Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter
4

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Είτε βαριούνται τη ζωή τους, είτε ξαποσταίνουν στα προκάτ σαλόνια του ΙΚΕΑ ή στα καθίσματα μασάζ των εμπορικών κέντρων, το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουν μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή που βγήκαν και πάλι για ψώνια με την κοπέλα ή με τη γυναίκα τους!

 

Και δεν το κρύβουν.

 

Βασικά, δεν τους νοιάζει πια να το κρύψουν. Δεν τους νοιάζει τίποτα. Θέλουν απλά να τελειώσει όλο αυτό το μαρτύριο.

 

Σε αυτούς τους... «ήρωες» των καταναλωτικών εξορμήσεων είναι αφιερωμένο το Miserable Men, ένας λογαριασμός στο Instagram που καταγράφει εικόνες εξαντλημένων αντρών όπως οι παρακάτω. Και τώρα, τις γιορτινές αυτές μέρες του καταναλωτισμού, το Miserable Men είναι κάτι παραπάνω από επίκαιρο.

 

Υπομονή!

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

Ταλαίπωροι άντρες σε εμπορικά κέντρα Facebook Twitter

 

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γούπι Γκόλντμπεργκ: Κατηγορείται ότι είπε ψέματα για το ζαχαροπλαστείο που δεν την εξυπηρέτησε για «πολιτικούς λόγους»

It's Viral / Γούπι Γκόλντμπεργκ: Κατηγορείται ότι είπε ψέματα για το ζαχαροπλαστείο που δεν την εξυπηρέτησε για «πολιτικούς λόγους»

Η ηθοποιός είχε εικάσει στον «αέρα» ότι ένα ζαχαροπλαστείο δεν την εξυπηρέτησε λόγων των πολιτικών θέσεων της, όμως τώρα η ιδιοκτήτρια του κατηγορεί την Γκόλντμπεργκ για δυσφήμιση
LIFO NEWSROOM
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ τραγούδησε τον απόλυτο ύμνο των club για την επέτειο γνωριμίας με τη γυναίκα του

It's Viral / Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ τραγούδησε τον απόλυτο ύμνο των club για την επέτειο γνωριμίας με τη γυναίκα του

Ο ισχυρός άνδρας της Meta ηχογράφησε τη δική του εκδοχή ενός δημοφιλούς ραπ τραγουδιού, που ακουγόταν στο παρασκήνιο όταν γνώρισε τη σύζυγό του, σε άλλη μία ιδιόμορφη επίδειξη αγάπης προς αυτή
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Αν οπως λετε ο ενας απο τους δυο κατα καιρους βαριεται (και αυτος δεν ειναι παντα ο αντρας) συμφωνουμε. Το θεμα ειναι πως η αναρτηση αναπαραγει το κλασικο "η γκομενα σερνει τον γκομενο στα μαγαζια".
μπλα, μπλα, μπλα... οι άντρες βαριούνται τα ψώνια, και οι γυναίκες τους τους σέρνουν στα μαγαζιά... δεν έχετε βαρεθεί την αναπαραγωγή αυτών των ηλίθιων και σεξιστικότατων στερεοτύπων; Ντροπή στη λάιφο για την δημοσίευση αυτήν. Δεν ξέρω τι άλλο να πω, απλώς βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια. Οι γυναίκες γουστάρουν να ψωνίζουν, οι άντρες όχι. Τι μ@@κίες είναι αυτές; Τόσο καιρό κάνουμε λόγο για τη media mark και τον γερμανό που αναπαράγουν τα ίδια στερεότυπα. Δεν περίμενα από εσάς όμως να το κάνετε εξίσου έντονα. Τι να πω πια; Ελλάδα 2013 και ακόμα στηρίζουμε τους ηλίθιους αυτούς ρόλους. Ντροπή, δεν έχω τίποτα άλλο να πω. Περιμένω να σκεφτείτε καλύτερα την ανάρτηση.
Σελίδα 65 --> http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_OFFPUB/KS-58-04-998/EN/KS-58-04-998-EN.PDFhttp://www.dailymail.co.uk/femail/article-2356781/Men-bored-just-26-MINUTES-shopping--women-2-hours.htmlΜου πήρε κυριολεκτικά λιγότερο από λεπτό να τα βρω. Θα σου δώσω ένα δίκιο αν διαμαρτυρηθείς για την αξιοπιστία τους, γιατί όταν η ερώτηση είναι αν βαριέσαι τα ψώνια ακριβώς επειδή το στερεότυπο είναι αυτό κάποιες απαντήσεις θα τείνουν προς την βαρεμάρα, ενώ στην πραγματικότητα δεν θα ίσχυε αυτό. Δεν ξέρω αν υπάρχει έρευνα που τεχνιέντως να εκμαιεύει τελικά κάποιο σωστό αποτέλεσμα (η έρευνα να έχει υποτίθεται άλλο θέμα και τελικά το ζήτημα της βαρεμάρας να εξάγεται συμπερασματικά από συνδυασμό ερωτήσεων, ώστε οι απαντήσεις να είναι ακριβέστερες), ωστόσο η εντύπωσή μου είναι ότι εκτός αν υπάρχει κοινό ενδιαφέρον προφανώς το ήμισυ του ζευγαριού θα βαριέται.
Αυτο που οποιαδηποτε διαφορα αναμεσα στις συνηθειες αντρων και γυναικων το μεταφραζουμε σε "σεξιστικο στερεοτυπο" ειναι τελειως αφελες. Κι εγω απολαμβανω να καθομαι στο Πλαισιο και να χαζευω καθε καρτα γραφικων, να δοκιμαζω καθε μια κονσολα που εχει διαφορετικο παιχνιδι και μια μια της τηλεορασεις δοκιμαζοντας ολα τα 3D γυαλια κανοντας συγκρισεις. Δεν περιμενω απο την κοπελα μου να δειξει κατανοηση σε αυτο. Θα βαριεται και με το δικιο της. Αρα κι εγω οταν θα ειμαι σε ενα μαγαζι με χιλια δυο ρουχα που θα τα δοκιμασει ολα και δεν θα παρει τιποτα, εχω καθε δικαιωμα να περιμενω στον αναπαυτικο καναπε στην εξοδο παιζοντας angry birds στο κινητο.