Την παραπάνω αφίσα είδα τον Ιούλιο σε αρκετούς δρόμους του Λονδίνου.
«Απλά ψιλοθέλω να ακούω Lany» είναι η ελεύθερη μετάφραση, και φυσικά ελάχιστοι ξέρουν τι είναι Lany. Οι περισσότεροι προσπερνούν, κάποιοι μπορεί να ψάξουν επί τόπου στο κινητό τους τι σημαίνει η φράση.
Κι εγώ -που δεν είχα ίντερνετ γιατί ήμουν τουρίστας χωρίς roaming- έβγαλα φωτογραφία για να θυμηθώ να ψάξω αργότερα. Και τώρα, κανά μήνα αργότερα, βρήκα τη φωτογραφία ανάμεσα στις άλλες και, τελικά, ψιλοάκουσα κι εγώ Lany.
Είναι τρεις τύποι απ' το Los Angeles, που παίζουν dream pop (το People περιγράφει τη μουσική τους ως Alt-Pop Electronic).
Το όνομά τους βγήκε απ' το συνδυασμό του Λος Άντζελες με τη Νέα Υόρκη (LA - NY) και φτιάχτηκαν πριν δυο χρόνια. Έβγαλαν μερικά ep χωρίς τρομερή επιτυχία, αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει τώρα. Πριν μερικούς μήνες υπέγραψαν με την μεγάλη δισκογραφική εταιρία Polydor και απ' ό,τι είδα τις προάλλες έβγαλαν και νέο βίντεοκλίπ.
Ένα απ' τα πρώτα πράγματα που αποφάσισε να κάνει η Polydor για να τους αξιοποιήσει ήταν να επανακυκλοφορήσει κάποια τραγούδια τους (μαζί με δυο νέα) στο καινούργιο τους ep που λέγεται KINDA.
Έτσι, η διαφημιστική τους καμπάνια αναφέρει μεν και τον τίτλο του ep και τον τίτλο του συγκροτήματος, αλλά δε δίνει περισσότερες πληροφορίες. Μπορεί να παίζουν χέβι μέταλ ή όπερα, ραπ ή τζαζ - δεν το ξέρεις μέχρι να τους ψάξεις και να αποφασίσεις ότι θέλεις να τους ψιλοακούσεις κι εσύ, έστω για μία και μοναδική φορά.
Ούτε φάτσες, ούτε περιγραφές, ούτε τίποτα. Η νέα τάση στο μάρκετινγκ είναι να προσπαθούν με κάθε τρόπο να σου κινήσουν την περιέργεια.