Η Μέγκαν Μαρκλ εκμεταλλεύτηκε το γεγονός, ότι αποτελεί fashion icon για μεγάλη μερίδα κόσμου και εγκαινίασε ένα νέο ψηφιακό κατάστημα, δίνοντας στους θαυμαστές της τη δυνατότητα να αγοράσουν τα αγαπημένα της ρούχα, αξεσουάρ και κοσμήματα.
«Πολλοί το ζητήσατε» είπε στους ακολούθους της στο Instagram, τους οποίους και παρέπεμψε στο σύνδεσμο του e-shop.
Ρούχα τα οποία επιλέγει για δημόσιες εμφανίσεις της εξαντλούνται μέσα σε λίγα λεπτά, όπως για παράδειγμα, ένα λευκό παλτό της καναδικής μάρκας Line the Label, το οποίο φόρεσε για να ανακοινώσει τον αρραβώνα της με τον πρίγκιπα Χάρι τον Νοέμβριο του 2017. Το κομμάτι είχε τόσο μεγάλη ζήτηση που η ιστοσελίδα της μάρκας «κατέρρευσε».
Γνωστή για τον συνδυασμό ακριβών αλλά και προσιτών κομματιών στο στιλ της, η δούκισσα του Σάσσεξ μοιράστηκε τη Δευτέρα το σχετικό σύνδεσμο μέσω της πλατφόρμας με τους 2,6 εκατομμύρια ακολούθους της στο Instagram. Όπως ανέφερε, θα λαμβάνει προμήθεια από τις πωλήσεις ορισμένων προϊόντων που αγοράζονται μέσω των συνδέσμων της.
Το ShopMy απευθύνεται σε «ελίτ δημιουργούς», προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να κερδίζουν ποσοστά έως και 30% από κάθε πώληση.
Η συλλογή περιλαμβάνει 32 κομμάτια, τα οποία η Μέγκαν χαρακτήρισε ως «προσεκτικά επιλεγμένα αγαπημένα της». Πρόκειται για μία capsule γκαρνταρόμπα σε ουδέτερους τόνους όπως λευκό, μπεζ, γαλάζιο και μαύρο από φυσικά υφάσματα, όπως λινό και κασμίρι. Ανάμεσα στις προτάσεις περιλαμβάνονται ένα «τέλειο» λευκό βαμβακερό T-shirt, ένα ριγέ γαλάζιο πουκάμισο και λευκό λινό παντελόνι, καθώς και πιο επίσημες επιλογές, όπως ένα μαύρο μάλλινο σακάκι και ένα μακρύ, ιβουάρ φόρεμα.
Τα περισσότερα προϊόντα προέρχονται από γνωστά brands όπως Theory, Reformation, Polene, Madewell και J Crew, ενώ η συλλογή περιλαμβάνει τόσο πολυτελείς όσο και πιο οικονομικές επιλογές. Ενδεικτικά, ένα trench coat από την Uniqlo κοστίζει 99 λίρες, ενώ ένα ζευγάρι δερμάτινα σανδάλια από τον Saint Laurent φτάνει τις 595 λίρες.
Με πληροφορίες από BBC