ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

O Pablo Picasso στην Πινακοθήκη της LifO.

Facebook Twitter
1

Las Meninas, 1957 / 194 εκ. × 260 εκ. / Museu Picasso, Βαρκελώνη.

Las Meninas (άλλη εκδοχή), 1957 / 194 εκ. × 260 εκ. / Museu Picasso, Βαρκελώνη.

La Corrida, 1934 / 50 x 61 εκ. / Ιδιωτική συλλογή.

Guernica 1937 / 349 εκ. × 776 εκ. / Museo Reina Sofia, Mαδρίτη.

Dying Bull, 1934  / 33.7 x 55.2 εκ. / Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη

Jeune Fille Endormie, 1935 / 46.3 x 55 εκ. / Ιδιωτική συλλογή.

Le port de Cadaqués, 1910, / 92 x 65 εκ. / Ιδιωτική συλλογή.

Factory at Horta de Ebro, 1909 / 65 x 81 εκ. / Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη

La danse, 1925 / 215 x 142 εκ. / Tate Gallery, Λονδίνο.

Portrait of Wilhelm Uhde, 1910 / 81 x 60 εκ. / Ιδιωτική συλλογή.

Portrait of Ambroise Vollard, 1910 / 92 x 65 εκ. / Pushkin State Museum of Fine Arts, Μόσχα

Le poète,  1910 / 60 x 48 εκ. / Kunstmuseum, Basel

Girl before a Mirror, 1932 / 162.3 x 130.2 εκ. / Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη

Yo Picasso, 1901 / 73.5 x 60.5 εκ. / Ιδιωτική συλλογή.

Musiciens aux masques, 1921 / 200.7×222.9 εκ. / Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη

Interior with a Girl, 1935 / 130 x 195 εκ. / Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη

Les Demoiselles d'Avignon, 1907 / 243.9 εκ. × 233.7 εκ. / Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη

Αutoportrait, 1901 / 81 x 60 εκ. / Musιe National Picasso, Παρίσι.

Deux femmes courant sur la plage (la Course), 1922 / 32.5 × 41.1 εκ. / Musιe National Picasso, Παρίσι

Trois femmes, 1908 / 200 x 178 εκ. / Ερμιτάζ, Αγ. Πετρούπολη

-----

*Δείτε επίσης σε μεγάλη οθόνη τις προηγούμενες ψηφιακές μας εκθέσεις:

O René Magritte στην Πινακοθήκη της LifO.  

Ο Ιερώνυμος Μπος στην Πινακοθήκη της LifO.

O Ρέμπραντ στην Πινακοθήκη της LifO.

Oι Ταξιδιωτικές Φωτογραφίες του National Geographic.

 

Αρχείο
1

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
«Αutoportrait, 1901 / 81 x 60 εκ. / Musée National Picasso, Παρίσι».Το 1901 ο Πικάσο ήταν στην αρχή της «Γαλάζιας Περιόδου» και η αυτοπροσωπογραφία του 1901 είναι αυτή: http://www.pablopicasso.org/images/paintings/self_portrait_1901.jpgΗ αυτοπροσωπογραφία που αναρτήθηκε εδώ και μοιάζει με αφρικανική μάσκα είναι του 1907 και δεν θα μπορούσε ούτε με σφαίρες να είναι του 1901!Και οι δύο αυτοπροσωπογραφίες εδώ: http://www.pablopicasso.org/self-portrait.jsp«Ρουίζ αι Πικάσο»Το y δεν προφέρεται «άι», αλλά «ι»: Ruiz y Picasso = Ρουίθ ι Πικάσο.