Οι Έλληνες είναι γνωστοί για το χιούμορ τους και την ικανότητα να το αξιοποιούν ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές τους. Αν μάλιστα, τονίζει το Greek Reporter, συνδυάσουν το χιούμορ τους με τις επιχειρηματικές τους ιδέες, το αποτέλεσμα είναι ακόμα πιο πετυχημένο.
Για παράδειγμα, ένας ιδιοκτήτης Οίκου Τελετών στο Αγρίνιο, βρήκε τρόπο να αξιοποιήσει χιουμοριστικά την οικονομική κρίση και τον 'εκβιασμό' που θεωρεί ότι υπέστη η χώρα απ' τους ευρωπαίους εταίρους της, και ειδικά απ' την Γερμανία.
Ο ιδιοκτήτης του Οίκου Τελετών εκμεταλλεύτηκε τις πολιτικές εξελίξεις και άλλαξε όνομα στην επιχείρησή του, βαφτίζοντας την «Σόιμπλε» εμπνευσμένος απ' τον 'άσπλαχνο' ΥΠΟΙΚ της Γερμανίας Βόλγκανγκ Σόιμπλε.
Τις τελευταίες μέρες, οι φωτογραφίες του Οίκου Τελετών έγιναν viral στο Facebook και στο Twitter και προσέφεραν στον επιχειρηματία τζάμπα διαφήμιση...
σχόλια