Αυτή η εταιρεία παγωτών επέλεξε για πρωταγωνίστριες αυτές που καμία άλλη δεν έχει τολμήσει

Αυτή η εταιρεία παγωτών επέλεξε για πρωταγωνίστριες αυτές που καμία άλλη δεν έχει τολμήσει Facebook Twitter
6

Το ποστ αυτό δεν είναι διαφημιστικό! Απλά η εταιρεία που έχει στη σειρά προϊόντων της τα Magnum κατέρριψε τα ταμπού και τα κλισέ σενάρια και επέλεξε για πρωταγωνίστριες στη νέα καμπάνιας της drag queens. Το σποτάκι κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις για την αισθητική του, αλλά και τον εξαιρετικό τρόπο που παρουσιάζει τις drag queens, αφού απέφυγε τα στερεότυπα καρικατούρας που συνήθως χρησιμοποιούνται για το μάρκετινγκ ενός τόσο διαδεδομένου προϊόντος.

Το βίντεο έκανε πρεμιέρα στο φετινό φεστιβάλ των Καννών. Μια εκ των πρωταγωνιστριών είναι και η διάσημη queer artist Willam Belli που συμμετείχε στο τηλεοπτικό σόου RuPaul's Drag Race. Η εταιρεία δηλώνει πως το μότο της φετινής καμπάνιας της είναι πως "μέρα χωρίς απόλαυση, είναι χαμένη μέρα" και πως οι πρωταγωνίστριές της εκφράζουν την απόλυτη ελευθερία αυτής της ιδέας.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι σημαίνει η απόφαση της Μελόνι να εξισώσει την παρένθετη μητρότητα με εγκλήματα διεθνούς χαρακτήρα

Διεθνή / Η Μελόνι εξισώνει την παρένθετη μητρότητα με έγκλημα και εξαϋλώνει τα δικαιώματα της ΛΟΑΤΚΙ+ στην Ιταλία

Από την Τετάρτη, τα ζευγάρια που θέλουν να αποκτήσουν παιδί μέσω παρένθετης μητέρας, απαγορεύεται να ταξιδεύουν στο εξωτερικό - Τι ισχύει στις υπόλοιπες χώρες
LIFO NEWSROOM
Η Ελλάδα στην κορυφή των δικαιωμάτων της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, σύμφωνα με τη ΔιαΝΕΟσις

Lgbtqi+ / Η Ελλάδα στην κορυφή της κατάταξης για τα δικαιώματα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, σύμφωνα με τη ΔιαΝΕΟσις

Η μελέτη αναδεικνύει και τον κρίσιμο ρόλο των κοινωνικών παραγόντων, συμπεριλαμβανομένης της ευαισθητοποίησης του κοινού αλλά και της έγκυρης και συνεχούς πληροφόρησής του για τα ΛΟΑΤΚΙ+ ζητήματα
THE LIFO TEAM
«Ούτε τα κουτσομπολίστικα μέσα δεν ασχολούνται πια με το πόσα ΛΟΑΤΚΙ+ ζευγάρια παντρεύτηκαν»

Lgbtqi+ / «Ούτε τα κουτσομπολίστικα μέσα δεν ασχολούνται πια με το πόσα ΛΟΑΤΚΙ+ ζευγάρια παντρεύτηκαν»

Ο Γιώργος Τσιτιρίδης, ένας από τους γνωστότερους και πιο δραστήριους ΛΟΑΤΚΙ+ και όχι μόνο ακτιβιστές της Θεσσαλονίκης, αφηγείται τη ζωή, τη δράση του και μαζί κάποιες λιγότερο γνωστές πτυχές της ιστορίας της πόλης του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γεωργία: Δολοφονήθηκε γνωστό τρανς μοντέλο μια ημέρα μετά τη ψήφιση του αντι-ΛΟΑΤΚΙ+ νομοσχεδίου

Διεθνή / Γεωργία: Δολοφονήθηκε γνωστό τρανς μοντέλο μια ημέρα μετά τη ψήφιση του αντι-ΛΟΑΤΚΙ+ νομοσχεδίου

Το υπουργείο Εσωτερικών της Γεωργίας ανακοίνωσε ότι η Αμπραμίντζε φέρεται να μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου, ενώ αργότερα ανακοινώθηκε η σύλληψη ενός άνδρα που σχετίζεται με την υπόθεση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Απάντηση της εταιρείας σε ερώτηση σχετικά με την απουσία της καμπάνιας από την χώρα μας (ειδικά μιας και χρησιμοποιείται μέρος της), προσωπικά δεν με κάλυψε διόλου:Καλησπέρα. Η συγκεκριμένη καμπάνια παρουσιάστηκε στις Κάννες, όπου η Ελλάδα φέτος δεν είχε παρουσία.Επίσης, σαν χώρα δεν ακολουθούμε πάντα τις καμπάνιες του εξωτερικού.Αυτό σχετίζεται με το budget και τους στόχους της κάθε χρονιάς.Παρόλα αυτά μπορείτε να επισκεφτείτε την global facebook page του Magnum https://www.facebook.com/Magnum και να μάθετε περισσότερα για τη συγκεκριμένη καμπάνια.Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον!
Δεν είναι Magnum η εταιρεία αλλά Unilever (μέσω του τμήματος παγωτού Algida). Magnum λέγεται η πρίμιουμ σειρά παγωτών με πραγματική επικάλυψη σοκολάτας αντί απομίμησης η οποία ξεκίνησε με το εικονικό πλέον "ξυλάκι". Παραδόξως ενώ σε όλες σχεδόν τις αγορές ονομάζεται magnum, στην Ελλάδα λέγεται Magic μιας και η Δέλτα αν δεν κάνω λάθος είχε ήδη χρησιμοποιήσει το όνομα για παγωτό πύραυλο. Αναφορικά με την διαφήμιση τώρα, μια χαρά αισθητική βρίσκω να έχει, ακολουθεί την γενικότερη τάση στην επικοινωνία παγωτών με μετριασμένο ή υπέρμετρο αισθησιασμό (ή και σεξουαλισμό). Δεν νιώθω ότι κανιβαλίζει τα μοντέλα, ίσα ίσα που τα παρουσιάζει με τον ίδιο τρόπο που παρουσιάζονται άντρες και γυναίκες σε αντίστοιχες καμπάνιες (δεν αξιολογώ την γενικότερη τάση, απλά την ίση μεταχείριση). Θα ξαφνιαστώ αν παίξει Ελλάδα αλλά θα με χαροποιούσε στα πλαίσια της ορατότητας των διεμφυλικών/τρανς/queer, με μια επιφύλαξη ως προς τα σχόλια στα καφενεία μεταξύ "Μπάμπη Σουγιά" και "Τάσου Πεταλούδα".