ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

To πολυσυζητημένο σκίτσο για όσους δικαιολογούν τις πράξεις των Τζιχαντιστών

To πολυσυζητημένο σκίτσο για όσους δικαιολογούν τις πράξεις των Τζιχαντιστών Facebook Twitter
23

Πολλοί σήμερα μοιράστηκαν αυτό το (αμφιλεγόμενο για κάποιους) σκίτσο, που έχει μαζεμένες όλες τις δικαιολογίες και το αυτομαστίγωμα των Δυτικών που φοβούνται να καταδικάσουν τους εξτρεμιστές, μη τυχόν και τους πουν ισλαμοφοβικούς.

«Μη ξεχνάτε ότι εμείς οι Δυτικοί είμαστε υπεύθυνοι, η αποικιοκρατία φταίει, να μη γενικεύουμε, να μη παίζουμε το παιχνίδι της ακροδεξιάς, να μη ρίχνουμε λάδι στη φωτιά, οι δράστες είχαν ψυχολογικά προβλήματα, εμείς τους στείλαμε όπλα, ήταν μια μεμονωμένη περίπτωση, το σύστημα φταίει.»

Στην πραγματικότητα, οι Τζιχαντιστές έχουν δολοφονήσει συνολικά ΠΟΛΥ περισσότερους μουσουλμάνους, παρά «άπιστους». Δεν έχουν καν τη δικαιολογία πως χτυπάνε τους κακούς Δυτικούς (αν και το κάνουν ενίοτε). Χτυπάνε τους δικούς τους, στον ιδιότυπο εμφύλιό τους - ακόμα και στην Τουρκία, όλες οι επιθέσεις είχαν κατά κύριο λόγο θύματα Μουσουλμάνους.

Μπορεί να φταίει και το σύστημα ή η Δύση (αν και ο Κορνήλιος Καστοριάδης διαφώνησε με εξαιρετικά απολαυστικό τρόπο), όμως έχει παραγίνει το κακό. Στρέφοντας αλλού το βλέμμα ή υπερτονίζοντας δικαιολογίες -πόσω μάλλον θεωρίες συνωμοσίας- δεν βγαίνει άκρη. 

+ 6 σημερινά status update

  

Yannis Koutsomitis

 

Συγκλονίζει το νέο τρομοκρατικό κτύπημα στην Νίκαια με τους 84 νεκρούς και τους δεκάδες τραυματίες, έχοντας και έναν ιδιαίτερο συμβολισμό: Συνέβη την ημέρα που απλοί άνθρωποι γιόρταζαν την επέτειο της εξέγερσης του γαλλικού λαού κατά της τυραννίας.

Ακόμη είναι σχετικά νωρίς για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για την ιδεολογική ταυτότητα του κτυπήματος, αν και είναι πολλές οι ενδείξεις ότι πρόκειται για άλλο ένα στυγερό τρομοκρατικό έγκλημα του Ισλαμικού Κράτους. Ο δράστης ήταν Τυνησιακής καταγωγής και είχε ποινικό παρελθόν, χωρίς όμως όπως φαίνεται να έχουν καταγραφεί σχέσεις του με τρομοκρατικά δίκτυα.

Η πραγματικότητα όμως είναι ότι πρέπει να αναμένουμε στο επόμενο διάστημα έξαρση των επιθέσεων του Ισλαμικού Κράτους.

Οι λόγοι είναι αρκετοί:

- Το ΙΚ βρίσκεται σε υποχώρηση στο Ιράκ και τη Συρία και έχει απόλυτη ανάγκη να επιδεικνύει διαρκώς την τζιχαντιστική του ηγεμονία για να συνεχίσει να κρατά υψηλό το ηθικό των πιστών του.

- Ο κλοιός γύρω από τα εδάφη που ελέγχει το ΙΚ στο Ιράκ και τη Συρία έχει αρχίσει να κλείνει ασφυκτικά και είναι πλέον πολύ δύσκολη η μετακίνηση από και προς τις περιοχές του ΙΚ. Αυτό έχει ως συνέπεια αρκετοί επίδοξοι τζιχαντιστές να επιλέγουν να δράσουν σε άλλες χώρες διότι απλά είναι δύσκολο να περάσουν μέσα στο Ιράκ και τη Συρία.

- Η συνεχής υποχώρηση του ΙΚ εντείνει τις εσχατολογικές δοξασίες στις τάξεις των τζιχαντιστών και τους δημιουργεί αυξανόμενη πίεση να δράσουν για “να προλάβουν την Ημέρα της Κρίσεως”.

Έχω γράψει και σε προηγούμενα άρθρα ότι το φαινόμενο του Ισλαμικού Κράτους αποτελεί μια ιδιαίτερη κατηγορία του τζιχαντισμού, καθώς συνδυάζει το ιδεολογικό υπόβαθρο της σύγκρουσης των πολιτισμών (όπως και πολλές άλλες τζιχαντιστικές οργανώσεις) με μια ιδιαίτερη σεχταριστική αντίληψη περί Τέλους του Κόσμου και Ημέρας της Κρίσεως που πλησιάζουν (Yawm ad-Dīn), την οποία όμως δεν έχουν σε αυτό το βαθμό παρεμφερείς τζιχαντιστικές οργανώσεις όπως η Αλ Κάιντα.

Σε αυτό το πλαίσιο, αναλύσεις του τύπου “οι παρεμβάσεις της Δύσης προκάλεσαν τη δημιουργία του Ισλαμικού Κράτους” είναι πολύ ρηχές και βασικά πανάσχετες ως προς το συγκεκριμένο φαινόμενο. Υπάρχουν άλλα σχήματα εντός του τζιχαντισμού που όντως έχουν επηρεαστεί βαθειά από τις δυτικές παρεμβάσεις στη Μέση Ανατολή. Απλά, το ΙΚ έχει μια δική του εσχατολογική ανάγνωση της Ιστορίας που είναι σε μεγάλο βαθμό ανεξάρτητη από τα γεγονότα του 20ού αιώνα στη Μέση Ανατολή.

 

 

Leonidas Antonopoulos:

 

Ο στόχος δεν είναι οι αλλόθρησκοι. Είναι αυτό που η Γαλλία συμβολίζει: την αστική επανάσταση, το κοσμικό κράτος, το πείραμα της πολυπολιτισμικότητας, τις ατομικές ελευθερίες. Θέλουν να πιστέψουμε ότι όλα αυτά είναι μια αποτυχία, μια ήττα που θα τη διεκπεραιώσουν στο όνομα ενός άλλου τρόπου ζωής που είναι δια της βίας εφικτός. 

Η μεγαλύτερη μας ήττα όμως είναι το δίλημμα: Περισσότερη ασφάλεια ή περισσότερες ελευθερίες;

 

 

Χρήστος Α. Χωμενίδης:

 

Τα δάκρυα δεν ωφελούν. Οι μεσίστιες σημαίες ελάχιστα τιμούν τη μνήμη των θυμάτων. Υπάρχει ένα κράτος, το οποίο ανενδοίαστα ευαγγελίζεται την καταστροφή της Δύσης.

Ισοπεδώστε το Isis. Σβήστε το από τον χάρτη.

Απαγορέψτε διά ροπάλου κάθε άμεση ή έμμεση προπαγάνδα του τζιχάντ. Διαλύστε τις θρησκευτικές κοινότητες που λειτουργούν ως κλειστοί θύλακες, με δικά τους ήθη και νόμους. Κάνετέ το σαφές στον οποιονδήποτε πως για να γίνει ανεκτός ανάμεσά μας πρέπει να αποδέχεται μέχρι κεραίας τα ανθρώπινα δικαιώματα, τη δημοκρατία, την αποχή από τη βία.

Εάν δεν αντεπιτεθεί σήμερα, σαρωτικά, κεραυνοβόλα η Δύση, αύριο θα είναι αργά.-

 

 

Kostas Zafeiriou:

 

Υπάρχει τεράστιο περιθώριο για να γίνει το καλό εκεί έξω. Ακόμη και στην καρδιά του πιο σκληροπυρηνικού φασίστα, υπάρχει ένα παιδί που τρέμει και ουρλιάζει στο σκοτάδι. 

Έχοντας μελετήσει, ζήσει και χωνέψει το ''πρόβλημα'' εδώ και καιρό, καταλήγω ξανά και ξανά στον έναν και μοναδικό πυρήνα του. Όσο έχεις ανθρώπους (οποιασδήποτε δοξασίας και οποιασδήποτε φυλής ή φύλου) που πιστεύουν πως ό,τι κάνουν δικαιοδοτείται από κάποια ανώτερη δύναμη (Αλλάχ, Χριστός, τεράστιο μπαλονοτέρας στον ουρανό, πίστη, ιδεολογία κλπ) καλοί άνθρωποι θα λούζονται στο φως της βεβαιότητας και θα τυφλώνονται. Αυτό γινόταν, γίνεται και θα γίνεται για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα. Όσο αφήνουμε διάφορες αφηρημένες αφηγήσεις να γίνονται προεκτάσεις των αδυναμιών μας και των φυσικών μας περιορισμών, τα προβλήματα θα είναι για πάντα τα ίδια και θα μας κάνουν να οπισθοδρομούμε. Σκοτώστε τη βεβαιότητα. 

Η βεβαιότητα είναι κακό πράγμα.

 

 

γεώργιος παπανικολάου:

 

Ήμουν και γω στη Νίκαια

 

Ήταν λίγο μετά το μεσημέρι μιας Τετάρτης του Μαιού όταν προσγειωθήκαμε στο αεροδρόμιο της Νίκαιας. Όταν φτάνεις μεσημέρι στο τέλος της Άνοιξης έχεις το προνόμιο να δεις από ψηλά αυτή την εξαιρετική ακτή που οι Γάλλοι ονομάζουν Cote d’Azur και εμείς Γαλλική Ριβιέρα. Βλέπεις τις Κάννες, το Σεντ Τροπέζ, το Μονακό και φυσικά τη Νίκαια που είναι και το αστικό κέντρο της περιοχής.

Αν θες να πας στο Μονακό από την Ελλάδα, πρέπει να πας μέσω Νίκαιας. Για κάποιο λόγο έπρεπε να είμαι στο Μόντε Κάρλο την επόμενη μέρα. Νωρίς το απόγευμα φτάσαμε στο ξενοδοχείο και όσο κι αν είσαι κουρασμένος από την πτήση, η πόλη αυτή σε καλεί να την ζήσεις. Γλυκιά θερμοκρασία, ωραίο μεσογειακό φως και ένα ευχάριστο θαλασσινό αεράκι. Ταξί και βουρ για το κέντρο. Που πάμε, μα φυσικά στη Promenade des Anglais, την παραλιακή λεωφόρο με τα περιβόητα ξενοδοχεία όπως το Negresco, το Le Royal και πολλά άλλα. Ονομάστηκε των Άγγλων γιατί αυτοί ήταν που χρηματοδότησαν την κατασκευή της αφού μια πλούσια αγγλική κοινότητα ζούσε εκεί από τον 19ο αιώνα.

Στο τέλος της λεωφόρου βρίσκεται το κέντρο της πόλης, με τους μεγάλους πεζόδρομους και τα παλιά, υπέροχα κτήρια που δίνουν τοχρώμα της παλιάς πόλης. Εκεί καθήσαμε για φαγητό σε ένα από τα διάσημα ιταλικά εστιατόρια του κέντρου. Μα καλά, ιταλικά εστιατόρια στην πιο τουριστική περιοχή της χώρας με την διασημότερη κουζίνα του κόσμου; Και όμως, σχεδόν όλα είναι ιταλικά με τεράστιες πίτσες και μακαρονάδες θαλασσινών που σερβίρονται σε πιατέλες. Βλέπεις η Ιταλία είναι 35 χιλιόμετρα μακριά αλλά αυτό που σου κάνει εντύπωση στην πόλη είναι ακριβώς αυτή η πολυπολιτισμικότητα, πέρα από τις εκαντοτάδες χιλιάδες των τουριστών που επισκέπτονται την Cote d’Azur, κάθε χρόνο, ζουν μόνιμα εκεί πάνω από 100.000 άνθρωποι από 150 εθνικότητες.

Στο γεμάτο εστιατόριο ακούς από κάθε τραπέζι διαφορετική γλώσσα, από πολυλογάδες Ισπανούς μέχρι αθόρυβους Γιαπωνέζους. Δεν βλέπεις όμως άραβες να τρώνε δίπλα σου, αυτούς θα τους δεις μόλις σηκωθείς και πας μια βόλτα. Θα δεις αραβικής και αφρικανικής καταγωγής ανθρώπους να περιμένουν στη στάση του λεωφορείου, να ψωνίζουν στο μανάβικο, να κάνουν ποδήλατο στον υπέροχο, τεράστιο πεζόδρομο. Θα τους δεις και θα καταλάβεις ότι δεν είναι τουρίστες, είναι άνθρωποι που ζουν εκεί, οι περισσότεροι Γάλλοι πολίτες αλλά εμφανώς διαφορετικοί, κάποιος θα έλεγε αταίριαστοι, είτε από επιλογή, είτε από αδυναμία.

Ένας από αυτούς ήταν και ο οδηγός του φορτηγού που σκότωσε 84 (για την ώρα) ανθρώπους την ώρα που ανυποψίαστοι έβλεπαν το σόου με τα πυροτεχνήματα για τον εορτασμό της ημέρας της Βαστίλης, της εμβληματικής γιορτής της Γαλλικής επανάστασης. Είναι μια υψηλού συμβολισμού και ακόμη υψηλότερης ανανδρίας πράξη να σκοτώνεις τυφλά απροστάτευτους ανθρώπους. Δεν ξέρω τι σκόπευε να πετύχει ο δράστης, ούτε που βρήκε τόσο μίσος. Αυτό που ξέρω είναι ότι θα ξαναπάω στη Νίκαια και δεν θα ξανακάνω το λάθος να μην φάω εκείνη την τεράστια κρεμ καραμελέ που δεν παράγγειλα εκείνο το βράδυ.

 

 

Dimitris Papadimitriadis:

 

Αυτή η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ λειτουργεί σαν πυραμίδα. Τα βασικά και οργανωμένα χτυπήματα είναι πάντα θεαματικά για να έλκουν δημοσιότητα, με την επιδίωξη ότι η μεγάλη προβολή όχι μόνο συνταράσσει, αλλά εμπνέει και κινητοποιεί τα επόμενα. Δημιουργεί τα απαραίτητα πρότυπα για την ακούσια επιστράτευση μαρτύρων.

Χωρίς λύσεις η συχνότητα αυξάνεται γιατί οι επιχειρήσεις αυτονομούνται σιγά σιγά, για να μη πω ότι γίνονται αυθόρμητες. 

Έχω τη γνώμη ότι χρειάζεται συννενόηση της Δύσης με το Ισλάμ. Διαπραγμάτευση πόρων και παύση των στρατιωτικών επιχειρήσεων της Δύσης, με σκοπό την ιδεολογική παρέμβαση από την κορυφή της πυραμίδας.

Αλλά αμφιβάλλω ότι θα βρεθεί ένας "Γκορμπατσώφ" στον ISIS... Κι έπειτα, ο φόβος κι ο τρόμος ίσως εξυπηρετούν πολιτικά όλες τις πλευρές αυτή την εποχή. Επομένως, καλά κρασιά συμπολίτες του κόσμου.

 

23

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

10 σχόλια
"Έχω τη γνώμη ότι χρειάζεται συννενόηση της Δύσης με το Ισλάμ. Διαπραγμάτευση πόρων και παύση των στρατιωτικών επιχειρήσεων της Δύσης Πηγή: www.lifo.gr"καλα αυτο ειναι τελειως χαζο. δεν εχει παρει ειδηση οτι οι μεγαλυτεροι εχθροι του ισις δεν ειναι οι δυτικοι αλλα οι σιιτες μουσουλμανοι.να συνενοηθουμε ρε παιδια. να μπορουν να τους τηγανιζουν, καινε, ελευθερα.
Η Ελλάδα και η Βουλγαρία είχαν ανέκαθεν πολύ μεγάλες μουσουλμανικές μειονότητες και ποτέ δεν γνωρισαμε ισλαμιστική τρομοκρατία. Η Γαλλία και η Βρετανία έχουν μεγάλους αριθμούς μουσουλμάνων μεταναστών για πάνω από έναν αιώνα πριν ξεκινήσει η ισλαμιστική τρομοκρατία. Πρέπει να υπάρξει στο μυαλό μας ΑΠΟΛΥΤΗ αποσύνδεση του Ισλάμ και της τρομοκρατία,, διότι απλώς δεν έχουν απολύτως καμμία σχέση ιστορικά. Οι τρομοκράτες αυτοί δεν είναι καν μουσουλμάνοι, καθώς παραβιάζουν μια σειρά από θρησκευτικές υποχρεώσεις του Ισλάμ, όπως η ελεημοσύνη, ο σεβασμός στον ξένο επισκέπτη και στον διπλωμάτη, η απαγόρευση της δουλείας, ο μη βιασμός γυναίκας που δεν είναι η σύζυγος (δυστυχώς είναι αλήθεια ότι σύμφωνα με το Κοράνι η σύζυγος δεν έχει δικαίωμα να αρνηθεί το σεξ στον άνδρα της, αλλά ο βιασμός της γυναίκας παραμένει έγκλημα), η καταδίωξη πιστών σε μονοθεϊστικές θρησκείες, ο βίαιος εξισλαμισμός, η επίσκεψη στην Μέκκα και πολλά άλλα.
@thegrammarnaziΩ ναι, ας χώσουμε το κεφάλι μας βαθιά στην άμμο και ας αγνοήσουμε όλα τα εδάφια του Κορανίου που καλούν τους πιστούς σε επιθετική συμπεριφορά εναντίον των "απίστων"...
Ο Σαμ χάρις στο "Τέλος της Πίστης" λύνει όλες τις απορίες για το πόσο τερατώδες πράγμα είναι η ισλαμική ιδεολογία. Ειμαι τυχερός που το διάβασα πριν από καμιά δεκαετία και γλύτωσα από όλες τις βλακίες που θα σκεφτόμουν για να εξηγήσω όλο αυτό το χάος...
Προφανώς δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι τρομοκράτες. Προφανώς δεν είναι η πλειοψηφία τους.Προφανώς δεν είναι ούτε καν ένα σημαντικό ποσοστό του μουσουλμανικού πληθυσμού.ΟΜΩΣ : - Δεν παύει ο αριθμός των εξτρεμιστών μουσουλμάνων/τζιχαντιστών να είναι υπερβολικά μεγάλος σε σχέση με τυχόν εξτρεμιστές άλλων θρησκειών (για τους τζιχαντιστές ο αριθμός υπολογίζεται σε τουλάχιστον 100.000)- Δεν παύει να υπάρχει ένα σεβαστό ποσοστό των μουσουλμάνων που θα επικροτούσαν βίαιες ενέργειες για την προστασία της θρησκείας τους. Έρευνα του 2005 έδειξε σημεία και τέρατα (http://www.pewglobal.org/2006/05/23/where-terrorism-finds-support-in-the-muslim-world/), με τελικό αποτέλεσμα αναγωγής στον συνολικό μουσουλμανικό πληθυσμό, 25% υποστήριξη εξτρεμιστικών ενεργειών το 2005 (https://sites.google.com/site/islamicthreatsimplified/home/how-many-muslims-are-there-how-many-are-jihadis)Ακόμα και αν τα ποσοστά έχουν πέσει από τα επίπεδα αυτά, αποκλείεται να έχουν περιέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα (ιδίως όταν η τρομοκρατία έχει αυξηθεί σε σχέση με το 2005 και υπάρχει πλέον και ο ISIS).Κάποιος αναγνώστης σε άλλο post μου παρέθεσε τα παραδείγματα του Μπρεβικ και του γερμανού πιλότου που έριξε το αεροπλάνο στις Άλπεις με τη λογική ότι "ορίστε, αυτά δεν τα έκαναν μουσουλμάνοι". Όσοι υιοθετούν αυτήν την συλλογιστική παραβλέπουν ότι το μόνο κοινό του Μπρέβικ και του γερμανού πιλότου ήταν ότι είναι/ήταν χριστιανοί (αν τελικά είχαν καν το κοινό αυτό).Το έκαναν λοιπόν για χάρη της θρησκείας τους; Όχι. Είναι απολύτως λογικό τόσο ο Μπρέβικ όσο και ο γερμανός να είναι χριστιανοί, γιατί η Νορβηγία έχει 82% χριστιανούς και η Γερμανία 61% (με μεγάλο ποσοστό άθεων). Επομένως, ο τρελάκιας (ή φασίστας) που βρέθηκε από αυτές τις δυο χώρες προερχόταν από την μεγάλη πλειοψηφία. Ήταν απολύτως λογικό στατιστικά να είναι και οι δυο χριστιανοί και αυτό το ΜΟΝΟ κοινό σημείο που είχαν (αν το είχαν και αυτό, όπως είπα), ήταν συμπτωματικό (με μεγάλες πιθανότητες να συμβεί).Αντίθετα, στην Γαλλία οι μουσουλμάνοι είναι το 7%, αλλά παρόλα αυτά συνεχώς μουσουλμάνοι διαπράττουν τρομοκρατικές πράξεις (ενώ το λογικό στατιστικά θα ήταν να τις διαπράττουν χριστιανοί), ενώ το μακελειό του Ορλάντο το έκανε πάλι μουσουλμάνος, όταν οι μουσουλμάνοι αντιπροσωπεύουν μόνο το 1% των Αμερικάνων.Δεν χρειάζεται καν να αναφερθώ σε ένα σωρό άλλες περιπτώσεις. Κοντολογίς φαίνεται καθαρά ένα μοτίβο της θρησκευτικής προέλευσης των εγκλημάτων τρομοκρατίας. Δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι τρομοκράτες, αλλά έχουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό τρομοκρατών στις τάξεις τους και είναι περισσότεροι μουσουλμάνοι διατεθειμένοι να υποστηρίξουν αυτούς, άμεσα ή έμμεσα. Αυτή είναι η απλή, αναντίρρητη αλήθεια, τι να κάνουμε δηλαδή; Όλα τα υπόλοιπα είναι προς κατανάλωση πολιτικής ορθότητας.
Δεν υπάρχουν λόγια για τη φρικαλεότητα αυτών των άνανδρων και αναίτιων μαζικών δολοφονιών.Ωστόσο καμιά φορά - καλή ώρα - βλέπεις σχόλια και γραφόμενα που δε μπορείς να μη σχολιάσεις και συ με τη σειρά σου (καλώς ή κακώς).1. Κύριε Δημοκίδη, το θέμα δεν είναι αν έχουν σκοτώσει πιο πολλούς "δικούς τους" ή χριστιανούς - σκοτώνουν τυφλά και μαζικά, θερίζουν ανθρώπινες ζωές και αυτό είναι το σημείο στο οποίο πρέπει να σταθούμε.2. Status Update Κου Κουτσομύτη:Διατύπωση γνώμης με γεγονότα και επιχειρήματα - το αναζωογονητικό κομμάτι του ιντερνετ.3. Status Update Κου Αντωνόπουλου:Δεν το καταλαβαίνω αυτό το υποκειμενικό δίλημμα που τίθεται και μάλιστα ως "γκλομπάλ".Γιατί δηλαδή περισσότερη ασφάλεια ισούται με περιορισμό της ελευθερίας; Αν κάποιος είναι νομοταγής και δε σχεδιάζει να δολοφονήσει κανένα συνάνθρωπό του, γιατί να περιοριστεί από νόμους και ελέγχους που έχουν στόχο να εμποδίσουν τέτοιες εγκληματικές ενέργειες;4. Status Update Κου Χωμενίδη:Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι κρίνοντας από ένα πρόσφατο άρθρο σχετικά με το μονιτορινγκ σχολίων στη λάιφο, αυτό το Update μάλλον θα κοβόταν!! Φαντάζομαι πολλοί θα το βρουν επιθετικό, ρατσιστικό και βίαιο... Αλήθεια, πόσοι μπορούν να παραμένουν δήθεν Γκάντι μετά από όλα αυτά που συμβαίνουν; Είναι τραγικό το πώς η βία γεννά βία, αλλά ακόμη πιο πολύ το πόσο απαραίτητη γίνεται καμιά φορά ως μοναδικό μέσο αντεπίθεσης.5. Status Update Κου Ζαφειρίου:Κλασικό "για όλα φταίει η θρησκεία" συμπέρασμα.Η κάθε θρησκεία για κάποιους αποτελεί ένα μέσο πλύσης εγκεφάλου και χειραγώγησης απαίδευτων μαζών. Ο σκοταδισμός και η έλλειψη παιδείας είναι τα βασικά όπλα, καθώς και οι χαρακτήρες που πάσχουν από έλλειψη ηθικής.6. Status Update Κου Παπαδημητριάδη:Σοβαρά τώρα, βλέπετε τον Ισις συνεννοήσιμο, με λογική και με δημοκρατικές διαθέσεις διαλόγου;;;
Σχετικά με τη τρίτη παράγραφο, ο Benjamin Frankin είπε με απλά λόγια τι σημαίνει απώλεια ελευθερίας για λίγη ασφάλεια: " Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety." Δε ξέρω αν το έχετε πάρει χαμπάρι, αλλά μετά από κάθε τέτοιου είδους πράξεις, κάποιος νέος νόμος ψηφίζεται η μπαίνουν νέοι περιορισμοί στη ζωή μας. Είναι η εύκολη κίνηση από πλευράς της κοινωνίας για να περιορίσουν τις πιθανότητες επανάληψης. (που δε περιορίζονται, δυστυχώς) Αντ αυτού, θα ήταν πιό αποδοτικό να σηκωθεί όλη η κοινωνία και να δηλώσει "Αρκετά με εσάς" ώστε να περάσει στην αντεπίθεση μέχρι να εκμηδενίσει την απειλή. Δε θα είναι ανώδυνο, αλλά και στο παρελθόν αναγκάστηκαν ελεύθεροι άνθρωποι να αντισταθούν σε ζωτικό κίνδυνο. (π.χ. Ναζιστική Γερμανία) Τι δε καταλαβαίνετε;
Σας ευχαριστώ για την απάντηση Εγκέλαδε και εκτιμώ δεόντως το θεωρητικό και φιλοσοφικό νόημά της.Ωστόσο, στην πράξη, ποια είναι η συγκεκριμένη πρόταση προς εφαρμογή που ακολουθεί το νόημα ενός 'τσιτάτου' (όσο σοφό και αν ακούγεται);Αντισταθείτε διανοητικά και θεωρητικά; Προτάξτε το πνεύμα, τα στήθη σας και τριαντάφυλλα απέναντι σε βόμβες, όπλα και ανθρώπους που δε διστάζουν να τα χρησιμοποιήσουν;Ή προσπαθήστε - κατά το δυνατόν - να προλάβετε τέτοιες τρομοκρατικές ενέργειες;Με εξονυχιστικούς ελέγχους και ναι, όπου χρειάζεται, απαγορεύσεις;Δείτε τις ταξιδιωτικές μας συνήθειες, για παράδειγμα, μετά την 11η Σεπτεμβρίου.Ναί, όλα αλλάξαν δραματικά, οι έλεγχοι και τα μέτρα ασφαλείας γίναν πολύ πιο αυστηρά, αλλά πόσα παρόμοια περιστατικά γλιτώσαμε παγκοσμίως;Και όλοι μας συνεχίσαμε να ταξιδεύουμε.Δεν είναι ιδανικό, δεν τρελαινόμαστε, αλλά εκεί οδηγηθήκαμε για την αυτοπροστασία μας.Φυσικά και υπήρξαν άνθρωποι που με την καθημερινή τους δράση αντιστάθηκαν πρακτικά και συμβολικά στο Ναζισμό, αλλά αυτό συνέβη στο πλάι και παράλληλα με ολόκληρους στρατούς και οργανωμένες στρατιωτικές επιχειρήσεις που οδήγησαν σε 2 Παγκόσμιους - αναγκαστικά.Επίσης, οργανωμένα και νομότυπα επεβλήθησαν αναγκαστικά περιοριστικά μέτρα κατά της Γερμανίας από τους Συμμάχους μετά τον πόλεμο.Πείτε μου λοιπόν, πρακτικά, πώς θα περιοριζόταν η δική σας ελευθερία και του -επαναλαμβάνω - κάθε νομοταγούς και φιλειρηνικού πολίτη, με παραπάνω μέτρα ασφαλείας; Με το να μη δίνονται βίζες και υπηκοότητες σαν ψωμοτύρι και με το να γίνεται κι ένα μπακγκράουντ τσεκ σε όποιον βάζεις στον οίκο σου, βρε αδερφέ;Επίσης σκεφτείτε, ότι τα όποια περαιτέρω μέτρα ασφαλείας, είναι αντιδραστικά, με την έννοια ότι δημιουργούνται ως αντίδραση σε τέτοιες συνεχείς φρικαλεότητες. Οπότε αν θέλετε να κουνήσετε το δάχτυλο σε οποιονδήποτε, μάλλον θα έπρεπε να το κουνήσετε στους δολοφόνους που ευθύνονται για το γαϊτανάκι της βίας και την "απώλεια της ελευθερίας".
Εγκέλαδε ωραία τα λες μόνο που η τρομοκρατία ειναι δύναμη φύσει αντικοινωνική και περιθωριακή. Η κοινωνία δεν μπορεί να την απομονώσει γιατί ειναι ήδη απομονωμένη. Δεν είναι τυχαίο που η ''αντεπίθεση'' που λες συχνά αποκτά ακροδεξιό άρωμα και επίθεση εναντίον ομάδων δυνάμει τρομοκρατών (μουσουλμάνοι πχ) χωρίς σποτέλεσμα...
«Μη ξεχνάτε ότι φταίνε οι προκλήσεις της αριστεράς, η πολλή δημοκρατία και η πολιτική ορθότητα φταίει, να μη γενικεύουμε, να μη παίζουμε το παιχνίδι των αριστερών, να μη ρίχνουμε λάδι στη φωτιά, ο Μπρέιβικ είχε ψυχολογικά προβλήματα, εμείς τα έχουμε τα όπλα προς πώληση, ήταν μια μεμονωμένη περίπτωση, το σύστημα φταίει.»
Δεν είσαστε εσείς αλλά ο Αλλάχ που τους έσφαξε. Δεν είσαστε εσείς που τους χτυπήσατε: ο Αλλάχ τους χτύπησε για να μπορέσει Αυτός να ανταμείψει πλουσιοπάροχα τους πιστούς. Αυτός τα ακούει όλα και τα βλέπει όλα. Σίγουρα Αυτός θα συντρίψει τα σχέδια των άπιστων.(Κοράνιο, Τα λάφυρα). τι σχεση εχει οτι ειναι μουσσουλμανοι τα πιο πολλα θυματα των τζιχαντιστων;αφου κι αυτους τους θεωρουν αποστατες,οτι δεν ειναι τοσο πιστοι οπως εκεινοι...ναι δεν ειναι ολοι οι μουσουλμανοι δολοφονοι...εννοειται...ουτε ολοι οι χρυσαυγιτες ειναι δολοφονοι...ειναι και θεμα ανθρωπου...πχ υπαρχουν αθεοι μουσουλμανοι που δεν τα πιστευουν αυτα η ανθρωποι με παιδεια...αλλα πειτε μου με τετοιες ιδεες ποσο ευκολο ειναι να αφομοιωθουν η να συνυπαρχουν με τον τροπο ζωης της δυσης...δυσκολο...
Για να κάνει κάποιος κάτι τετοιο χρειαζεται η ΘΡΗΣΚΕΙΑ. Αν δεν πιστεύεις σε παραμύθια, δεν τελειώνεις τη ζωή σου μαζί με των άλλων. Είναι καιρός να τελειώνουμε με το παράλογο. ΔΕΝ το χρειαζόμαστε πια.
Η θρησκεία σίγουρα δεν είναι άσχετη, αλλά ακόμα και αν εξαλείφονταν όλες οι θρησκείες θα εξέλειπαν αυτά τα φαινόμενα (ή έστω είμαστε βέβαιοι ότι θα μειώνονταν); Δηλαδή οι καμικάζι των Ιαπώνων ή οι Ναζί του Άουσβιτς, ή οι κομμουνιστές του Πολ Ποτ κλπ ήταν βαθύτατα θρησκευόμενοι; Και γιατί από τις δεκάδες θρησκείες ανά τον κόσμο οι τρομοκράτες προέρχονται μόνο από μία; Εγώ π.χ. δε θέλω να καταργηθεί ο ινδουισμός και η γιόγκα, είμαι επικίνδυνος;
Οι απαντήσεις είναι προφανείς. Γιόγκα; Έλα τώρα...Οι περισσοτεροι ναζί ηταν πιστοί Χριστιανοί κλπ και πάει λέγοντας. Σιγουρα δε θα εκλείψουν όλες οι διαμάχες, σε πειράζει όμως να εκλείψουν οι προερχόμενες απ τις θρησκείες; (Και η οπισθοδρόμηση;)
Η θρησκεία σίγουρα δεν είναι άσχετη, αλλά ακόμα και αν εξαλείφονταν όλες οι θρησκείες θα εξέλειπαν αυτά τα φαινόμενα (ή έστω είμαστε βέβαιοι ότι θα μειώνονταν); Δηλαδή οι καμικάζι των Ιαπώνων ή οι Ναζί του Άουσβιτς, ή οι κομμουνιστές του Πολ Ποτ κλπ ήταν βαθύτατα θρησκευόμενοι; Και γιατί από τις δεκάδες θρησκείες ανά τον κόσμο οι τρομοκράτες προέρχονται μόνο από μία; Εγώ π.χ. δε θέλω να καταργηθεί ο ινδουισμός και η γιόγκα, είμαι επικίνδυνος;
Σωστος ο citellus οπως επισης να προσθέσω πως υπάρχει το λογικό, το παράλογο και το υπέρλογο... και επίσης η πατρότητα του μίσους μπορεί να ειναι θρησκευτική, φυλετική, ταξική κλπκλπ. Υπάρχουν δηλαδή πολλών ειδών ''παραμύθια'' τκτκ...