Ο Τομ Χόλαντ έπεσε θύμα μιας ειρωνικής στιγμής όταν προσπάθησε να αγοράσει τη δική του μάρκα μπύρας χωρίς αλκοόλ, Bero, σε κατάστημα στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά το ταμείο αρνήθηκε να δεχτεί τη βρετανική του ταυτότητα.
Ο ηθοποιός, ο οποίος λάνσαρε το Bero το 2024, μοιράστηκε το περιστατικό μέσω social media, καταγράφοντας την αναζήτηση του προϊόντος του στα ράφια καταστημάτων Target. Σε βίντεο που αναδημοσιεύτηκε από θαυμαστές, ο Χόλαντ αναφέρει:
«Δεν έχω βρεθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες εδώ και καιρό. Ήθελα να δω το Bero στα ράφια, εκεί έξω στον κόσμο», είπε, καθώς επισκέφθηκε δύο καταστήματα χωρίς επιτυχία. Στο τρίτο, τελικά το βρήκε, αλλά η προσπάθειά του να το αγοράσει δεν ήταν τόσο απλή.
«Το αγόρασα… αλλά δεν δέχτηκαν την ταυτότητά μου επειδή είναι αγγλική και δεν μπορούσα να αποδείξω την ηλικία μου», εξήγησε ο ηθοποιός. Τελικά, ένας ευγενικός υπάλληλος σκάναρε τη δική του ταυτότητα, επιτρέποντας την αγορά. «Είναι κάπως ειρωνικό που δεν μπορούσα να αγοράσω το δικό μου προϊόν», πρόσθεσε γελώντας.
Ο Τομ Χόλαντ, που έχει μιλήσει ανοιχτά για τη νηφαλιότητά του, εμπνεύστηκε να δημιουργήσει το Bero μετά την απόφασή του να σταματήσει το αλκοόλ. Όπως είχε αποκαλύψει το 2023, συμμετείχε αρχικά στο Dry January το 2022, αλλά συνειδητοποίησε ότι σκεφτόταν συνεχώς το αλκοόλ, γεγονός που τον ώθησε να επεκτείνει την αποχή του για έξι μήνες.
«Ήμουν πιο χαρούμενος από ποτέ. Κοιμόμουν καλύτερα, διαχειριζόμουν τα προβλήματα πιο ψύχραιμα, είχα μεγαλύτερη διαύγεια και ένιωθα υγιέστερος», είχε δηλώσει τότε, προσθέτοντας ότι η νηφαλιότητα του επέτρεψε να επανεκτιμήσει τη σχέση του με το αλκοόλ.