Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake

Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
5

Οι γονείς λένε πως όλο αυτό το σκηνικό δημιουργήθηκε σπίτι τους από την ανάγκη τους να κάνουν κάτι δημιουργικό και ευχάριστό τα Σαββατοκύριακα του εγκλεισμού στο σπίτι. Επίσης, λόγω του μωρού και της μετακόμισης είχαν μαζέψει δεκάδες χαρτοκιβώτια που κάπως έπρεπε να τα αξιοποιήσουν πριν τα πετάξουν.

Ιδού λοιπόν τι κάνεις όταν έχεις πολύ φαντασία, μεγάλη αγάπη για το σινεμά και ένα τόσο φωτογενές μωρό...  Η Lilly, ο Leon, ο μικρός Οrson και το δικό τους (κυριολεκτικό) Box Office!

Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
HOMEMADE ALONE
Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
CASTABABY
Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
“PAPA LA VISTA, BABY.”
Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
BUBBALIEN
Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
THE WORLD’S SMALLEST INDIAN
Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
GOO-GOO GAA-GAA-RASSIC PARK
Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
“HOUSTON, WE HAVE A POOPY…”
Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
THE GOOD, THE BAD, AND THE DRIBBLY
Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
“YIPPEE KAY-AYE, MAMA ‘N PAPA.”
Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
THE CRADLE OF DOOM
Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
WAH WARS
Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
THE DARK KNIGHTY-NIGHT
Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
“YOU’RE GONNA NEED A BIGGER BABY…”
Σινεφίλ οικογένεια δημιουργεί τα δικά της remake Facebook Twitter
THE LIFE DOMESTIC
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM

σχόλια

5 σχόλια