Αμάντα Λιρ: Η μούσα του Νταλί στο πρώτο της διαφημιστικό

Αμάντα Λιρ: Η μούσα του Νταλί στο πρώτο της διαφημιστικό Facebook Twitter
Η Λιρ φωτογραφημένη από τον Ντέιβιντ Μπέιλι, για το τεύχος Δεκεμβρίου 1971 της γαλλικής Vogue, στο οποίο ο Νταλί ήταν guest editor.
3

Η λαμπερή Αμάντα Λιρ, έκανε την πρώτη της τηλεοπτική εφάνιση το 1967, στο διαφημιστικό της Révillon για το άρωμα Detchema. Το μουσικό χαλί του σποτ είναι από τον Γάλλο καλτ συνθέτη François de Roubaix.

 

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όταν τα «υποψιασμένα κορμιά» κυριαρχούσαν στους ομοφυλόφιλους έρωτες 

Βιβλίο / Όταν τα «υποψιασμένα κορμιά» κυριαρχούσαν στους ομοφυλόφιλους έρωτες 

Η κυκλοφορία του βιβλίου-ντοκουμέντου «Ανδρικές ομοερωτικές σχέσεις στη μεταπολεμική Ελλάδα» πυροδότησε μια συζήτηση με τον Κώστα Γιαννακόπουλο για έναν «αλλιώτικο» έρωτα, που παρέμενε ισχυρός ακόμα και σε καιρούς όπου κανείς δεν τολμούσε να προφέρει το όνομά του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ελένη Ρίζου: «Η δυαδική αντίληψη του φύλου ισχύει μόνο όταν μιλάμε με καθαρά γενετικούς όρους»

Lgbtqi+ / Η πολιτική των «δύο μόνο φύλων» και η αντιπαράθεση με τη Βιολογία

Μια χρήσιμη συζήτηση με την εργαστηριακή γενετίστρια και αντιπρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων, Ελένη Ρίζου, για την επιστημονική διάσταση του φύλου και τις πολυπλοκότητες του, από τον βιολογικό του καθορισμό έως τις σύγχρονες κοινωνικές και πολιτικές προεκτάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Τα φύλα δεν είναι δύο ήδη από την αρχαιότητα»

Lgbtqi+ / «Τα φύλα δεν είναι δύο ήδη από την αρχαιότητα»

Η συγγραφέας, ηθοποιός, αρθρογράφος και σύμβουλος σεξουαλικής υγείας στο Athens Checkpoint, Ερωφίλη Κόκκαλη, σχολιάζει την «αντι-τρανς υστερία» που είναι σε εξέλιξη στις ΗΠΑ και όχι μόνο, σε σχέση και με την ελληνική πραγματικότητα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ναι, δεν υπάρχουν μόνο δύο φύλα»

Οπτική Γωνία / «Όχι, δεν υπάρχουν μόνο δύο φύλα»

Το επικοινωνιολόγ@ Jay Ραΐσης και η κλινική ψυχολόγος, συνιδρύτρια του Orlando LGBT+, Νάνσυ Παπαθανασίου εξηγούν γιατί το κοινωνικό φύλο είναι ένα κατασκεύασμα και πώς η ρητορική μίσους κανονικοποιεί και ενδυναμώνει την άσκηση κάθε είδους βίας στην καθημερινότητα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Queer Χόλιγουντ: Κάρι Γκραντ και Ράντολφ Σκοτ, ένας μεγάλος έρωτας;

Lgbtqi+ / Κάρι Γκραντ και Ράντολφ Σκοτ: Ένας μεγάλος έρωτας ή μόνο φίλοι;

Σε μια εποχή που το Χόλιγουντ απαγόρευε κάθε αναφορά σε οτιδήποτε queer και οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις διώκονταν ως κακούργημα στις ΗΠΑ, δύο αχώριστοι κινηματογραφικοί σταρ ζούσαν τη ζωή τους σαν να μη νοιάζονταν για τα σχόλια που γίνονταν γι’ αυτούς.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
ΗΠΑ: Δύο Δημοκρατικοί ψηφίζουν υπέρ της απαγόρευση να αγωνίζονται οι τρανς αθλητές

Διεθνή / ΗΠΑ: Δύο Δημοκρατικοί ψηφίζουν να απαγορευθεί στις τρανς γυναίκες να αγωνίζονται σε γυναικεία αθλήματα

Δημοκρατικοί από το Τέξας συντάσσονται με τους Ρεπουμπλικάνους για να περάσει νόμος που απαγορεύει στις τρανς γυναίκες να αγωνίζονται σε γυναικεία αθλήματα
LIFO NEWSROOM
Βρετανία: Διαδηλώσεις ακτιβιστών για την κράτηση τρανς φυλακισμένης αστυνομικού σε ανδρικές φυλακές

Διεθνή / Βρετανία: Διαδηλώσεις ακτιβιστών για την κράτηση τρανς φυλακισμένης αστυνομικού σε ανδρικές φυλακές

Υποστηρικτές της τρανς φυλακισμένης Zoe Watts συγκεντρώθηκαν έξω από το δικαστήριο ζητώντας να μεταφερθεί σε γυναικεία πτέρυγα φυλακών για την ασφάλειά της
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Είναι αδιευκρίνιστο, όπως και πολλά άλλα προσωπικά της δεδομένα. Check here: Lear's origins are unclear. Contested facts include her birthdate, her birth sex, the names and nationalities of her parents and the location of her upbringing. Raised speaking French and English, she learned German, Spanish and Italian in her teens, languages she later was able to use in her professional life. According to Lear's official biography she relocated to Paris at the end of elementary school to study at Académie des Beaux-Arts, before joining St. Martins School of Art in London in 1964.Lear's alleged transsexual background has been commented upon in the media and in the biographies of those who knew Lear earlier in her life. April Ashley, a transsexual woman who was once a Liverpudlian seaman, has long claimed that she worked with Lear in the 1950s at Le Carrousel, a transvestite revue in Paris. In her book, April Ashley's Odyssey, she recalls a man named Alain Tapp, stage-name Peki d'Oslo, who later became Amanda Lear. It has been verified that an Alain Louis Maurice Rene Tap was born in Saigon on 16 June 1939. Furthermore, Lear's real name is given as "Amanda Tapp dite Amanda Lear" on a French government list of those awarded honours in the field of arts.According to Ashley, Dali met d'Oslo/Tap/Tapp at Le Carrousel in 1959, but at the time of the book's release Ashley and Lear had not spoken to each other for years.[wikipedia]