Καλό μου κορίτσι, ψάξε γρήγορα για τον όρο "αυτοεκπληρούμενη προφητεία¨ στο διαδίκτυο αν δεν τον γνωρίζεις. Θα σου ανοίξει τα μάτια. Η μάνα σου μάλλον δεν έχει την κατάλληλη υποδομή και υπομονή για να σε μελετήσει όπως σου χρειαζόταν. Ο ρόλος του γονιού όμως δεν είναι να είναι και δάσκαλος (ακόμα κι όταν είναι η δουλειά του να είναι δάσκαλος). Στην εκπαιδευτική κοινότητα είναι ευρέως γνωστό ότι ο γονιός σπάνια μπορεί να λειτουργήσει εκπαιδευτικά στο δικό του το παιδί. Η σχέση είναι ήδη φθαρμένη με την καθημερινότητα, δεν υπάρχει η αναγκαία απόσταση και το παιδί μπερδεύεται στον διττό ρόλο που αντιμετωπίζει. Επιπλέον το ιδανικό παιδαγωγικά είναι να εκπαιδεύουμε το παιδί να μαθαίνει μόνο του να μελετάει (αφού το καθοδηγήσουμε στα αρχικά στάδια, εννοείται) και να οργανώνει τον χρόνο του. Γενικά αυτόν που αγαπάμε και έχουμε την ευθύνη του οφείλουμε να τον ανεξαρτοποιούμε όσο μπορούμε. Προφανώς σε κρίσιμο σημείο δεν δόθηκε έμφαση στο να βρεθεί ο κατάλληλος άνθρωπος που θα μπορούσε αυτό να το παρέχει. Δεν χάθηκε το παιχνίδι ακόμα. Κατανοώ ότι είσαι πληγωμένη, μιας και απαριθμείς με λεπτομέρειες αναμνήσεις που κανονικά θα έπρεπε να έχουν διαγραφεί από το μυαλό σου (μιας και δεν βλέπω να ανταποκρίνονται κιόλας σε κάποια ελαττωματική νοημοσύνη). Είναι αλήθεια (κι ας μην θέλουμε να το παραδεχθούμε ούτε ως παιδιά ούτε ως γονείς αργότερα) ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι το ίδιο και δεν έχουν τις ίδιες ικανότητες ή το ίδιο δυναμικό. Όμως υπάρχουν πολλές μορφές νοημοσύνης (κι αυτό να το ψάξεςι στο δίκτυο!) Κάποιος μπορεί να είναι προικισμένος με μαθηματική αντίληψη, άλλος με μουσική έφεση, άλλος να έχει άριστη αντίληψη του χώρου (κι άρα να είναι ιδανικός σε αντίστοιχα επαγγέλματα )κ.ο.κ Το καθήκον της παιδείας είναι να ενδυναμώνει τις δεξιότητες του κάθε παιδιού ξεχωριστά και να απαλύνει τις δυσκολίες όπου εντοπίζονται στο μέτρο του δυνατού. Η εκπαίδευση, η αυτοβελτίωση, η καλλιέργεια δεν τελειώνουν σε κάποια ηλικία. Μπορείς να βελτιώνεσαι κάθε μέρα. Έχεις ένα αξιοζήλευτο εργαλείο που δεν είχαν άλλες γενιές: το internet. Αξιοποίησέ το! Και προσπάθησε να φύγεις από το σπίτι σου σε κάποια φάση που θα μπορείς οικονομικά. Η ορθογραφία σου παρεμπιπτόντως είναι καλύτερη από πολλών εδώ μέσα. Είσαι σίγουρα 18?
24.9.2015 | 17:34
Σύμπλεγμα κατωτερότητας!
Τα εξομολογουμαι σε αγνώστους γιατί πρέπει να τα βγάλω απο μέσα μου και δεν έχω κανέναν στον οποίο θα μπορούσα να τα πω.Θα ήθελα να σας εξομολογηθω τα αίτια του συμπλέγματος κατωτερότητας που έχω και αν θέλετε να τα σχολιασετε.Γενικά το σύμπλεγμα κατωτερότητας έχει να κάνει περισσότερο με την στάση τον γωνιών και δασκάλων κυρίως απέναντι μας και όχι μόνο με αυτούς αλλά αυτός είναι οι βασικοί παράγοντες.Έτσι έχει γίνει κι με εμένα.Απο μικρή οι γονείς μου με υποτιμούσαν νοητικά ,κάτι το οποίο συμβαίνει μέχρι και σήμερα.1.Μου έχουν πει και οι δυο ευθέως οτι είμαι χαζή και αυτό είναι κάτι που μου το λένε σχεδόν κάθε μέρα.2.Απο όταν ήμουν μικρή στο δημοτικό συγκεκριμένα η μητέρα μου δεν με διάβαζε όπως έπρεπε για να μην σας πω και καθόλου. Έτσι όταν οι δάσκαλοι διαμαρτυρονταν για την επίδοση μου στα μαθήματα αυτήν έριχνε βάρος σε εμένα λέγοντας.... Μα εγώ της τα μάθαινα στο σπίτι σήμερα πως γίνεται να μην τα θυμάται. Το μονο που μου τα έκανε ηταν μια ανάγνωση στα μαθηματικά δεν μου έκανε τίποτα καθώς έλεγε δεν τα ήξερε και μιλάμε για αυτά της δευτέρας δημοτικού καθώς όπως έλεγε ηταν δύσκολα κανοντας με να το πιστέψω. Την ιστορία μόνο μια ανάγνωση την γλώσσα ποτέ δεν μου μάθαινε εξέταζε ορθογραφία ούτε με μάθαινε να διαβάζω. Τώρα θα μου πείτε κι εμένα δεν με βοηθούσαν αλλά τα έκανα μονη μου.Όμως εγώ σας λέω πως δεν είναι όλα τα παιδιά το ίδιο μερικά χρειάζονται και σμπροξιμο.Όπως προφανώς εγώ καθώς δεν τα είχα πάρει με καλό μάτι.Αυτό που έκανε η μάνα μου μέσα σε όλη αυτήν την κατάσταση ηταν να κατηγορεί εμένα στους πάντες και μπροστά μου κιόλας πείθοντας με οτι δεν μπορώ και κάνοντας με να τα παρατησω και στην πορεία απο μόνη μου.Η αλήθεια είναι οτι όταν καθόμουν να κάνω κάτι το έκανα τέλεια χωρίς κόπο όμως δυστυχώς καθόμουν σπάνια :(3.Καθώς η μάνα μου με κακολογούσε παντού λεγοντας οτι δεν μου κόβει και δεν τα παίρνω απο την πρώτη κιόλας δημοτικού , οι άλλοι την πίστευαν και ποιό συγκεκριμένα η νονά μου όσπου μια μέρα για να της πάει κόντρα της είπε πως μια κοπέλα απο το χωριό, σε χωριό μένω, η οποία ηταν εναν χρόνο μεγαλύτερη μου και πηγαινε δεύτερα δημοτικου γράφει βιβλίο. Αυτό με κανει να γελαω να πω την αλήθεια μέσα στην απελπισία μου.4.Ο δάσκαλος μου ο ποιός είχε θέματα με την μαμά μου και γενικός με όλο το χωριό καθώς δεν μας έκανε καθόλου μάθημα. Χαρακτηριστικά θυμάμαι στην γεωγραφία μόνο το πρώτο μαθημα στην γλώσσα μόνο τα τρία πρώτα τα άλλα δεν τα θυμάμαι αλλά πηρατε μια ιδέα καθώς επίσεις αργούσε και μια ωρα να ερθει να μας κάνει μάθημα. Η μαμά μου ηταν αυτή που έφερε τον σύμβουλο στο χωριό για να δει την κατάσταση και αυτός το ήξερε .Δεν ξέρω όμως αν η συμπεριφορά που θα σας αναφέρω τώρα αμέσως ηταν εξαιτίας αυτού μπορεί ναι μπορεί και όχι.Παντα με υποτιμούσε χαρακτηριστικά θυμάμαι να με ειρωνεύεται εμφανώς.Μια μέρα μάλλιστα που μας έβαλε τεστ στα μαθηματικά εγώ τα είχα κάνει όλα σωστα σε αντίθεση με τους υπολοιπους συμμαθητές μου μα κοίταξε με ειρωνικό βλέμμα και μου είπε > και ακόμη μια φορά όταν είχα κάνει ένα ορθογραφικό καθώς είχα και έχω ακόμη πρόβλημα με την ορθογραφία άρχησε να γελάει και μου είπε δεν το πιστεύω αυτό δεν θυμάμαι ποιά λεξη ηταν με -η.4.Την ιδια χρονιά είχα και μια δασκάλα αγγλικών την οποία την είχα και την προηγούμενη, όταν μας ρωτούσε τι επάγγελμα θα θέλαμε να κάνουμε μας ρώτησε ολους ακόμη και χειρότερους μαθητές απο εμένα όπως μια κοπέλα που όταν την ρωτούσαν πόσο κάνει δέκα και δύο έλεγε δεκαδυο. Εμένα όταν ήρθε η σειρά μου αντί να με ρωτήσει κι εμένσ μου είπε > αυτό ΠΟΝΆΕΙ πολύ ακόμη. Ενω την προηγούμενη χρονιά που την είχα δεν που είχε πει τίποτα τέτοιο. Δεν ξέρω άμα την επηρέασε ο δάσκαλος μου.5.Η κολλητή μου πρόσφατα σύγκρινε εμένα και τον εαυτό της με κάτι άλλες κοπέλες πολύ καλές μαθήτριες και μου είπε
3