ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
1.5.2019 | 22:41

Για ολους οσους...

εχουν κατά καιρους εκφρασει ως προτυπο την αρχαια ελλαδα θα ηθελα να πω ότι θεωρούνταν υβρεις το να φερθεις ασχημα σε ένα ξενο και να του αρνηθείς τη φιλοξενια. Ελπιζω να το ασπάζονται και αυτό γιατι αλλα καταλαβαίνω εγω.
4
 
 
 
 
σχόλια
Σε κάθε περίπτωση ο σεβασμός πρέπει να είναι αμοιβαίος. Και η φιλοξενία δεν είναι κάτι που απαιτείται, ούτε σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις ο,τι γουστάρεις στο σπίτι/τόπο/χώρα αυτού που σε φιλοξενεί.Επίσης, τον να συγκρίνεις την Αρχαία Ελλάδα με τη σύγχρονη, είναι τουλάχιστον ουτοπικό.
Που να το πηγαίνεις άραγε;!Πράγματι στην Αρχαία Ελλάδα η φιλοξενία ήταν μια ιερή και ενάρετη πράξη και οι ξένοι προστατεύονταν από τον Ξένιο Δία και την Αθηνά την Ξενία.Δυστυχώς όμως για εσένα, ως ξένοι εννοούνταν οι Έλληνες από άλλες πόλεις και όχι οι αλλοδαποί. Για τους αλλοδαπούς χρησιμοποιούνταν ο περιφρονητικός όρος "Βάρβαρος". Ακόμα όμως και στις ελάχιστες εξαιρέσεις, που οι αλλοδαποί προσδιορίζονταν ως ξένοι, είχε και πάλι την υποτιμητική σημασία του βαρβάρου. Για παράδειγμα, αναφέρει ο Ηρόδοτος για τους Σπαρτιάτες: "ξείνους γαρ εκάλεον τους βαρβάρους". Είναι επίσης γνωστή και η γνώμη των Αρχαίων Ελλήνων για όσους δεν ανήκαν στη φυλή τους: "Πας μη Έλλην, βάρβαρος" (ο άλλος σου ...καημός).Μερικά παραδείγματα ακόμα:Ο ιστορικός Πολύβιος αναφέρει οτι οι Έλληνες πολεμούσαν διαγωνιζόμενοι προς τους βαρβάρους υπέρ της των Ελλήνων ασφαλείας.Ο Ηρόδοτος αναφέρει οτι οι αλλοδαποί δεν είχαν δικαίωμα συμμετοχής ούτε στους ολυμπιακούς αγώνες (ου βαρβάρων αγωνιστέων είναι τον αγωνα αλλά Ελλήνων).Να σου θυμίσω επίσης και την εκτέλεση του απεσταλμένου του Ξέρξη από το Θεμιστοκλή. Κανείς δεν κατηγόρησε τον Θεμιστοκλή για υβριστή καθώς ο απεσταλμένος του Ξέρξη ήταν βάρβαρος και όχι ξένος και προσέβαλε τη χώρα του.Οπότε σε ότι με αφορά ασπάζομαι τις απόψεις των Αρχαίων Ελλήνων για τη φιλοξενία. Εσύ συνεχίζεις να τις ασπάζεσαι; Δεν πιστεύω να άλλαξες γνώμη;Παρεμπιπτόντως δεν μας είπες τι σε ενοχλεί στην Αρχαία Ελλάδα (φαίνεσαι λιγάκι ενοχλημένος) και ποια είναι τα δικά σου πρότυπα.
Scroll to top icon