Δεύτερο εξώδικο έστειλε η Ασημίνα Χατζηανδρέου, που αποβλήθηκε από το Survivor All Star, στην Acun Medya και τον ιδιοκτήτη της εταιρείας Ατζούν Ιλιτζαλί.
Αιτία σύμφωνα με τη δικηγόρο της που μίλησε στο Mega, είναι ότι η πελάτισσά της δεν έχει λάβει ακόμα τα χρήματα από το παιχνίδι, κατά παράβαση της συμφωνίας που υπέγραψε η Ασημίνα Χατζηανδρέου με την εταιρεία παραγωγής του Ατζούν Ιλιτζαλί για το Survivor All Star.
Σύμφωνα με τη δικηγόρο της «Υπάρχει άρθρο στη σύμβαση, το οποίο αναφέρει ότι όλοι οι παίκτες μετά την προβολή του επεισοδίου της αποχώρησής τους με οποιονδήποτε τρόπο πρέπει να λάβουν την αμοιβή τους 30 μέρες μετά. Το επεισόδιο της αποχώρησης της Ασημίνας Χατζηανδρέου προβλήθηκε την 1η Φεβρουαρίου 2023».
Πρόσθεσε δε, ότι δεν υπάρχει όρος που να λέει ότι επειδή παραβίασε τους κανόνες δεν θα πάρει τα χρήματά της. Υπάρχει μόνο η ημερομηνία των 30 ημερών. Επιπλέον, η παρουσία της στο παιχνίδι και οι εβδομάδες που συμμετείχε είναι προβεβλημένες και έχουν συμβεί» τόνισε ενώ επισήμανε ότι δεν τίθεται θέμα επικοινωνίας, όπως παραδέχθηκε ο ίδιος ο Ατζούν Ιλιτζαλί, και στα τουρκικά Μέσα που αναπαρήχθησαν στην Ελλάδα, ότι δηλαδή η Ασημίνα Χατζηανδρέου ουδέποτε είχε επικοινωνία με οποιονδήποτε».
»Άρα η πελάτισσά μου δεν φταίει σε κάτι. Εμείς συνεχίζουμε κανονικά, προχωράμε κάνουμε όλες τις νομικές ενέργειες. Κάναμε μία παύση λόγω του δυστυχήματος των Τεμπών με εντολή της.
»Προφανώς και θα προχωρήσουμε και δεν θα σταματήσουμε. Ευθύς εξαρχής είχε δίκιο η Ασημίνα Χατζηανδρέου. Θέλω να υπενθυμίσω, πως μετά το πρώτο μας εξώδικο, της απέστειλαν εξώδικο από την παραγωγή στο οποίο έγραφαν πως είχε χρησιμοποιήσει κινητό, ενώ γνώριζαν ότι δεν είχε συμβεί κάτι τέτοιο.
»Και τώρα παραδέχονται πως δεν ισχύει» πρόσθεσε η δικηγόρος της Ασημίνας Χατζηανδρέου.
«Αυτή τη στιγμή είναι απολύτως εκτεθειμένοι. γιατί ο ίδιος ο Ατζούν Ιλιτζαλί παραδέχθηκε ότι από τις έρευνες που έγιναν δεν υπήρχε επικοινωνία» σημείωσε μεταξύ άλλων.