Στον απόηχο της Ημέρας της Γυναίκας, όπου οι συζητήσεις περί ισότητας αναγκαστικά μας κάνουν να αναρωτηθούμε σχετικά με το θέμα του gender conditioning που καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την αντίληψη περί κατεστημένων ρόλων, ενδιαφερόντων και ικανοτήτων των φύλων, ας δούμε κάποια προϊόντα που προωθούνται ως «γυναικεία» ή «ανδρικά» / «κοριτσίστικα» ή «αγορίστικα» χωρίς απολύτως κανένα λόγο και κατορθώνουν ενίοτε να εξοργίζουν τους καταναλωτές.
1.
Κάποιοι αποφάσισαν εντελώς αυθαίρετα πως οι υπερήρωες αρέσουν μόνο στα αγόρια και το συγκεκριμένο 7χρονο κοριτσάκι είναι έξαλλο. Δικαίως.

2.
Τα εξώφυλλα των βιβλίων αυτών αποδεικνύουν περίτρανα το πως τα κορίτσια «μαθαίνουν» από νωρίς ότι κύριο μέλημα τους πρέπει να είναι η εξωτερική εμφάνιση και η εξυπνάδα αφορά μόνο τα αγόρια.

3.
Η οδοντίατρος μου μάλλον παρέλειψε να αναφέρει ότι τα δόντια ανδρών και γυναικών διαφέρουν και απαιτείται διαφορετική οδοντόπαστα.

4.
Αν είστε άνδρας και θέλετε να απολαύσετε ένα αφρόλουτρο με αιθέρια έλαια δεντρολίβανου και μαύρου πιπεριού, φροντίστε να αγοράσετε το κατάλληλο προϊόν σε σχήμα χειροβομβίδας για να μη σας κακοχαρακτηρίσουν.

5.
Για να μην αμφισβητήσει κανείς τον ανδρισμό σας επιλέξετε bronut αντί για donut (που ενίοτε το τρώνε και γυναίκες), και ρόφημα γάλακτος φράουλας με ονομασία Extreme Dude για να ισορροπήσει κάπως το ροζ του προϊόντος.

6.
Για ακόμα μια φορά τα αγόρια πριν καν μιλήσουν θεωρείται προφανές πως κρύβουν μέσα τους μια διάνοια ή έστω κάτι το σούπερ, ενώ τα κορίτσια τα απασχολεί μόνο η καλή selfie και το αν είναι αρκετά αδύνατα.


7.
Ως γνωστόν τα ανδρικά δάκρυα απαιτούν ειδικό μέγεθος χαρτομάντιλου.

8.
Εδώ μαθαίνουμε πως και τα ψωμιά χωρίζονται σε ανδρικά και γυναικεία.

9.
Άνδρες προσοχή, αν αγοράσετε απλά ή γυναικεία κεριά μάλλον δεν θα ανάβουν.

10.
Μόνο όταν είναι ροζ λέγεται «η» υδρόγειος.

11.
Ομολογώ πως δεν ήξερα ότι εκτός από διαφορετικά δόντια έχουμε και διαφορετικά αυτιά, θα ζητήσω εξηγήσεις και από τον ΩΡΛ στην επόμενη επίσκεψη.

12.
Αφήνω ασχολίαστο το γεγονός ότι και στο ροζ αεροπλανάκι ο πιλότος είναι αγόρι.
13.
Δεδομένου ότι ούτε όλοι οι άνδρες, ούτε όλες οι γυναίκες, δεν έχουν ίδιο βάρος και ύψος, αν αυτοί οι υπνόσακοι δεν διαθέτουν κάποιο ειδικό άνοιγμα ώστε να διευκολύνουν την ούρηση σε συνθήκες πολικού ψύχους ανάλογα με την διαφορετική ανατομία των φύλων, δεν βλέπω γιατί διακρίνονται σε ανδρικούς και γυναικείους.

14.
Κορίτσια, χωρίς ροζ μπαταρίες τα παιχνίδια σας δεν θα λειτουργήσουν.

15.
Ροζ συσκευασία για λιχουδιές σκύλου με την ένδειξη «για καλά κορίτσια». Μια ερώτηση μόνο: τα αρσενικά δεν θα τα καταβρόχθιζαν με την ίδια ευκολία;

16.
Αν είσαι αγόρι και θέλεις σφραγιδάκια με αστέρι, πόδι, καρδιά, ήλιο, χέρι κλπ ατύχησες, όλοι ξέρουν πως αυτά είναι κοριτσίστικα πράγματα.

17.
Μελέτες έδειξαν πως για να φύγει το χνούδι από ρούχα και υφάσματα επίπλων που ανήκουν σε άνδρες απαιτείται ειδικό ρολό. Με αντρίκιο χρώμα.

18.
Είναι σκόπιμο στην τρυφερή ηλικία των 3-6 να μαθαίνουν τα παιδιά πως τα κορίτσια θα γίνουν αισθητικοί και τα αγόρια γιατροί για να μην έχουμε μπερδέματα αργότερα.

19.
Τα μπλε πατίνια σε κάνουν «πρωταθλητή», τα ροζ «άγγελο».

20.
Και το σελοτέιπ χωρίζεται κατά φύλο.

21.
Αν φας το λάθος αυγό ποιος ξέρει τι θα γίνει.
22.
Το ίδιο ισχύει και για το γιαούρτι.

23.
Δεν γνωρίζατε ότι το φύλο καθορίζει την μέθοδο εκμάθησης και τον τρόπο που παίζει κάποιος ένα μουσικό όργανο όπως η κιθάρα; Τώρα το μάθατε.

24.
Ως γνωστόν το αλφάβητο των κοριτσιών διαφέρει από εκείνο των αγοριών.

25.
Αλλιώς διπλώνουν οι γυναίκες το χαρτί στο οριγκάμι κι αλλιώς οι άνδρες (και χρειάζονται και 10 αυτοκόλλητα παραπάνω).

26.
Τα σωστά υλικά στη ζαχαροπλαστική είναι το παν!

27.
Για το τέλος θέλω κάποιος να απαντήσει υπεύθυνα στο πόσο μεγάλη διαφορά μπορεί να υπάρχει στην χρήση ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΤΡΑΣ;
