ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
7.1.2015 | 02:12

Πρόβλημα με μαθήτρια..

Λοιπόν, ονομάζομαι Γιάννης, είμαι 32 χρονών και είμαι καθηγητής μαθηματικών. Φέτος διορίστηκα σε ένα Γυμνάσιο. Όλα είναι μια χαρά. Με τα παιδιά τα πάω πολύ καλά και φαίνεται να με συμπαθούν, ενώ έχω εξαιρετικές σχέσεις με τους συναδέλφους μου. Πριν περίπου δύο μήνες, σε ένα τμήμα έβαλα στα παιδιά ένα δεκάλεπτο διαγώνισμα. Γενικά, τα παιδιά τα πήγαν πολύ άσχημα, καθώς υπήρχαν μόνο ένα 20, τρία 19, ένα 18, δύο 17 και οι υπόλοιποι μαθητές κάτω από 15, ενώ το τμήμα έχει 23 παιδιά. Η μαθήτρια που μου έγραψε 18, η Ελένη, είναι άριστη και δείχνει να της αρέσουν πολύ τα μαθηματικά. Μίλησα με την περσινή μαθηματικό του τμήματος και μου είπε πως η Ελένη ήταν αρκετά κακή μαθήτρια και απόρησα. Επίσης, η Ελένη, εκτός από πάρα πολύ καλή μαθήτρια, είναι και συμπαθέστατη. Η αλήθεια είναι ότι μου πιάνει την κουβέντα αρκετά συχνά και για διάφορα άσχετα θέματα, πέραν των μαθημάτων. Στις αρχές του Δεκέμβρη, πήγαμε μια εκδρομή στην Καλαμάτα και εγώ μαζί με άλλους δύο καθηγητές συνοδέψαμε το Β3, το τμήμα της Ελένης. Η Ελένη, λοιπόν, άφηνε κάποιες φορές τις φίλες τις και ερχόταν και περπατούσε δίπλα μου. Μου μίλησε για διάφορα θέματα, μέχρι και για την οικογένειά της, ενώ εγώ ήμουν απόμακρος και προσπαθούσα να την αποφύγω. Η αρχική συμπάθεια που είχε για μένα νομίζω πως έχει γίνει κάτι παραπάνω. Η υπόνοια, αυτή, έγινε μεγαλύτερη όταν μου μίλησε γι' αυτό το θέμα ένας συνάδελφός μου και μου είπε ότι η Ελένη είναι "τσιμπημένη", για να μην πω ερωτευμένη, μαζί μου. Ψηλός είμαι, έξυπνος είμαι, όμορφο μπορείς να με πεις, γιατί να μην είναι όντως έτσι; Το θέμα είναι ότι εγώ δεν έχω σκοπό να κάνω τίποτα απολύτως μαζί της, καθώς είμαι αρραβωνιασμένος, όμως έτσι κι αλλιώς δεν είναι σωστό και δεν πέρασε ποτέ από το μυαλό μου. Δεν της έχω δώσει δικαιώματα, τα έχει πάρει από μόνη της. Δεν καταλαβαίνει ότι προσπαθώ να απομακρυνθώ κάπως, αλλά δεν θεωρώ σωστό να της μιλήσω. Τι πρέπει να κάνω;
2
 
 
 
 
σχόλια
Δεν είσαι σωστός και το ξέρεις, διότι μπορεί να λες αυτά αλλά από το γραπτό σου φαίνεται ότι έχουν περάσει δεύτερες σκέψεις απο το μυαλό σου.Είναι παιδάκι, ανήλικο, κάλλιστα (ηλικιακά τουλάχιστον) θα μπορούσε να ήταν κόρη σου, έχετε 20 χρόνια διαφορά.Εάν δεν πέρναγαν χαζομάρες από το μυαλό σου θα ήξερες πως να το αντιμετωπίσεις.Επίσης, είναι εντελώς αντιπαιδαγωγικό το ότι με τόσα στοιχεία που έχεις δώσει καρφώνεις πράγματα και πρόσωπα. Για σκέψου πόσοι συνάδελφοι ή πόσοι μαθητές σου μπορεί να μπαίνουν εδώ και να ανακαλύψουν όλο αυτό; Εκτός εάν όλα τα στοιχεία που δίνεις ειναι μουφα.Είσαι ακόμη πιο τυπικός μαζί της και πιο απόμακρος.Συχνό φαινόμενο στα σχολεία το να ερωτεύονται καθηγητες οι μαθητες, και βασικά αυτό προκύπτει από θαυμασμο συνήθως αλλά αυτός που θεωρητικα ξέρει γιατί ειναι ο εκπαιδευτικος πρέπει να χειριζεται εξ αρχης τα πραγματα για να αποφευγει να παιρνει τετοια τροπη το πραγμα. Με το τσακ που αντιλαμβανεσαι κατι φροντιζεις να κρατας ακομη πιο ουδετερη και τυπικη σταση για να ειναι ολα στην θεση τους.
Scroll to top icon