Ο κεντρικός χαρακτήρας του προπονητή κολύμβησης καθρεφτίζει τη συμπαθή απάθεια ενός ευαίσθητου και αποστασιοποιημένου πολίτη που δεν θέλει να βλέπει τον ελέφαντα στο σαλόνι του, αλλά σπάει μπροστά στο βάρος της συνείδησης και της κουλτούρας του, με ρίσκο τη φυλάκιση από τις διωκτικές Αρχές. Ο Λιορέ εφαρμόζει την τεχνική του συγκρατημένου αριστερού μελοδράματος, τοποθετώντας την κοινωνία στο ευδιάκριτο φόντο ενός φιλελεύθερου έθνους που εθίζεται στον κυνισμό.

Το Welcome είναι μια καλογραμμένη και στιβαρά ερμηνευμένη, ειρωνική σπόντα στον σαρκοζισμό, μια νέα πολιτική που οριοθετεί ρατσιστικά τον κοσμοπολιτισμό και τον μεταστρέφει σε μια σάτιρα της ελεύθερης διακίνησης εργατικών χεριών. Χωρίς, όπως μας είπε, να έχει δει το Eden is West, ο Λιορέ είναι σαν να αναπτύσσει από την ουμανιστική σκοπιά το τμήμα της ταινίας του Γαβρά που εκτυλίσσεται στη Γαλλία.