Μετά από ένα τετράωρο ή πεντάωρο σόου που απευθυνόταν στον κατώτατο κοινό παρονομαστή των τηλεθεατών, ξαφνικά η Ρούλα τελείωσε το σόου με δυο πινελιές ποιότητας, τα ξημερώματα, τότε που ήξερε ότι κανείς δεν θα τα δει.
Παρουσίασε με βίντεο ένα επιφανειακό, μικρό αφιέρωμα στην τέχνη του Βαγγέλη Παπαθανασίου, αλλά λίγο νωρίτερα συνομίλησε με τον μετρ του τρόμου, το σκηνοθέτη Τζον Κάρπεντερ που ήρθε στην Αθήνα για συναυλίες.
Απ' την αρχή φαίνεται κάτι περίεργο, όμως σύντομα καταλαβαίνεις ότι η "ζωντανή" συνέντευξη είναι όπως εκείνες που ο Αυτιάς έβαζε σε κασέτα τον Ψωμιάδη και έκανε ότι μιλούσε μαζί του.
Οι ερωτήσεις της Ρούλας είναι χρονομετρημένος για να συμπέσουν με τις απαντήσεις του Κάρπεντερ που παιζόταν από βίντεο, ο Κάρπεντερ απαντούσε σχεδόν πριν τελειώσει η Ρούλα (και πριν φυσικά ολοκληρωθεί η μετάφρασή του), η μεταφράστρια έχει ένα ακατανόητα παρεϊστικο ύφος και πετάει διάφορες χαριτωμενιές, η Ρούλα τον ρώτησε από ποιον ήρωά του θέλει να δολοφονηθεί. Τέτοια πράγματα...