Μια 6χρονη ήθελε κούκλες που να της μοιάζουν- Σήμερα κερδίζει πάνω από 100.000$

Μια 6χρονη ήθελε κούκλες που να της μοιάζουν- Σήμερα κερδίζει πάνω από 100.000$ Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram/Beautiful Curly Me
0

Όταν η 6χρονη Ζόι Όλι ρώτησε τη μητέρα της γιατί τα μαλλιά της δεν είναι ίσια «όπως των συμμαθητριών της», κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πως αυτή η απλή ερώτηση θα οδηγούσε στη δημιουργία μιας επιχείρησης που θα κατασκευάζει κούκλες

Η Ζόι, με την επιμονή και την παιδική της αθωότητα, πρότεινε στη μητέρα της να δημιουργήσουν τις δικές τους κούκλες, με σγουρά, φυσικά μαλλιά που θα μπορούσαν να αντανακλούν την ομορφιά των Αφροαμερικανών κοριτσιών. Αν και στην αρχή η μητέρα της δεν το πήρε στα σοβαρά, η μικρή Ζόι συνέχισε να της ζητάει επίμονα να ξεκινήσουν την επιχείρηση, και τελικά η Εβάνα, που είναι σύμβουλος μάρκετινγκ με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας, αποφάσισε να την ακούσει.

Η Εβάνα επένδυσε $5.000 από τις αποταμιεύσεις της και ξεκίνησε να σχεδιάζει το πρώτο πρωτότυπο, ενώ βρήκε έναν οικονομικό κατασκευαστή. Το 2019, όταν η Ζόι ήταν μόλις επτά ετών, η επιχείρησή τους, Beautiful Curly Me, έκανε τα πρώτα της βήματα, προσφέροντας κούκλες με καστανό δέρμα και φυσικά, σγουρά μαλλιά. Η Ζόι ανέλαβε τον ρόλο της CEO, ασχολούμενη κυρίως με τις δημιουργικές πτυχές της επιχείρησης, ενώ η Εβάνα αναλαμβάνει τα διοικητικά θέματα, σύμφωνα με το CNBC

Η ανάπτυξη της επιχείρησης και το όραμα της Ζόι για τις κούκλες

Η εταιρεία, πέρα από τις κούκλες, περιλαμβάνει πλέον βιβλία, παζλ, ημερολόγια και προϊόντα περιποίησης μαλλιών. Η Beautiful Curly Me έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία, με τη Ζόι να γίνεται η νεότερη CEO που συνεργάστηκε με την αλυσίδα Target, παρουσιάζοντας μια σειρά από λούτρινα παιχνίδια το 2023.

Το 2022, η εταιρεία σημείωσε κέρδη που ξεπέρασαν τις έξι ψηφίες, και, αν και η οικογένεια δεν αποκάλυψε τα ακριβή έσοδα του 2023, είναι σαφές ότι η επιχείρηση συνεχίζει να αναπτύσσεται. Η Ζόι συμμετέχει ενεργά στη στρατηγική της επιχείρησης, από τη δημιουργία περιεχομένου στα κοινωνικά μέσα έως την ανάπτυξη νέων προϊόντων, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί εξαιρετικές επιδόσεις στο σχολείο και συμμετέχει σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες.

Στόχος της είναι να βοηθήσει ένα εκατομμύριο κορίτσια μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, προσφέροντας νέα προϊόντα και ξεκινώντας έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό. Όπως δηλώνει η ίδια, «Θέλω να συνεχίσω να επεκτείνω την επιχείρηση και να επηρεάσω τη ζωή όσο το δυνατόν περισσότερων κοριτσιών».

Η Εβάνα φροντίζει να εξισορροπεί τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της Ζόι με την παιδική της ηλικία, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ισορροπίας: «Παρόλο που η Ζόι είναι πολύ αφοσιωμένη, είναι σημαντικό να παραμένει και παιδί, να απολαμβάνει τη ζωή της και να έχει χρόνο για διασκέδαση και χαλάρωση».

It's Viral
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM