ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
15.5.2018 | 10:17

Πρωινός καφές

Όταν πας να πάρεις καφέ ή τυρόπιτα ή και τα δύο και η πωλήτρια έχεις αυτό το ύφος : "δε θέλω που είμαι εδώ" και κάνει κινήσεις που δείχνουν ότι είναι θυμωμένη με κάτι; Γιατί καλή μου;; Λεφτά παίρνεις από αυτό που κάνεις! Όλοι θέλουμε να ξεκινάει καλά και όσο το δυνατόν ευχάριστα η μέρα μας, γιατί μας το ..μπιπ - χαλάς;! Κι εγώ δεν τρελαίνομαι με τη δουλειά που κάνω, αλλά προσπαθώ να μην το δείχνω, γιατί έτσι χάνεις πελατεία! Πώς το λένε διακριτικά στην πωλήτρια;;
6
 
 
 
 
σχόλια
Μην ξεκινάς μ αυτά γιατί μπορώ να σου.πω 50 περιπτωσεις πελατων που της ετυχαν πριν απο σενα και την τρελαναν.Εννοειται οτι πρεπει να εισαι ευγενικος επειδη εισαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ,οχι καφεντζης.Κοφτε το πια.
Διχάζομαι: από τη μία οφείλουμε επαγγελματισμό, από την άλλη είναι μια αρκετά σκληρή δουλειά κι έχεις μαζί με όλες τις εργασίες που κάνεις συνήθως απαράδεκτα αφεντικά. Η αλήθεια είναι ότι με δύο ευρώ περίπου την ώρα, δεν πληρώνεσαι αρκετά και για να γελάς στον κόσμο. Η εξυπηρέτηση σ' ένα γραφείο, καλοντυμένος και με ξεκούραστο σώμα, είναι πολύ πιο εύκολη υπόθεση ειδικά δε όταν αναλογιστούμε και το οικονομικό χάσμα. Στις μέρες μας πιάνεσαι συνήθως από όποια δουλειά μπορείς και επίσης μπορεί απλά να είσαι πολύ κουρασμένος... δεν ξέρω αν ήταν από νυχτερινή βάρδια; και την επομένη να ναι πρωινή; Δύσκολο πράγμα και καταλήγεις ανέκφραστος σε τέτοιες αλυσίδες. Για μένα όμως είναι λάθος για τους ίδιους τους εργαζόμενους να είναι μέσα στην μίρλα μέχρι να φύγουν έστω από τη δουλειά: χαλιούνται οι ίδιοι ενώ ένα γέλιο μπορεί να τους φτιάξει τη διάθεση. Αλλά πρέπει να σ' αρέσει η κοινωνικότητα. Υ.Γ. Στους ξινούς, αγέλαστους και αγενείς πελάτες δεν οφείλουν οι εργαζόμενοι τίποτα παραπάνω από μια τυπική εξυπηρέτηση. Το εγκάρδιο χαμόγελο, το πλατύ κακώς είναι υποχρέωση των εργαζομένων. Εξυπηρετικότητα και ευγένεια αρκεί.
Μόνο εκεί λες? Σε άλλα καταστήματα που μπαίνεις και λες "Καλημέρα σας ή Καλησπέρα σας :-D ",γεμάτος θετική ενέργεια άνθρωπος,όσα κ αν περνάς στην ζωή σου με το χαμόγελο να παραμένει πραγματικό στα χείλη και δεν σου μιλάνε καν ή φαίνονται όπως είπες και εσύ στραβωμένοι,πωωωωωωωωρε φίλε ΓΕΙΩΜΑ που τρως στην μάπα!!! Με την ΜΙΑ ένα ΜΠΑΠ και λες δεν μπορεί ρε γαμώτο! Πως πρέπει να φερθώ?Έχει τύχει να έχω αρκετή όρεξη κάποιες φορές και να με το που μπω και δεν δω ανταπόκριση να λέω Καλημέρα ή Καλησπέρα αντίστοιχα μέχρι να απαντήσουν!!! Θες 5 θες 10 φορές? ΑΠΑΝΩΤΑ! Μόλις απαντήσουν μπαίνω στο ψητό... Και συνεχίζω λέγοντας έεεεετσι μπράβοοοοο,λοιπόν σας παρακαλώ θέλω αυτό και αυτό....Χαχααχαχα! :'-DΌπως το είπες μπορεί να μην κάνουμε όλοι την δουλειά που αγαπάμε αλλά ο κόσμος δεν μας φταίει σε τίποτα!Δόξα τον Θεό που έχουμε έστω και αυτή την δουλειά να λέμε πλέον...Δεν το σκέφτονται έτσι μερικές/οί τι να πεις..Θέμα χαρακτήρα...
'Ασε, το ίδιο σκεφτόμουν προχθές που έτυχε να πάω να αγοράσω κάτι από δύο μαγαζιά που βρίσκονταν σχεδόν δίπλα το ένα με το άλλο. Η μία με υποδέχτηκε με μούτρα, έλεγε να δω τον κατάλογο και να της πω τι θέλω, αλλά μόλις άρχισα να ρωτάω αν έχει το ένα ή το άλλο σε όλα μου έλεγε όχι. Γύρισα και κοίταξα τον κόσμο που αμέριμνα χλαπάκιαζε αυτά που υποστήριζε οτι δεν διαθέτει το κατάστημα. Μετά κατάλαβε οτι δεν κολλάει η συμπεριφορά της κι άρχισε τις δικαιολογίες, οτι μεν είναι δικό της το μαγαζί, αλλά ο άντρας της ξέρει καλύτερα και τι κρίμα τώρα λείπει, ώσπου τσουπ πετάγεται ο άντρας της απ'την κουζίνα κι αρχίζουν να τσακώνονται και να χειρονομούν μπροστά μου. Μόνο ο 'Εκτορας έλειπε από το σκηνικό να τους αρχίσει στα γαμοσταυρίδια να ισιώσουν.Λέω σύμπτωση θα'ταν, πάω παραδίπλα και με υποδέχεται η άλλη με ύφος "τι θες τώρα και με βγάζεις απ'τη νιρβάνα (αέναο κοίταγμα του ταβανιού)" για να αρχίσουμε τις διαπραγματεύσεις οτι και καλά τελείωσε το ένα ή το άλλο που ζήτησα και καλό θα ήταν να μην πάρω αυτό που έχουν, γιατί δεν είναι φρέσκο.Σου'ρχεται να τους την πεις μες στα μούτρα, τουλάχιστο να το βγάλεις από μέσα σου, αλλά καταλαβαίνει το ζωάδι; Αν καταλάβαινε δεν θα φερόταν έτσι στον άνθρωπο που πάει να του ακουμπήσει χρήματα, ώστε να συντηρήσει την επιχείρησή του. Κι αν είσαι υπάλληλος υπάρχουν πολλοί περισσότεροι λόγοι να συμπεριφέρεσαι με ευγένεια, να υποδέχεσαι με χαμόγελο και να κάνεις σωστά τη δουλειά σου. Επαγγελματισμός μηδέν όμως σε αρκετές περιπτώσεις, που όντως μπορούν να σου χαλάσουν τη μέρα.
Μου έχει συμβεί σε νησί να μου μιλήσει τόσο άσχημα πωλήτρια που έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Με το καλημέρα σας αυτό. Στη φίλη μου συμπεριφέρθηκε με ευγένεια, και για αρκετές ώρες αναρωτιόμουν και ένιωθα άσχημα με τον εαυτό μου. Λέω δε γίνεται, κάτι πάνω μου θα το προκάλεσε. Όμως όταν πας με χαμόγελο και σου απαντάνε με ειρωνεία δε χωράνε παραπάνω σκέψεις. Εκείνοι είναι οι αγενείς.
Δε χρειάζεται να πεις κάτι. Δεν είναι δουλειά σου/μου/μας να μάθουμε τρόπους στους άλλους. Μπορείς να πάρεις τον καφέ και την τυρόπιτά σου από αλλού.
Scroll to top icon