ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Χώρισαν ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης και η Λένα Δροσάκη

Χώρισαν ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης και η Λένα Δροσάκη Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Χώρισαν ο ηθοποιός Αλέξανδρος Μπουρδούμης και η επί 3 χρόνια σύζυγός του Λένα Δρασάκη.

Ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης και η Λένα Δροσάκη αποφάσισαν να χωρίσουν μετά από 3 χρόνια γάμου, όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος Νίκος Γεωργιάδης, στο ΣΚΑΪ.

Ο δημοσιογράφος αποκάλυψε ακόμα ότι ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης και η Λένα Δροσάκη ήδη ζουν χωριστά εδώ και 3 μήνες.

Σημειώνεται πως ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης και η Λένα Δροσάκη παντρεύτηκαν το καλοκαίρι του 2020 και έχουν αποκτήσει έναν γιο μαζί, τoν Αναστάση.

Η ίδια η Λένα Δροσάκη σε δήλωσή τής στην εκπομπή του ΣΚΑΪ ανέφερε πως προτεραιότητά της είναι το παιδί τους.

«Υπάρχει ένα παιδί και αυτό είναι η προτεραιότητά μου. Είναι σε μια τρυφερή ηλικία που πρέπει να σεβαστούμε. Γι’ αυτό δεν επιθυμώ να προχωρήσω σε περαιτέρω σχόλια», είπε η Λένα Δροσάκη.

Δεν είναι ένας εύκολος χωρισμός, όπως δήλωσε ο δημοσιογράφος, ειδικά δε, καθώς οι δύο ηθοποιοί συμμετέχουν στην ίδια θεατρική παράσταση στο Θέατρο Τέχνης.

Υπενθυμίζεται ότι η Λένα Δροσάκη ήταν μεταξύ των ηθοποιών που ξεκίνησαν τις διαδικασίες για την δίκη Φιλιππίδη και υπήρξε από τις πιο δεινές υποστηρίκτριες του κινήματος του metoo. Κατέθεσε στη δίκη ως μάρτυρας τον Νοέμβριο και πάντα στο πλευρό της ήταν ο Αλέξανδρος Μπορδούμης.

It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM