Το Ελσίνκι έχει τις ωραιότερες διαφημιστικές πινακίδες για τουρίστες. Να γιατί!

Το Ελσίνκι έχει τις ωραιότερες διαφημιστικές πινακίδες για τουρίστες. Να γιατί! Facebook Twitter
«Κανένας που να 'ναι στα καλά του δεν έρχεται στο Ελσίνκι Νοέμβρη μήνα. Εκτός από 'σένα, φοβερέ τύπε! Καλώς ήρθες!», γράφει μία από τις πανέξυπνες πινακίδες που επιμελήθηκε η εταιρεία Slush
0

Επειδή η μέση θερμοκρασία του Ελσίνκι τον φετινό Νοέμβριο ήταν 1 βαθμός Κελσίου, κάποιος σκέφτηκε, εκτός από το να καλωσορίσει τους τουρίστες (που ήταν αρκετά γενναίοι για να επισκεφθούν την παγωμένη πολιτεία) να τους συγχαρεί κιόλας μέσα από μερικά έξυπνα πόστερ. Έτσι κι αλλιώς, η Φινλανδική πρωτεύουσα φημίζεται για τον παγωμένο καιρό της, οπότε γιατί (και) αυτό να μην πωληθεί ως τεστ αντοχής; Την προηγούμενη Δευτέρα, λοιπόν, ένας χρήστης του Reddit ανέβασε τη φωτογραφία μίας αφίσας που υποστήριζε ότι βρήκε έξω από το αεροδρόμιο του Ελσίνκι.

Το Ελσίνκι έχει τις ωραιότερες διαφημιστικές πινακίδες για τουρίστες. Να γιατί! Facebook Twitter

«Κανένας που να 'ναι στα καλά του δεν έρχεται στο Ελσίνκι Νοέμβρη μήνα. Εκτός από 'σένα, φοβερέ τύπε! Καλώς ήρθες!». Σύμφωνα με τον επίσημο Ταξιδιωτικό Οδηγό της Φινλανδίας η γιγαντιαία καταχώρηση, και φυσικά το σύνολο της διαφημιστικής καμπάνιας υπέρ του Φινλανδικού τουρισμού, είναι πέρα για πέρα αληθινά: δημιουργήθηκαν από την τεχνολογική εταιρεία Slush -με την οποία συνεργάζεται και η αδελφή του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, Άριελ-  και σύμφωνα με τη CEO της εταιρείας, Marianne Vikkula, δεν ήταν παρά ένα έξυπνο (και κάπως τρυφερό) εύρημα του μάρκετινγκ, που βοηθά τον τουρισμό της χώρας, στη χειρότερη σεζόν του χρόνου. 

Το Ελσίνκι έχει τις ωραιότερες διαφημιστικές πινακίδες για τουρίστες. Να γιατί! Facebook Twitter
 

«Με ελάχιστες ώρες ήλιου μέσα στον Νοέμβριο και τόνους χιονολάσπης στο έδαφος, το Ελσίνκι σίγουρα είναι το χειρότερο μέρος που μπορεί να φανταστεί κανείς, πόσω μάλλον για τουρισμό. Είναι σκοτεινό, υγρό και κρύο. Και είναι απολύτως δύσκολο το να επιχειρήσεις να προωθήσεις διαφημιστικά την αγαπημένη μας πρωτεύουσα. Σίγουρα έχει πάρει το μάτι σας φωτογραφίες με πανέμορφες χιονοστιβάδες, μόνο που -ναι- αυτές δεν τις βρίσκει κανείς στο Ελσίνκι. Στο Λάπλαντ, ίσως, αλλά όχι στο Ελσίνκι. Εμείς εδώ στη Slash, πάλι, πάντα σκεπτόμενοι αυθεντικά και κυρίως με ειλικρίνεια, βάζουμε τα δυνατά μας για να βγάλουμε ό,τι περισσότερο και ό,τι καλύτερο μπορούμε από τον βρωμόκαιρο μας», εξηγεί με μία δόση χιούμορ η Vikkula.

Το Ελσίνκι έχει τις ωραιότερες διαφημιστικές πινακίδες για τουρίστες. Να γιατί! Facebook Twitter

Όσο χιούμορ αντέχει το να ξεμείνει κανείς στο Ελσίνκι. Ή μήπως οι γενναίοι της υπόθεσης είναι περισσότεροι; Μόνο το 2015 3,5 εκ. τουρίστες διανυκτέρευσαν στην Φινλανδική πρωτεύουσα, ενώ φέτος τον Σεπτέμβριο επισκέφθηκαν την πόλη περίπου 308.000. Βέβαια, ρίχνοντας μια ματιά στις φωτογραφίες της πόλης, γίνεται αυτομάτως αντιληπτό γιατί μπαίνει κανείς στη διαδικασία να αψηφήσει τον... βρωμόκαιρο και να επισκεφθεί τη χώρα. 

Το Ελσίνκι έχει τις ωραιότερες διαφημιστικές πινακίδες για τουρίστες. Να γιατί! Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ