Αυτή η εταιρεία παγωτών επέλεξε για πρωταγωνίστριες αυτές που καμία άλλη δεν έχει τολμήσει

Αυτή η εταιρεία παγωτών επέλεξε για πρωταγωνίστριες αυτές που καμία άλλη δεν έχει τολμήσει Facebook Twitter
6

Το ποστ αυτό δεν είναι διαφημιστικό! Απλά η εταιρεία που έχει στη σειρά προϊόντων της τα Magnum κατέρριψε τα ταμπού και τα κλισέ σενάρια και επέλεξε για πρωταγωνίστριες στη νέα καμπάνιας της drag queens. Το σποτάκι κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις για την αισθητική του, αλλά και τον εξαιρετικό τρόπο που παρουσιάζει τις drag queens, αφού απέφυγε τα στερεότυπα καρικατούρας που συνήθως χρησιμοποιούνται για το μάρκετινγκ ενός τόσο διαδεδομένου προϊόντος.

Το βίντεο έκανε πρεμιέρα στο φετινό φεστιβάλ των Καννών. Μια εκ των πρωταγωνιστριών είναι και η διάσημη queer artist Willam Belli που συμμετείχε στο τηλεοπτικό σόου RuPaul's Drag Race. Η εταιρεία δηλώνει πως το μότο της φετινής καμπάνιας της είναι πως "μέρα χωρίς απόλαυση, είναι χαμένη μέρα" και πως οι πρωταγωνίστριές της εκφράζουν την απόλυτη ελευθερία αυτής της ιδέας.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Διεθνής Ημέρα Τρανς Μνήμης: Tουλάχιστον 350 δολοφονίες φέτος παγκοσμίως

Lgbtqi+ / Διεθνής Ημέρα Τρανς Μνήμης: Tουλάχιστον 350 δολοφονίες φέτος παγκοσμίως

Περισσότερα από 350 τρανς και intersex άτομα έχουν χάσει τη ζωή τους το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία νέας έκθεσης του προγράμματος παρακολούθησης δολοφονιών των τρανς που συμπίπτει με τη Διεθνή Ημέρα Τρανς Μνήμης
THE LIFO TEAM
ΗΠΑ: Η οργή της τρανς βουλευτή Σάρα Μακμπράιντ στην απαγόρευση να χρησιμοποιεί τις γυναικείες τουαλέτες στο Καπιτώλιο

Lgbtqi+ / Η οργή της τρανς βουλευτή Σάρα ΜακΜπράιντ στην απαγόρευση να χρησιμοποιεί τις γυναικείες τουαλέτες στο Καπιτώλιο

Η Ρεπουμπλικανή Νάνσι Μέις εισάγει ψήφισμα προκειμένου να απαγορευτεί στις τρανς γυναίκες να χρησιμοποιούν τις γυναικείες τουαλέτες, σχεδόν δύο εβδομάδες μετά την εκλογή της πρώτης εκλεγμένης τρανς στο Κογκρέσο των ΗΠΑ
THE LIFO TEAM
Ταϊλάνδη: Η νομιμοποίηση του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών προσελκύει τεράστιο κύμα τουριστών

Διεθνή / Ταϊλάνδη: Η νομιμοποίηση του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών προσελκύει τεράστιο κύμα τουριστών

Η Ταϊλάνδη έχει το πλεονέκτημα ότι βρίσκεται κοντά σε χώρες χωρίς ισότητα στον γάμο, όπως η Ινδία, με περισσότερους από 3,6 δισεκατομμύρια ανθρώπους να κατοικούν εντός πτήσης πέντε ωρών από τη χώρα
LIFO NEWSROOM
Βασίλης Σωτηρόπουλος: «Έχουν γίνει μεγάλα βήματα στη νομοθεσία για τα ΛΟΑΤΚΙ+ δικαιώματα, υπάρχουν όμως ακόμα σημαντικά κενά»

Βιβλίο / Βασίλης Σωτηρόπουλος: «Έχουν γίνει μεγάλα βήματα στη νομοθεσία για τα ΛΟΑΤΚΙ+ δικαιώματα, υπάρχουν όμως ακόμα σημαντικά κενά»

Μια διαφωτιστική συζήτηση με τον γνωστό δικηγόρο παρ’ Αρείω Πάγω και συγγραφέα με αφορμή την έκδοση του βιβλίου του ΛΟΑΤΚΙ + Δικαιώματα & Ελευθερίες (εκδ. Σάκκουλα), ένα μνημειώδες όσο και πολύτιμο βοήθημα για κάθε ενδιαφερόμενο άτομο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Τραμπ επέλεξε την ομοφοβική κυβερνήτη Κρίστι Νόεμ για υπουργό Εσωτερικής Ασφάλειας

Lgbtqi+ / Ο Τραμπ επέλεξε την ομοφοβική κυβερνήτη Κρίστι Νόεμ για υπουργό Εσωτερικής Ασφάλειας

Μόλις λίγες ημέρες μετά την εκλογική του νίκη, οι επιλογές του για τις υψηλόβαθμες θέσεις της κυβέρνησής του επιβεβαιώνουν τις προθέσεις του απέναντι στην ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα
LIFO NEWSROOM
Η woke κουλτούρα, η «ψήφος της λεβάντας» και οι αμερικανικές εκλογές

Οπτική Γωνία / Η «ψήφος της λεβάντας» και οι αμερικανικές εκλογές

Μπορεί η ιστορία να «γυρίσει πίσω»; Όχι βέβαια ή έτσι πιστεύουμε. Οι «LGBTQI+ unfriendly» πολιτικές του Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος επανεξελέγη Πρόεδρος των ΗΠΑ κόντρα σε κάθε λογική –ή μήπως όχι;‒ προβληματίζουν την αμερικανική ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

3 σχόλια
Απάντηση της εταιρείας σε ερώτηση σχετικά με την απουσία της καμπάνιας από την χώρα μας (ειδικά μιας και χρησιμοποιείται μέρος της), προσωπικά δεν με κάλυψε διόλου:Καλησπέρα. Η συγκεκριμένη καμπάνια παρουσιάστηκε στις Κάννες, όπου η Ελλάδα φέτος δεν είχε παρουσία.Επίσης, σαν χώρα δεν ακολουθούμε πάντα τις καμπάνιες του εξωτερικού.Αυτό σχετίζεται με το budget και τους στόχους της κάθε χρονιάς.Παρόλα αυτά μπορείτε να επισκεφτείτε την global facebook page του Magnum https://www.facebook.com/Magnum και να μάθετε περισσότερα για τη συγκεκριμένη καμπάνια.Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον!
Δεν είναι Magnum η εταιρεία αλλά Unilever (μέσω του τμήματος παγωτού Algida). Magnum λέγεται η πρίμιουμ σειρά παγωτών με πραγματική επικάλυψη σοκολάτας αντί απομίμησης η οποία ξεκίνησε με το εικονικό πλέον "ξυλάκι". Παραδόξως ενώ σε όλες σχεδόν τις αγορές ονομάζεται magnum, στην Ελλάδα λέγεται Magic μιας και η Δέλτα αν δεν κάνω λάθος είχε ήδη χρησιμοποιήσει το όνομα για παγωτό πύραυλο. Αναφορικά με την διαφήμιση τώρα, μια χαρά αισθητική βρίσκω να έχει, ακολουθεί την γενικότερη τάση στην επικοινωνία παγωτών με μετριασμένο ή υπέρμετρο αισθησιασμό (ή και σεξουαλισμό). Δεν νιώθω ότι κανιβαλίζει τα μοντέλα, ίσα ίσα που τα παρουσιάζει με τον ίδιο τρόπο που παρουσιάζονται άντρες και γυναίκες σε αντίστοιχες καμπάνιες (δεν αξιολογώ την γενικότερη τάση, απλά την ίση μεταχείριση). Θα ξαφνιαστώ αν παίξει Ελλάδα αλλά θα με χαροποιούσε στα πλαίσια της ορατότητας των διεμφυλικών/τρανς/queer, με μια επιφύλαξη ως προς τα σχόλια στα καφενεία μεταξύ "Μπάμπη Σουγιά" και "Τάσου Πεταλούδα".