Αμάντα Λιρ: Η μούσα του Νταλί στο πρώτο της διαφημιστικό

Αμάντα Λιρ: Η μούσα του Νταλί στο πρώτο της διαφημιστικό Facebook Twitter
Η Λιρ φωτογραφημένη από τον Ντέιβιντ Μπέιλι, για το τεύχος Δεκεμβρίου 1971 της γαλλικής Vogue, στο οποίο ο Νταλί ήταν guest editor.
3

Η λαμπερή Αμάντα Λιρ, έκανε την πρώτη της τηλεοπτική εφάνιση το 1967, στο διαφημιστικό της Révillon για το άρωμα Detchema. Το μουσικό χαλί του σποτ είναι από τον Γάλλο καλτ συνθέτη François de Roubaix.

 

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

*Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / *Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Η ελληνική ψυχανάλυση κρύβει ακόμα τα queer σώματα στις σκιές: από τα τηλεοπτικά δικαστήρια της Τατιάνας μέχρι τα hashtags των θεραπευτών–influencers. Σπαράγματα μνήμης, media τραύματος και επιβίωσης συνθέτουν μια ιστορία που ποτέ δεν ειπώθηκε ολόκληρη.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Οι εκδόσεις που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Διεθνή / Τα περιοδικά που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Η αντι-DEI εκστρατεία στις ΗΠΑ και οι διαφημιστές που αποφεύγουν να συνεργαστούν με τα έντυπα που απευθύνονται στην LGBTQ+ κοινότητα και άλλες μειονότητες
LIFO NEWSROOM
Είσαι Αυτό που Πουλάς: Queer Σώμα, Πόθος και Bareback Ελευθερία/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Είσαι Αυτό που Πουλάς: Queer Σώμα, Πόθος και Bareback Ελευθερία/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Από τον Chris Karakatsanis και τον Tim Kruger ως τους queer OnlyFans performers, αυτό το κείμενο χαρτογραφεί το σώμα που επιμένει να ποθεί, να μιλά, να επιβιώνει. Μια διαδρομή από το τραύμα ως την ηδονή, χωρίς ενοχή
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*There Is A Ghost/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / *There Is A Ghost/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Τέσσερις queer αφηγήσεις που ξεκινούν από τη μουσική αλλά μιλούν για κάτι πιο βαθύ: το παιδί που χόρευε μπροστά στην τηλεόραση, την επιθυμία που δεν χωράει πουθενά, το τραύμα που παίρνει χρώμα. Η Kylie, η Τζένη Βάνου και η ANOHNI σαν φαντάσματα που μας στοίχειωσαν για να μας σώσουν, και τρεις νέες σπίθες – Cole Escola, Sondiaze, Koplje – που μας θυμίζουν γιατί το queer δεν ήταν ποτέ “ασφαλές”.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Χαλάρωσε, να το κάνεις/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Όαση / *Χαλάρωσε, να το κάνεις/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Από σήμερα η ΟΑΣΗ αλλάζει μορφή. Δεν είναι πια blog. Είναι επιδερμίδα με μνήμη· ένα σημείο πάνω στον ψηφιακό χάρτη όπου η queer φωνή δεν λογοκρίνεται, δεν περνάει από φίλτρο, και δεν χρειάζεται να αποδείξει πως υπάρχει.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ

σχόλια

2 σχόλια
Είναι αδιευκρίνιστο, όπως και πολλά άλλα προσωπικά της δεδομένα. Check here: Lear's origins are unclear. Contested facts include her birthdate, her birth sex, the names and nationalities of her parents and the location of her upbringing. Raised speaking French and English, she learned German, Spanish and Italian in her teens, languages she later was able to use in her professional life. According to Lear's official biography she relocated to Paris at the end of elementary school to study at Académie des Beaux-Arts, before joining St. Martins School of Art in London in 1964.Lear's alleged transsexual background has been commented upon in the media and in the biographies of those who knew Lear earlier in her life. April Ashley, a transsexual woman who was once a Liverpudlian seaman, has long claimed that she worked with Lear in the 1950s at Le Carrousel, a transvestite revue in Paris. In her book, April Ashley's Odyssey, she recalls a man named Alain Tapp, stage-name Peki d'Oslo, who later became Amanda Lear. It has been verified that an Alain Louis Maurice Rene Tap was born in Saigon on 16 June 1939. Furthermore, Lear's real name is given as "Amanda Tapp dite Amanda Lear" on a French government list of those awarded honours in the field of arts.According to Ashley, Dali met d'Oslo/Tap/Tapp at Le Carrousel in 1959, but at the time of the book's release Ashley and Lear had not spoken to each other for years.[wikipedia]