ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Survivor: Τέλος το Ελλάδα - Τουρκία

Survivor: Τέλος το Ελλάδα - Τουρκία Facebook Twitter
0

To Survivor φέτος δεν έχει καταφέρει να να κάνει την τεράστια επιτυχία της πρώτης χρονιάς και η τηλεθέαση παραμένει κατώτερη των προσδοκιών παρά το νέο κόνσεπτ Ελλάδα εναντίον Τουρκίας.

Διάσημοι μπήκαν και βγήκαν μέσα σε λίγες μέρες όπως έγινε με τον Ογκουνσότο ο οποίος μια που πήγε στον νησί...και μια που έφυγε.

Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν να έρχεται μια ακόμη ριζική αλλαγή για να αποκτήσει (ίσως) πάλι ενδιαφέρον το παιχνίδι.

Κατά το protothema, η παραγωγή πήρε την απόφαση να αλλάξει εντελώς το σενάριο, καταργώντας το κόνσεπτ που θέλει την Ελλάδα απέναντι στην Τουρκία. Η αλλαγή θα είναι μάλιστα και στα αγωνίσματα και στην επιβίωση.


Το ίδιο ρεπορτάζ λέει πως αυτή την Κυριακή ο Σάκης Τανιμανίδης θα ανακοινώσει πως δεν θα υπάρχουν πλέον ελληνική και τουρκική ομάδα, αλλά οι ομάδες θα είναι ανάμεικτες και στα αγωνίσματα και στις παραλίες.

Στη συνέχεια ένας Έλληνας και ένας Τούρκος θα κληθούν  να επιλέξουν τους παίκτες των νέων ομάδων που θα προέρχονται και από τις δύο χώρες. Αυτό θα γίνει μέσ στην άλλη εβδομάδα.

Επίσης, μετά από αυτή την αλλαγή, το Survivor θα προβάλλεται και κάθε Πέμπτη βράδυ, καθώς η παραγωγή πιστεύει πως θα ανέβουν τα νούμερα τηλεθέασης.

It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM