Σε μια σπονδυλωτή ταινία, κάποια επεισόδια μοιραία είναι πιο δυνατά και αποτελεσματικά από τα υπόλοιπα – ή κάποιο ταιριάζει περισσότερο στον θεατή και αποσπά τη συμπάθειά του. Το Μαζί σου κι ας πεθάνω δεν φτάνει στο ύψος της περσινής έκπληξης από την Αργεντινή, τις Ιστορίες γι' αγρίους, που, θυμίζω, δεν μπήκε καν στον κόπο να ενώσει τις ιστορίες με έναν συνδετικό κρίκο – αν και η αόρατη ομπρέλα που τα εναγκαλιζόταν γινόταν σαφής από τη γενική εντύπωση και το τελικό συμπέρασμα. Ο κοινός παρονομαστής της σεξοδραματικής κομεντί του Αυστραλού Τζος Λόσον είναι ένας άνδρας, πρώην καταδικασμένος για σεξουαλικά εγκλήματα, που κάνει τον γύρο της γειτονιάς για να προσφέρει χειροποίητα κουλουράκια στους νέους γείτονες και πρωταγωνιστές του έργου, κοινοποιώντας τους, σαν ποιηματάκι, όπως ορίζει ο νόμος, τις «κακές πράξεις» που τον στιγμάτισαν. Ο τίτλος Little Death παραπέμπει στη συνεκδοχή του οργασμού, όπως τον βάφτισαν αντωνυμικά οι Γάλλοι, και ο Λόσον, στο ντεμπούτο του στο σινεμά, φιλοδοξεί να παντρέψει τον έρωτα με τον θάνατο, μέσω της περιστασιακής ή εμμονικής εκτροπής από τη νόρμα. Από τον μαζοχισμό και τη φαντασίωση του βιασμού μέχρι τη δακρυφιλία και την υπνοφιλία, το φιλμ ακροβατεί ανάμεσα στο ξερό χιούμορ και στο παράξενο δράμα, σαν μια πολύ ήπια και πιο σκαμπρόζικη εκδοχή-συρραφή των ταινιών που έκαναν γνωστό τον Τοντ Σόλοντζ. Οι κλασικές ή ποπ μελωδίες που σηματοδοτούν τις διαδοχές των ιστοριών δίνουν ηθελημένα έναν πιο ανάλαφρο τόνο, αλλά παράλληλα υπενθυμίζουν πως η ταινία δεν είναι κάτι παραπάνω από ένα καλοσχεδιασμένο σχόλιο, κάτι μεταξύ παρεΐστικου αστεϊσμού και παρατήρησης συμπεριφορών που κάποιος μελετά επί χρόνια και σκέφτηκε να τις αναπαραστήσει. Συμπέρασμα δεν βγαίνει, οπότε θα διαλέξω κι εγώ την αγαπημένη μου βινιέτα, που δυστυχώς έρχεται προς το τέλος της ταινίας. Το τηλεφωνικό σεξ ανάμεσα σε έναν κωφάλαλο και μια «επαγγελματία» που αναγκάζεται να διακόψει τον πρόστυχο διάλογο, γιατί η γιαγιά της παθαίνει εγκεφαλικό στη μέση της κουβέντας, με αναγκαστικό ενδιάμεσο μια νέα, πρόθυμη αλλά εξαιρετικά αμήχανη τηλεφωνήτρια που μεταφράζει είναι ένα κομψοτέχνημα μικρού μήκους, με έξοχες σιωπές και αυξομειώσεις ρυθμού, παιγμένο στην εντέλεια από την Έριν Τζέιμς, τον Τζ.Τ. Πάουερ και τη Ζενεβιέβ Χέγκνι.