Το y2k style έχει επιστρέψει για τα καλά και δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία.
Αλλά φαίνεται πως συμπαρέσυρε και ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα στιλ της δεκαετίας του '80, την ζώνη/φούστα της Diesel, που έχει καταφέρει να διχάσει το ίντερνετ για πολλούς λόγους- κυρίως για την τιμή 1000 δολαρίων σε συνδυασμό με το γεγονός ότι φαίνεται αδύνατο να καθίσεις με αυτή.
Η TikToker @ageorama αγόρασε και στη συνέχεια προσπάθησε να φορέσει την φούστα, ωστόσο λέει ότι σε 20\ αναγκάστηκε να γυρίσει σπίτι προκειμένου να αλλάξει. Τα βασικά προβλήματα που εντόπισε; Το υλικό που αν και δέρμα θυμίζει λάστιχο και το «φτηνιάρικο» κλείσιμο με ταινία βέλκρο (το γνωστό χριτς-χρατς).
Βέβαια, όπως λέει, το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι είναι αδύνατον να καθίσεις χωρίς να βγει στη φόρα ο καβάλος σου!
@ageorama looks good on camera tho 🥲 #dieselskirt #diesel #dieselfw22 ♬ Sunday - HNNY
Η αλήθεια είναι πως η τιμή δεν εγγυάται απαραιτήτως και ποιότητα - το αποδεικνύουν τα αμέτρητα φθηνά, πολυεστερικά ρούχα σχεδιαστών που είναι διαθέσιμα - αλλά για τετραψήφιο ποσό, πολλοί συμφώνησαν ότι περίμεναν περισσότερα.
Can we bffr, that Diesel skirt was never created for functionality like where is the element of scam this is runway people functionality isn’t everything. Like why are we surprised, were people expecting that skirt to vacuum form to their butts 😭
— unfiltered (@nqothecreator) November 3, 2022
Ppl are really defending Diesel selling a $1,000 “skirt” that cannot be worn out of the house, is made of rubber, & fastens w Velcro. And yet as a freelance artist I’m constantly told my work is too expensive. Funny stuff
— ⛓ Honey Ma ⛓ (@TheHoneyMa) November 3, 2022
Για την ιστορία, την δεκαετία του 2000, μέρος του στυλ των σχεδιαστών ήταν να «αναβαθμίζουν» καθημερινά και χρηστικά υλικά, όπως τζιν, νάιλον και αγκράφες, κανένα από τα οποία δεν χαρακτηρίζεται luxurious.
Η ειρωνεία ήταν συχνά το επιθυμητό αποτέλεσμα και ο Glenn Martens είχε ήδη αποδείξει ότι ήταν δάσκαλος σε αυτό στο Y/Project, οπότε όταν ανακοινώθηκε ως δημιουργικός διευθυντής της Diesel ήταν πολύ λογικό και φυσικά ήξερε καλά τι έκανε όταν την λάνσαρε στην κολεξιόν της εταιρίας, τον περασμένο Φεβρουάριο.
This new Diesel skirt will be the new Miu Miu! Diesel Fall 2022 pic.twitter.com/6vNrKMOaL3
— SinnamonSCouture (@SinnamonCouture) February 23, 2022
Η αλήθεια είναι πως ελάχιστα brands, που κυριαρχούσαν εκείνη τη δεκαετία έχουν σχεδιάσει την επιστροφή τους τόσο καλά όσο η Diesel. Juicy και Miss Sixty μπορεί να προσπαθούν, αλλά καμία δεν είχε ακόμη την ίδια επιτυχία.
Επίσης, ξανά για την ιστορία, την είχε φορέσει και η Νικόλ Κίντμαν στο πολυσυζητημένο εξώφυλλο του «Perfect».