση απέκτησε πιο ανάλαφρη θεματολογία και λιγότερο nsfw εικόνες.
Η μεταστροφή αυτή, που έκανε αρκετά καλές επιδόσεις στο διαδίκτυο, φιλοδοξεί να περάσει και στην έντυπη έκδοση που στόχο έχει να υιοθετήσει μια πιο σύγχρονη εικόνα χωρίς τις χαρακτηριστικές χυμώδεις, ολόγυμνες ξανθιές playmates. Τελικά σήμερα αποκαλύπτεται πως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι, αν και το υλικό είναι πολύ πιο soft για τα δεδομένα του παλιού Playboy. Το κορίτσι του Μαρτίου είναι έκπληξη μια και ο προπάππους της είναι ο θρυλικός συγγραφέας Ernest Hemingway. Η Dree Hemingway, κόρη της Mariel Hemingway που πριν μερικές δεκαετίες είχε επίσης φωτογραφηθεί για το περιοδικό, είναι ηθοποιός και φωτογραφήθηκε με ελάχιστα ρούχα σε εικόνες ρετρό αισθητικής.
To καινούργιο εξώφυλλο φιλοξενεί το ανερχόμενο μοντέλο Sarah McDaniel που ξεχωρίζει για το διαφορετικό χρώμα των ματιών της και θεωρείται εξαιρετικά επιδραστική στα social media. H φωτογραφία του εξωφύλλου θυμίζει εικόνα του snapchat και έχει τραβηχτεί από τον Theo Wenner. Η Sarah McDaniel χαρακτηρίζεται Internet celebrity και δεν έχει καμία γυμνόστηθη ή full-frontal φωτογραφία της στο εντιτόριαλ. Αυτό που σημειώνεται ως θετικό από τους New York Times και από άλλα ξένα μέσα που έλαβαν το πρώτο τεύχος, είναι η ελάχιστη έως καθόλου χρήση photoshop στις φωτογραφίες. Το καινούργιο Playboy είναι πιο φυσικό και ανεπιτήδευτο ενώ εκτός νέας ύλης είναι πλέον και οι προκλητικές διαφημίσεις στις τελευταίες σελίδες του.