Αυτό είναι το νέο λογότυπο της Θεσσαλονίκης:
Το έργο ανέλαβε μετά από σχετικό διαγωνισμό του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Ν. Θεσσαλονίκης, η κοινοπραξία "Thessaloniki City Branding" αποτελούμενη από την Colibri Branding & Design και την Brandexcel. H Brandexcel ανέλαβε το κομμάτι της στρατηγικής branding και η Colibri το σχεδιασμό του λογοτύπου-σήματος της πόλης καθώς και την ανάπτυξη των βασικών εφαρμογών του νέου brand.
"Ποιά πόλη: Θεσσαλονίκη. Μια πόλη–μωσαϊκό. Οι ψηφίδες της είναι φυλές, κουλτούρες, μουσικές, ιστορίες, είναι οι άνθρωποι. Είναι οικήματα, τείχη, δρόμοι, προβλήτες. Είναι γεγονότα, συναλλαγές, πολιτική, τέχνη.
Είναι ποντοπόρα πλοία, ιστιοπλοϊκά, οκτάκωποι, ψαράδικα.
Είναι εδέσματα, καφέδες, κρασιά, αποστάγματα. Όλα ψηφίδες.
Πολύχρωμα, ακανόνιστα, ασήμαντα θραύσματα της ιστορίας και της τύχης, που κινούνται και ανασυντίθενται πάνω στην αμμοδόχο της Θεσσαλονίκης και σχηματίζουν κάθε φορά μια νέα εικόνα στα μάτια του επισκέπτη."
via
Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε τη παρουσίαση του logo:
Όταν το είδα πρώτη φορά δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Ενώ μου άρεσε που είναι απλό και η γραμματοσειρά που χρησιμοποιήθηκε, με ξένισε το σήμα της καρδιάς και το μήνυμα από κάτω. Διαβάζοντας, όμως, το κείμενο για τη παρουσίαση του logo, και βλέποντας τη λογική με την οποία δημιουργήθηκε άρχισα να το βλέπω αλλιώς. Τελικά, μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.
Εσάς, σας άρεσε;
σχόλια