Σοβαρά τώρα! Να πώς συμβαίνουν οι τραγωδίες

Σοβαρά τώρα! Να πώς συμβαίνουν οι τραγωδίες Facebook Twitter
10

Το βίντεο αυτό καταγράφει πόσο γρήγορα μπορεί να συμβεί μια τραγωδία στην άσφαλτο.

Το υλικό κατεγράφη από dashcam οχήματος σε επαρχιακό δρόμο στη Νορβηγία.

Το λεωφορείο -πιθανόν σχολικό - σταματά στην άκρη του δρόμου και από μέσα βγαίνει μια ομάδα παιδιών.

Ακολουθούν μερικά δραματικά δευτερόλεπτα που θα σφίξουν το στομάχι σας, αλλά και η στιγμή που θα ξεφυσήξετε από ανακούφιση...

 
10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Οι πριγκίπισσες της Disney θα υπέφεραν από κατάθλιψη και αλωπεκία» - Viral η έρευνα πανεπιστημίου

It's Viral / «Οι πριγκίπισσες της Disney θα υπέφεραν από κατάθλιψη και αλωπεκία» - Viral η έρευνα πανεπιστημίου

Η έκθεση του Πανεπιστήμιο του Τβέντε στην Ολλανδία για μολύνσεις από «τα μικροπλαστικά νεραϊδόσκονης» και τη «συμβίωση με ένα τέρας» έχει κατακλύσει το διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Απλα μπραβο στο μονο ατομο που αντεδρασε σωστα και εγκαιρα ωστε να σωσει το παιδι χρησιμοποιώντας τη κόρνα προειδοποιητικά. αν δεν κορναρε τοσο αμεσα ο οδηγος που κανει κ τη ληψη του βιντεο, κατα 99% το αποτελεσμα δε θα ηταν αυτο που μολις ειδαμε.
Να συμπληρώσω κάτι γιατί πρόσφατα είδα ένα τρομερό δυστύχημα που κόστισε τη ζωή σε τέσσερεις ανθρώπους. Όταν γίνεται ένα τροχαίο, ειδικά όταν αυτό συμβεί σε μεγάλο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, νύχτα ή σε στροφή, δεν καθόμαστε δευτερόλεπτο να εξετάσουμε ζημιές ή να διαπληκτιστούμε ή ακόμη και να συνέλθουμε από το σοκ στη μέση του δρόμου. Παίρνουμε ΑΜΕΣΑ τα οχήματα και όσους εμπλέκονται στο πλάι του δρόμου (λωρίδα έκτακτης ανάγκης αν υπάρχει). Αν αυτό δεν είναι δυνατό, τα οχήματα είναι κατεστραμμένα ή υπάρχουν βαριά τραυματισμένοι που ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ να μετακινηθούν, ΑΜΕΣΑ κατευθυνόμαστε οι ίδιοι ή στέλνουμε κάποιον 100 μέτρα πιό πάνω ώστε να ειδοποιεί τους διερχόμενους οδηγούς πως έχει γίνει ατύχημα και να μειώσουν ταχύτητα. Έχουν σκοτωθεί χιλιάδες κόσμου από δεύτερα και τρίτα οχήματα που έρχονται και προσκρούουν πάνω στα αρχικά, παρασύροντας πολλές φορές οδηγούς, επιβάτες και ανθρώπους που ήρθαν να βοηθήσουν και ενώ είχαν επιβιώσει απο την πρώτη σύγκρουση. Επίσης αν είμαστε οι διερχόμενοι οδηγοί και δούμε κάποιον στο δρόμο να μας κάνει νοήματα, υποψιαζόμαστε.Αυτό ισχύει και για τους "περίεργους" που μαζεύονται μετά από κάθε ατύχημα. Αντί να παρατηρούν απλώς ή ακόμη χειρότερα να τραβάνε βίντεο, καλό είναι να κάνουν κάτι για να προστατέψουν από δεύτερη σύγκρουση αυτούς που τα έχουν χαμένα από το ατύχημα, αλλά να μην κινδυνέψουν και οι ίδιοι.Το πρώτο μας μέλημα είναι να προστατέψουμε τις ανθρώπινες ζωές και μετά έρχονται τα οχήματα ή θέματα που αφορούν τις διαδικασίες των ασφαλιστικών εταιριών κλπ. Αυτά όλα φτιάχνονται, η ανθρώπινη ζωή αν χαθεί, πάπαλα.
O οδηγός της Νταλίκας είναι ΑΠΛΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ και ΑΨΟΓΟΣ οδηγός..Από την άλλη ΔΥΣΤΥΧΩΣ ο οδηγός του λεωφορείου-σχολικού,ή ότι άλλο διάολο ήταν το όχημα που άφησε στο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ σημείο τα παιδιά,ΑΠΛΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ και "ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ"..Στοίχημα ότι έχει κάνει στο ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΠΕΙΡΑ τέτοια ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ..Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τον ΣΥΝΟΔΟ..
Θα διαφωνήσω μαζί σου. Μπορεί πράγματι να αντέδρασε ταχύτατα όμως εκτός το ότι τρέχει πολύ, απέτυχε παταγωδώς στο να προβλέψει το ατύχημα και η εμπειρία του επαγγελματία οδηγού εκεί φαίνεται. Όταν βλέπεις λεωφορείο να φορτοεκφορτώνει επιβάτες είσαι υποψιασμένος και μειώνεις ταχύτητα. Παίρνεις το πόδι σου από το γκάζι και το έχεις έτοιμο στο φρένο.Αν παρατηρήσεις το βίντεο το παιδί αλλάζει την αρχική του κάθετη επί του δρόμου πορεία και τρέχει στην ίδια κατεύθυνση με τη νταλίκα. Αν δεν το είχε κάνει αυτό η αντίδραση του οδηγού δεν θα ήταν αρκετή για να αποφευχθεί. Το όχημα σταματάει μισό τουλάχιστον μέτρο μετά την ευθεία στην οποία έτρεχε το παιδί, που σημαίνει πως θα το είχε παρασύρει.Αυτή είναι μια από τις κλασικές παγίδες της ασφάλτου που έχει σκοτώσει πολύ κόσμο. Αν αφιέρωναν μερικές ώρες στα σχολεία να διδάξουν στα παιδιά ποιές είναι οι κλασικές αυτές περιπτώσεις θα είχαμε γλυτώσει πολλά θύματα. Αντ' αυτού περιμένουμε αν φτάσει κανείς στα 18 όπου θα πάει στη σχολή οδηγών. Όχι ότι στη σχολή γίνεται κάτι τέτοιο βέβαια.
Στο καθενα μπορει να τυχει και δεν εχω αποψη για το πως θα αντιδρουσα εγω αλλα εχεις δικιο:Ο μεγαλος οδηγος δρα προβλεπωντας όχι αντιδρωντας.Και ένα παραδειγμα από τον μεγαλυτερο από ότι λενε οδηγο αγωνων, το οποιο το ειχα διαβασει (σε ποστ για την διαισθηση και την τεχνητη νοημοσυνη) και με ειχε εντυπωσιασει. Οποτε το μοιραζομαι, δειχνει:Α) για το πως λειτουργει το ανθρωπινο μυαλο και νοημοσυνηΒ) τι σημαινει πραγματικα μεγαλος οδηγος αγωνωνΕδώ μια διηγησηhttp://davetrott.co.uk/2013/11/when-intuition-beats-logic/σε 10 γραμμες:o Fangio to 50 ηταν ο μοναδικος μαζι με ένα άλλο που απεφυγε ένα ατυχημα από 10 αυτοκινητα σε τυφλη στροφη στο Μονακο.Πως εκοψε δραστικα ταχυτητα αφου τιποτα δεν φαινοταν;Βγαινοντας από το τουνελ συνειδητοποιησε ότι αντι οι θεατες να τον κοιτανε (οπως γινεται παντα) αυτό που εβλεπε ηταν το πισω μερος των κεφαλιων του, κοιτουσαν αλλου!!!! Αυτο του έκανε ενα κλικ οτι τα πραγματα δεν ηταν οπως επρεπε. Αρα τι ειχε συμβει; Ατυχημα και εκοψε ταχυτητα γλιτωσε το τρακαρισμα και φυσικα βγηκε και πρωτος. Σε άλλο ποστ εχω δει την εκδοχη ότι επισης ειχε δει φωτο από ατυχηματα και ειχε κανει register ότι οι θεατες αντι να κοιτουν τον αγωνα κοιτουσαν τη περιοχη του ατυχηματος. Αν προσπαθουσαν να ειχαμε αυτό σα παραδειγμα θα καταλαβαιναμε ότι καλος οδηγος δεν είναι αυτός που πηγαινει οσο πιο γρηγορα μπορει εκεινη τη στιγμη αλλα που αντιδρα στο τι μπορει να δει μπροστα του σε 5 δευτερολεπτα.
συμπληρωνοντας:"A multi-car crash at Tabac on the first lap left the track blocked. Fangio, leading, was unaware of the incident, and as he headed along the harbour front he seemed sure to plough into the wreckage, which was out of his sight around the corner.Instead, he suddenly slowed, stopping just short of the blockage. How had he known?Lowdown on the 'Maestro'Juan Manuel FangioWorld champion five times51 grand prix starts24 wins28 pole positions"I was lucky," he recounted. "There had been a similar accident in 1936 and I happened to see a photograph of it the day before the race. As I came out of the chicane, I was aware of something different with the crowd - a different colour."I was leading, but they were not watching me. They were looking down the road. Instead of their faces, I was seeing the backs of their heads. So something at Tabac was more interesting than the leader - and then I remembered the photograph and braked as hard as I could."Luck, clearly, had had nothing to do with it."απο το πιο αξιοπιστο bbc http://www.bbc.com/sport/formula1/20258984
Για να το επιβεβαιώσω χθες έφτιαξα πρόχειρα αυτή την εικόνα. Είναι 5-6 screenshots σε διαφορετικά layers, σβήνοντας ότι δεν είχε σημασία (άλλα άτομα κλπ).http://i64.tinypic.com/5wds38.pngΣτο τρίτο screenshot το παιδί (3) βρίσκεται στον μπροστά-αριστερό τροχό της νταλίκας που είναι πολύ πίσω από τη μούρη του οχήματος. Επειδή όμως η εικόνα είναι δισδιάστατη μπορεί να μπερδέψει κάποιους. Στην πραγματικότητα η θέση του είναι πιο βαθιά στον τρισδιάστατο χώρο και αυτό φαίνεται από την κόκκινη γραμμή που έχω σχεδιάσει στο έδαφος και δείχνει την πορεία που ακολούθησε.Η γραμμή αυτή περνάει από το σημείο που πατάει το ελαστικό στο έδαφος, ίσως μερικά εκατοστά μπροστά, και συνεχίζει μέχρι να συναντήσει την άλλη, λοξή γραμμή που δείχνει την πορεία που πήρε για να αποφύγει το όχημα. Αυτή η λοξή γραμμή φανερώνει καθαρά πως το σημείο που τέμνονται οι δύο γραμμές και το παιδί άλλαξε κατεύθυνση, βρίσκεται κάτω από το όχημα και όχι στο πλάι του. Με λίγα λόγια θα το είχε χτυπήσει αν δεν είχε αντιδράσει όπως αντέδρασε ή αν είχε κοκαλώσει στη θέση 3. Κάτι που συμβαίνει συχνά.Κάτι ακόμη που παρατήρησα είναι πως για να μπορέσει να αλλάξει πορεία και να φύγει γρήγορα προς τ' αριστερά, χρειάστηκε να πατήσει με ένα μεγάλο βήμα προς τα δεξιά (προς τη νταλίκα). Το τελευταίο του βήμα δηλαδή πριν αλλάξει πορεία, είναι πολύ πιό βαθιά στον χώρο από την ευθεία κόκκινη γραμμή (θέση 3).
πραγματικα απορω με τις αρνητικες ψηφους...ασφαλης-σωστη οδηγηση σημαινει κατα 95% παρατηρω τα τεκταινομενα στο δρομο και 5% βαζω πρωτη- δευτερα- τριτη και κοιταω τα οργανα στο ταμπλο μου για να με καμαρωσω...
Πρέπει να σημειωθεί πως αυτό το όχημα ΔΕΝ είναι σχολικό, αλλά λεωφορείο της γραμμής (Νο. 301). Η εταιρεία που διαχειρίζεται τα λεωφορεία ισχυρίζεται πως η στάση είναι «εγκεκριμένη», σημειώνοντας -εντούτοις- πως θα γίνει έρευνα, για να αποφευχθούν αντίστοιχα περιστατικά στο μέλλον:"Bus company Brakar said their driver had dropped off at an approved stop but it would investigate to avoid "similar unfortunate episodes in future".…Όμως η εταιρία έχω την αίσθηση ότι ψεύδεται διότι -αν παρατηρήσατε στα πρώτα δευτερόλεπτα- εκ δεξιών και πριν κάνει στάση ο οδηγός, υπάρχει το προβλεπόμενο κοίλωμα στον δρόμο για στάση αυτοκινήτων, καθώς και μικρή μπλε πινακίδα, που δηλοί την στάση (αν θέλετε να δείτε στο google maps εδώ: https://www.google.gr/maps/@60.6927608,9.0201538,3a,75y,180.04h,83.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRQzcksxypiLA7Z5dCzo-1w!2e0!7i13312!8i6656 η στάση ονομάζεται Herad”). Ο οδηγός δηλαδή προσπερνά την «εγκεκριμένη» στάση, κατά μερικά δεκάδες μέτρα: Μπορεί να «ξεχάστηκε» ή μπορεί τα παιδιά να το θυμήθηκαν και να φώναξαν στον οδηγό την τελευταία στιγμή ή να παρακάλεσαν τον οδηγό να σταματήσει πιο μετά, αλλά να που παραλίγο να γίνει το κακό!Φυσικά το παιδί -το οποίο δεν φαίνεται και τόσο μικρό- κάνει το τρα-γι-κό λάθος, που παραλίγο να του στοιχίσει την ζωή: Έχοντας μηδενική ορατότητα, προς το απέναντι ρεύμα [εφόσον την μπλόκαρε (η λάθος θέση) του λεωφορείου) όρμησε, εντελώς αψυχολόγητα και απρόβλεπτα στον δρόμο (την ίδια κίνηση πάει να κάνει και το κοριτσάκι, αλλά είναι λιγότερα ορμητικό και «μένει» στην μέση του δρόμου και μετά γυρνά πίσω).Ευτυχώς τα αντανακλαστικά του αγοριού (από εκείνο το σημείο και μετά) αλλά και του οδηγού της νταλίκας που κατάφερε να την «κοκκαλώσει» (και που, οπτικώς τουλάχιστον, δεν νομίζω ότι έτρεχε υπερβολικά, αν συγκρίνω με το κόκκινο αυτοκίνητο που πέρασε πιο πριν), λειτούργησαν άριστα και αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.[Εντύπωση προκαλεί και το γεγονός ότι ο οδηγός του λεωφορείου δεν έχει αντιληφθεί τίποτε και απομακρύνεται κανονικά, πιθανότατα όμως να μην είχε κι αυτός ορατότητα. Ίσως -αν είχε κάνει κανονική στάση στο προβλεπόμενο κοίλωμα/στάση-, να μην βιαζόταν και τόσο να απελευθερώσει το ρεύμα του δρόμου που είχε μπλοκάρει].