Kαταστηματάρχης ρίχνει την τιμή του καφέ, ανάλογα με την ευγένεια του πελάτη

Kαταστηματάρχης ρίχνει την τιμή του καφέ, ανάλογα με την ευγένεια του πελάτη Facebook Twitter
3

Απηυδισμένος με την έλλειψη ευγένειας – στοιχειώδους ευγένειας – των πελατών του, ο Τζάστιν Σιμς, μπάρμαν στο «Cups Coffee & Tea» στο Grandin Village, Ryonoke Valley, στην πολιτεία της Βιρτζίνια, πήρε την κατάσταση στα χέρια του.

Πήρε κιμωλία και στον διπλό πίνακα έξω από το καφέ μπαρ του έγραψε: «Ένα καφεδάκι 5 δολάρια», «Ένα καφεδάκι, παρακαλώ 3 δολάρια» «Γεια σας, ένα καφεδάκι, παρακαλώ 1,75 δολάρια».

«Ξέρετε, αποφάσισα, μιας κι έχω ανάγκη να λύσω όλες τις αδικίες του κόσμου, να αρχίσω να χρεώνω πιο πολύ όσους δεν έχουν χρόνο να πουν "γεια" και να συνειδητοποιήσουν ότι όλοι είμαστε πίσω από τον πάγκο του μπαρ» είπε ο Σιμς, σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό.

Η ιδέα είναι παλιά. Το 2013, το «Petit Syrah» στη Νίκαια έγινε διάσημο με το που υπενθύμισε στους πελάτες του να προσέχουν τους τρόπους τους, ανταμείβοντας τους πρόθυμους.

Έξω από το καφέ μπαρ, μια πινακίδα ενημέρωνε: «Έναν καφέ 7 ευρώ», «Έναν καφέ, παρακαλώ 4,25 ευρώ», «Καλημέρα, έναν καφέ, παρακαλώ 1,40 ευρώ».

Η είδηση έγινε viral. Κι όταν έφτασαν οι κάμερες της τηλεόρασης, ο ιδιοκτήτης Φαμπρίς Πεπινό, είπε τον καημό του: «Ζούμε σε παράξενο κόσμο. Για τρία χρόνια βάλαμε το πάθος μας σ’ αυτό που κάνουμε, να προσφέρουμε ποιοτικά πιάτα, καλό κρασί... κι αυτό που κάνει βαβούρα είναι τούτο δω. Λίγες λέξεις στον μαυροπίνακα».

«Άρχισε σαν αστείο» είχε δηλώσει ο Πεπινό στον αγγλόφωνο ιστότοπο «The Local», «γιατί την ώρα του μεσημεριανού, ο κόσμος ερχόταν πολύ στρεσαρισμένος και κάποιες φορές ήταν αγενής σε μας όταν παράγγελνε καφέ».

Αυτό που κάναμε «ήταν ο δικός μας τρόπος να πούμε: "Ήρεμα, και συνεχίστε"» πρόσθεσε. «Οι περισσότεροι είναι τακτικοί πελάτες μου, βλέπουν το αστείο του πράγματος και υπερβάλλουν σε ευγένεια. Αλλά τώρα, ο κόσμος είναι πιο χαλαρός και χαμογελά περισσότερο. Αυτό είναι το πιο σημαντικό».

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
Στην Ελλαδα πρεπει να βρεθει μια φορμουλα για ολους αυτους που χοντροκαθονται πισω απο ταμεια και γραφεια στις διαφορες υπηρεσιες και που δεν απαντουν σε μια καλημερα.....