Υπάλληλος καφετέριας κάνει την πιο τρυφερή κίνηση σε πελάτη χωρίς ακοή

Υπάλληλος καφετέριας κάνει την πιο τρυφερή κίνηση σε πελάτη χωρίς ακοή Facebook Twitter
0

Το μόνο που ήθελε ήταν να τον κάνει να νιώσει όπως όλοι οι άλλοι πελάτες του καφέ στο οποίο κάθε πρωί έκανε την παραγγελία του. Ο λόγος για μία υπάλληλο σε καφέ της αλυσίδας Starbucks, η οποία καθημερινά δεχόταν τις παραγγελίες ενός κωφού πελάτη και αποφάσισε να κάνει κάτι πραγματικά συγκινητικό και πολύ πολύ ανθρώπινο.

Την ώρα που ο ibby Piracha έκανε την παραγγελία του, εκείνη του έδωσε ένα σημείωμα που έγραφε τα εξής: «Μάθαινα νοηματική, μόνο και μόνο για να έχετε την ίδια εξυπηρέτηση, όπως όλοι οι υπόλοιποι πελάτες». Ο νεαρός συγκινημένος μετά την κίνηση της υπαλλήλου «ανέβασε» το σημείωμα της στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.

Oh, I gotta love this place. Starbucks woman cashier, she wrote it to me and she knew I am deaf. I am surprised she...

Δημοσιεύτηκε από Ibby Piracha στις Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2016

«Μου είπε ότι ξεκίνησε να μαθαίνει νοηματική μέσα από το YouTube, γιατί πολλοί πελάτες με προβλήματα ακοής όπως εγώ της έδιναν τις παραγγελίες τους γραπτώς. Συγκινήθηκα για την καλή της πρόθεση να μάθει νοηματική για εμάς. Δείχνει σεβασμό στους κωφούς και είναι μια πραγματική έμπνευση ως άνθρωπος», είπε ο νεαρός Piracha στο ABC News.

Φυσικά, υπήρξε και δήλωση του περήφανου εργοδότη της κοπέλας που προχώρησε σε αυτή την όμορφη κίνηση. «Είμαστε περήφανοι για την πρωτοβουλία που πήρε. Αγαπάμε τις ιστορίες πραγματικής επικοινωνίας των υπαλλήλων μας με τους πελάτες», είπε χαρακτηριστικά.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ