Η καλύτερη παρωδία της ημέρας, είναι το «Μπρούσκο: Το συντομευμένο σενάριο» δια χειρός Μαρίνου Νομικού. (Το εν λόγω τρολάρισμα δημοσιεύτηκε στη στήλη του στο κυπριακό περιοδικό TV Μανία.)
Πρέπει να πω ότι δεν έχω δει ποτέ τη σειρά, όμως διαβάζοντας το παρακάτω κείμενο ένιωσα σα να είχα δει στ' αλήθεια όλα τα επεισόδια. Όλα τα κλισέ των περισσότερων σαπουνοπερων είναι μαζεμένα, μαζί με εύστοχες παρατηρήσεις για τη χρήση κωμικών ηθοποιών ως comic relief που κατά τα άλλα δεν παίζουν ιδιαίτερο ρόλο στην υπόθεση...
Μπρούσκο: Το συντομευμένο σενάριο
Πώς θα ήταν η σειρά εάν οι συντελεστές της πάθαιναν κρίση ειλικρίνειας
ΣΚΗΝΗ 1:
Ο Αχιλλέας και η Μελίνα κάθονται αραχτοί στον καναπέ. Η Μελίνα είναι θυμωμένη μαζί του γιατί αυτός φλέρταρε με μια πρώην του.
ΜΕΛΙΝΑ: Μας έχουν απαγάγει, πυροβολήσει, κοντέψαμε να πνιγούμε και να γκρεμοτσακιστούμε και να’ μαι εδώ σαν τυπική γυναικούλα έτοιμη να τινάξω τον γάμο μας στον αέρα επειδή μίλησες με μια πρώην σου. Δεν πολυβγάζει νόημα έτσι;
ΑΧΙΛΛΕΑΣ (με απαθές ύφος): Ηρέμησε μωρό μου, δεν συμβαίνει τίποτα
ΜΕΛΙΝΑ: Με δουλεύεις;;; Είμαι έξω φρενών, έχω δηλώσει πως με έχει κουράσει η Κύπρος ρισκάροντας να με γλωσσοφάνε οι συμπατριώτες σου και να καταλήξω σαν τον Παντελίδη κι εσύ μου μιλάς μ αυτή την απάθεια λες και παραγγέλνεις πίτσα;
ΑΧΙΛΛΕΑΣ: Μα αγάπη μου, δεν είναι απάθεια, είναι η μία και μοναδική έκφραση που έχω ως ηθοποιός. Ας τηλεφωνήσω τώρα στον Κούλλη Νικολάου χωρίς προφανή λόγο πέρα από το ότι δεν έχουμε αρκετά λεφτά για εξωτερικά γυρίσματα
ΣΚΗΝΗ 2:
Ο Ματθαίος κάθεται στον καναπέ με τη Βαρβάρα Λάρμου
ΜΑΤΘΑΙΟΣ (απαντώντας το κινητό): Έλα αδερφέ μου. Τι άλλαξε από την προηγούμενη σκηνή όπου πάλι μιλούσαμε στο κινητό;
ΑΧΙΛΛΕΑΣ (με το ίδιο απαθές ύφος): Μπορεί να ακούγομαι σαν να διαβάζω φωναχτά την ετικέτα με τα συστατικά της κέτσαπ, όμως πρέπει να σε προειδοποιήσω ότι κινδυνεύει η ζωή σου
ΜΑΤΘΑΙΟΣ (κοιτώντας προς τη Λάρμου): Εντάξει μωρέ, ξέχασα κι εγώ μια φορά την επέτειό μας
ΑΧΙΛΛΕΑΣ: Μιλάω πολύ σοβαρά. Μπορεί να ακούγομαι με όλη τη ζωντάνια αεροσυνοδού κατά την επίδειξη των σωστικών μέσων όμως η αλήθεια είναι πως είμαι τρομοκρατημένος. Κάποιοι σε ψάχνουν...
ΜΑΤΘΑΙΟΣ: Αν είναι πάλι η Έλια Ιωαννίδου πες της ότι θα της δώσω και τα υπόλοιπα που της χρωστάμε..
ΑΧΙΛΛΕΑΣ: Όχι, όχι δεν είναι αυτή. Θα σου πω ποιοι είναι αλλά θ’ αλλάξει το πλάνο σε σένα για να μην ακουστώ. Εσύ φρόντισε να δείχνεις έκπληκτος
(Ο Ματθαίος μένει με ανοιχτό το στόμα και γουρλωμένα μάτια για κανένα δεκάλεπτο μέχρι να αλλάξει η σκηνή ή να καλέσει η Λάρμου τις πρώτες βοήθειες φοβούμενη εγκεφαλικό)
ΣΚΗΝΗ 3:
Τζόυς Ευείδη και Εβελίνα Παπούλια κάθονται και πάλι στη μοναδική καφετέρια/ταβέρνα/whatever που λειτουργεί στα Χανιά (και η οποία δείχνει να μην έχει άλλους πελάτες). Η Ευείδη κλασικά φωνάζει και χειρονομεί θυμίζοντας τις σκηνές της με τη Γιουλάκη στο “Ρετιρέ” μόνο που τώρα αυτή είναι η Γιουλάκη
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ: Το φανταζόσουν ρε συ φιλενάδα ότι θα καταλήγαμε comic relief σε χαλουμόπερα τρίτης διαλογής παίζοντας δεύτερο βιολί στον τύπο που κέρδισε το Dream Show 1; Παίξαμε σε “Δύο ξένους” και “Μεν και Δεν” for fuck’s sake!
ΔΑΦΝΗ (σκεπτική): Χμμ τι σε κάνει να το λες αυτο; Μήπως το γεγονός ότι σχεδόν ποτέ δεν έχουμε να κάνουμε με κάποια σοβαρή εξέλιξη της πλοκής αλλά έχει βγάλει ρόζους ο κώλος μας να καθόμαστε σε μια άδεια καφετέρια και να λέμε τι έγινε στα προηγούμενα σαν τις υπηρέτριες του Δράκου στη “Λάμψη”;
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ: Αμ όταν υποτίθεται ότι σπάμε πλάκα με εκείνο το νευρόσπαστο τον Μανωλιό; Και νόμιζα πως η χειρότερη κρητική προφορά που άκουσα ποτέ μου ήταν της Βουγιουκλάκη στη “Νεράϊδα και το παλικάρι”. Χίλια συγνώμη Αλίκη μου
ΜΑΝΩΛΙΟΣ (πετάγεται κλασικά από το πουθενά): Δεν θέλω να σας το χαλάσω αλλά η γνήσια κωμική φλέβα της σειράς είμαι εγώ. Είμαι ο πιο αστείος Κρητικός της οθόνης μετά τον “Μανωλιό” του Γιώργου Παπαζήση πίσω στα '60s. Βασικά όλα τα αστεία μου από εκείνη την εποχή είναι
Ακούγεται “χιουμοριστική” μουσική, Κωνσταντίνα και Δάφνη κοιτάνε η μία την άλλη για κανένα μισάωρο μέχρι ν’ αλλάξουν σκηνή. Ή καριέρα.